abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83836408
AHHHHHH ik kan nergens vinden wie eruit is.. en ik wil niet wachten
Be brave. Be kind.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:32:20 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83836527
Anyway, zoals al gezegd, verslag volgt nog, maar wat een drama toch weer. Erg verdrietig.

Maar ehhhh... hoorden jullie ook dat Alex speciaal Kent bedankte? Oe la la, something going on there? Ja, zo werkt mijn brein nu eenmaal, solly.
You cheated on me with choreography.
pi_83836670
Hij is binnen en ben gelijk naar het einde gezapt!!
Be brave. Be kind.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:49:53 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83836958
Oh my, dit klinkt allemaal niet heel goed. maar de download loopt nog .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_83837325
ik heb werkelijk waar mee zitten janken!!
Be brave. Be kind.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:46:47 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83843649
Ik snap de bottom three niet . Ik zou daat Ashley nooit in verwacht hebben, en Billy eigenlijk ook niet. Arme Alex. .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:22:32 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83862233
SO YOU THINK YOU CAN DANCE – TOP 8 PERFORM

Deze week:

* Lauren Gottlieb’s butt
* 4th of July BBQ at Cat’s
* Easy Arsenal!
* the return of Katee
* Alex

Na de geweldige aflevering van vorige week – ik weet niet hoe vaak ik die hiphop van Alex en Twitch nu heb teruggekeken – was het wel een enorme deceptie om te horen dat Alex er door een lullige blessure uitligt. Echt ontzettend jammer, want na vorige week was hij stiekem toch wel mijn winnaar… Maar ja, the show must go on .

Meteen maar even over de bottom 3: Ashley… belachelijk, slachtoffer van het stemgedrag van hitsige meisjes (wie stemt er in godsnaam op AdéChiké ). Billy… tja, mij verbaast het niet. Fantastische technische danser maar ik heb nog nooit een enorme WOW bij hem gehad. Ik denk dat er een wonder moet gebeuren wil Billy winnen. Hij is niet cute genoeg voor de meiskes, lijkt het wel. Zo’n Kent hè, die snapt het . Die blijft gewoon net doen of ‘ie op wijven geilt, gewoon ff lekker Lauren vol op de bek pakken. Aan het bakvissengegil te horen lijkt het een piece of cake voor farmboy te worden. Tot de judges natuurlijk een keer hun kans grijpen en hem eruit trappen…

Iemand al een antwoord waarom Alex speciaal Kent bedankte? Oe, ik wil het zo graag weten hè, of er stiekem Rice Queen-Gaysian-geflikflooi is geweest...

Lauren & Pasha – chachacha – Jean-Marc & France
Holy crap hot mama indeed! Dat had toch wel bijna het niveau van de Kayla & Max-samba hoor! Niet alleen supersexy maar technisch ook redelijk briljant gedanst. Maar wat wil je ook met His Royal Horniness als partner, lucky bitch ! Ondanks Ashley’s best lekkere hip hop deze week is Lauren definitief mijn favoriete meisje. Goede week had zij!

Jose & Lauren G. – contemporary – Mandy Moore
Wat werd hij gematst zeg, hij hoefde zóó weinig te doen . En wat ‘ie deed was, tja, best wel matig eigenlijk. Smartly choreographed by Mandy, zeg dat wel ja. Maar ik ben het enorm eens met de judges. Het is die toewijding, die passie, die totale schaamteloosheid (in de meest positieve zin van het woord) en dat heerlijke smoeltje… Tóch moet hij er eerdaags uit, want technisch ontwikkelt ‘ie zich te langzaam. Maar dan ga ik hem wel missen hoor, want wat een heerlijk kereltje.

Kent & Comfort – hip hop – Dave Scott
Lekkere smooth hip hip van Dave Scott, maar niet heel bijzonder. Comfort zag er goed uit trouwens (ja mensen, ik geef zowaar een complimentje aan Comfort ). Ik vond het vreemd dat de judges niets te zeggen hadden over de slordigheden in de synchroniteit. En tja, ik vond het toch weer Kent hoor, ook al deed ‘ie een beetje Justin Timberlakerig. Goed, maar niet memorable.

AdéChiké & Courtney – jazz – Mandy Moore
Mia was sooooo right. Echt wel hetzelfde personage als vorig week. Die jongen is gewoon geen goed acteur. En ja, Mia was erg tough, beetje té misschien. Maar dat moet kunnen. Daarom erg jammer dat ze in de result show terugkrabbelde en weer met dat verhaaltje over ‘tough love’ kwam aankakken . Anyhoo, dit was een choreo die met een danser met meer personality interessanter had kunnen zijn. Totaal niet boeiend als geheel.

Billy & Katee – Broadway – Spencer Liff
Katee! Zij is toch wel een van de kneedbaarste dansers uit de SYTYCD-geschiedenis. Voor het eerst vond ik Billy enigszins volwassen overkomen. Was het er mee eens dat dit een stijl was die hem erg goed lag. Maar ja, zelfde verhaal weer een beetje: technisch subliem, performance goed, maar waar blijft die klik? Wanneer val ik een keer van de bank door Billy Bell? Ding dong Billy !

