Ok kom ik dan met mijn
TOP 9 PERFORMANCE Adechike & Lauren - HiphopTja... Ik kon er niet veel mee. Ik vond het niet echt interessant en die Lauren.. nooit speciaal gevonden. Adechike kwam wel wat beter uit de verf dan met vorige dansen, maar niet memorabel voor mij.
Ashley & Ade - ContemporaryWat een verrassing, Ashley heeft contemporary

Wel een mooi concept hoor, en ook best wel mooi gedanst door beiden. Maar weer overschaduwde de prachtige sterkte van Ade voor mij zijn partner. En hoewel dit inderdaad by far het beste is wat we ooit gezien hebben van Ashley, viel mijn kin in mijn schoot toen ik hoorde dat de judges haar 1 van de beste contemporary meisjes ooit vonden. WTF?? Alleen al haar lines zijn niet te vergelijken met een Kayla bijvoorbeeld. Boe.
Robert & Courtney - JazzHet was ok. Ik kon er weer eens niets mee, wat ik wel vaker heb met de choreos van Sonya. En de kleding maakte het nog meer meh voor me. En Robert, ik kan dat type man gewoon niet goed hebben. Net als dat ik Kupono, Nick, Mark

allemaal ook niet goed kon hebben. Verschil van smaak mot er wezen he
Melinda & Pasha - SambaGeen chemistry met Pasha

dan moet je er van mij meteen al uit. Welk meisje vindt nou geen connectie met Pasha als je zo met m mag dansen! En dan die benen, bah! ontzettend on-sexy. En die gezichtuitdrukking, altijd hetzelfde, het wordt bijna eng. Alsjeblieft mevroi, ga nou huis. Lekker makkelijk scoren van de judges trouwens om te zeggen dat ze er spijt van hadden dat ze haar niet naar huis hadden gestuurd vorige week

Oh ja, en die jurk.. Was ik de enige die vond dat het net leek alsof ze geen onderbroek aan had en haar lange schaamhaar met glitterdraad en kraaltjes had ingevlochten?
Lauren & NIck - BroadwayHeerlijk nummer om naar te kijken, goed gedanst, Lauren deed me af en toe denken aan Randi in de butt-routine. Dat bijna live schandaal

Ik had het niet eens door tot het eind, zo goed verborg ze het. Ik heb krom gelegen. En Nick die steeds probeerde het te fixen

was wel lief.
Billy & Kathryn - ContemporaryIk vond het lief, ik vond het schattig, technisch erg mooi, vond de connectie best goed.. Ik snap niet dat de jury ZO moeilijk was. Vind het niet eerlijk dat Jose zonder een enkele techniek mag dansen zonder dat ie daarop aangesproken wordt zelfs, maar geprezen wordt, en dat Billy eigenlijk perfect danst met als enige kritiek dat de chemistry nog niet helemaal 100% is, en dan zo wordt afgeslacht. Je zag hem echt breken tijdens de commentaren

die lach verdween bij elke zin meer en meer, tot hij volgens mij zijn tranen in ogen kon voelen prikken. Ik wilde hem knuffelen
Jose & Anya - SambaEntertainment 100%

ik ben wel een fan geworden nou hoor! Super leuk gedanst en hij heeft idd overal zo veel plezier in. Leuk. Maar ik blijf het wat oneerlijk vinden dat er bij anderen altijd zo gehamerd wordt op alle mierenneukerige details en dat er bij hem eigenlijk nooit een negatief woord wordt gezegd..
Kent & Allison - JazzIk ben echt best wel gek op Allison hoor, altijd geweest. Vind het echt leuk om haar weer te zien dansen. En Kent, idd, tone it down a bit! Het is nog net schattig, maar gauw wordt het vervelend. Hij moet echt zijn ballen ergens uit de hoek vandaan halen en weer omhangen, anders gaat hij het publiek waarschijnlijk snel tegenstaan. No more hungry jazzface!
Alex &.. Twitch?! - HiphopIk dacht.. OMG disaster. MAAR OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dit!!!!!!!!!!!!!!!! 1 van de beste hiphop nummers die ik OOIT ever ever gezien heb! En niet alleen door Twitch, niet alleen door de FANTASTISCHE choreo van de beste hiphop-choreografen in de wereld, MAAR OOK DOOR ALEX!!! Die zichzelf en iedereen overtrefte en TOTAAL paste in deze wereld die hem eigenlijk totaal vreemd zou moeten zijn!! Ik heb niet genoeg superlatieven voor deze dans en zal hem nooit genoeg zien denk ik. En dat einde..

Beter kan het nooit meer worden. Ongelofelijk.
Leuke show weer, ik zit er helemaal in

Heb ook de uitslag al gezien, Billy in de bottom 3

had ik toch niet verwacht. Ik was nog even bang dat ze TOCH Robert eruit zouden zetten, maar gelukkig hebben de judges tot nu toe gewoonweg het goede gedaan, en dat is toch weer een meisje eruit. Er blijven er nauwelijks over

Melinda

eindelijk weg.