Wat is dat toch? Wat is dat toch met deze show en het vroegtijdig uitvallen van topfavorieten, zei het door rare eliminaties, zei hij door blessures?
Mijn Alex wat doe je?

Ik had zo graag die AlexChiké Bollywood dance gezien, nu was het echt een beetje pet. Je zag duidelijk dat ze nog lastminute aanpassingen aan de routine hebben moeten doen waardoor AdéChiké regelmatig naar z'n AdéChickie moest kijken om te zien wat ze deed en dan dat rare eindstukje waar eigenlijk Alex AdéChiké helemaal moest aftroeven met die jumps en de splits maar dat kon niet dus moest hij het zelf doen terwijl Chickie maar een beetje rond bollywoodte. Meuhh.

Ik vrees het ergste voor Alex, gezien de ernst van de situatie die Nigel al aangaf aan het begin.
Jaja, José is cute en lief en heeft het hart op de goede plaats en god ik hoop hem toch nog wel een paar weekjes te blijven zien want ik ben verliefd maar eigenlijk moet hij er ook weer uit. Want zo goed was hij totaal niet en ik vond het dus terecht van Cat dat ze de jury even eraan herinnerde dat hij goed wegkwam met een matige Bolly en Adé werd aan het spit geregen!

You go girl!

Ben bang dat ze wel een spanking van Nigel heeft gekregen na afloop. Mond houden Cat, houd je aan de autocue!

Ik denk dat Shankman ook een muilkorf aangepassen krijgt als hij niet uitkijkt.

Verder een smouldering HOT tamale Samba (of was het Chacha? Brain is melted) van Lauren en mijn lieve lieve geile hete heb ik al hete geile gezegd? nee he, nou, hete geile Pasha Kovafuckinglev.
En die ninja-dans vond ik ook erg leuk!
Zo, dat was 't. Te warm om me meer te kunnen herinneren.