Ashley & Dominic – hip hop – NappyTabs
Hè hè, eindelijk Ashley in een andere stijl . En ze deed het gewoon hartstikke goed. Geinige choreo van NappyTabs, die zijn goed bezig dit seizoen. Ik vond dat ninjagedoe wel vermakelijk. Blij dat Ashley eindelijk iets meer heeft kunnen laten zien en haar plaats in de Top 8 heeft bevestigd.

Robert & Kathryn – jazz – Sean Cheesman
Och, hadden we zoiets niet al – en beter – in Australië gezien een paar maanden geleden? Philippe en … die rare geblondeerde met dat kindvrouwstemmetje? Anyhoo, kolfje naar Robert’s hand natuurlijk want de ene gekke bek na de andere. Mij irriteerde het weer mateloos, maar wat liepen ze weer met hem weg. Tja, hij blijft een erg fijne danser, daar moet je ze gelijk in geven. Misschien technisch niet de beste, maar gewoon erg prettig om naar te kijken. Iets meer techniek + iets minder melig gedoe + dat niet te versmaden uiterlijk = (potentiële) winnaar . En o ja Nigel... arrogant is niet het woord dat de online community gebruikt hoor!

AdéChiké (& Marla) – Bollywood – Nakul
Jammer jammer jammer, had dit graag gezien met Alex erbij. Die sprongen op het einde waren best spectaculair, en als dat een duel tussen die twee was geweest... Wat werd die knul weer gekraakt zeg en enorme kudos voor Cat dat ze het voor hem opnam met haar vergelijking met Jose’s Bollywood . You go girl! AdéChiké was echt een stuk beter dan Jose, maar ja… hij is gewoon geen Jose. En dan begrijpen jullie vast wel wat ik bedoel.

Lauren & Kent – contemporary – Travis Wall
De rehabilitatie van Travis. De enige chills van de avond. Erg mooi. Maar… Travis heeft wel een heel specifiek stijltje dat nu na de vijf, zes, choreos die hij gemaakt heeft voor SYTYCD wel érg herkenbaar wordt. Prachtige match, Lauren en Kent, perfect gedanst tot in de details. Dat gekus aan het einde lag er wel érg dik bovenop. En people (lees: judges, Cat en Kent zelf): get over it, the boy is gayer than jizz on a moustache .

Ashley & Robert – quickstep – Jean-Marc & France
Zo, niet slecht! Grappig was dat basisdingen niet zo goed waren, en de moeilijkere dingetjes juist fantastisch. De versnelling bijvoorbeeld met al die korte pasjes en schopjes, heel ritmisch en synchroon. Maar de hold en de posture waren best dramatisch. Toch erg vermakelijk en lekker aangedikt geacteerd, - kwam Robert weer goed weg mee - wat bij een quickstep best mag. Het commentaar op de ballroom- en latindansen is wel erg zouteloos nu er al het hele seizoen geen ballroom judge aan de tafel heeft gezeten .

Billy & Jose – African jazz – Sean Cheesman
Ay ay ay, wat een wereld van verschil in techniek . Vond het zelfs een beetje pijnlijk om naar te kijken. Jammer dat Jose het niet compenseerde met personality en brute kracht, dat had hem kunnen redden. Ik vond die gehurkt gezeten spreidstandjes (kan het even niet beter omschrijven) van Billy overigens wel erg tof.

Wie hadden er in de bottom moeten staan, Alex even buiten beschouwing latend? Wat mij betreft Jose (en dat doet me pijn), AdéChiké en toch Billy (ik wil meer dan alleen maar techniek zien). En dan AdéChiké naar huis. Die heeft het gewoon niet.

Blablabla result show. Anya & Pasha arikikikiyumyum , iets met Natasha Bedingfield geloof ik en een hoop treurnis en tranen vanwege Alex. Ontzettend jammer. Ik ben erg benieuwd hoe het met hem gaat aflopen. Gaat hij weer terug naar de balletwereld of nieuwe kansen aangrijpen? En hij mag terugkomen van Ome Nigel? Hoe dan in godsnaam ? In de situatie van Billy van vorig jaar vond ik het nog begrijpelijk, maar Alex draait al vijf weken mee. Al die andere lui die er in eerdere seizoenen zijn uitgevlogen met blessures mochten toch ook niet opnieuw meedoen??? I’m confused.

En joehoe… Kent en Alex? Anyone? Anyone???

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 09-07-2010 20:30:49 ]
pi_83864161
Kent en Alex idd oehlala!

Mijn hart breekt wel echt een beetje voor Alex. Ik zag hem toch echt wel als potentiele winnaar .
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:19:40 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83880409
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:22 schreef Malahide het volgende:

Jose & Lauren G. – contemporary – Mandy Moore
Wat werd hij gematst zeg, hij hoefde zóó weinig te doen . En wat ‘ie deed was, tja, best wel matig eigenlijk. Smartly choreographed by Mandy, zeg dat wel ja. Maar ik ben het enorm eens met de judges. Het is die toewijding, die passie, die totale schaamteloosheid (in de meest positieve zin van het woord) en dat heerlijke smoeltje… Tóch moet hij er eerdaags uit, want technisch ontwikkelt ‘ie zich te langzaam. Maar dan ga ik hem wel missen hoor, want wat een heerlijk kereltje.
Ik ben het eens met de judges, maar nog meer eens met je eerste 2 regels. Hij hoefde echt geen ZAK te dansen op ene paar b-boy in contemporary gegoten pasjes in 't begin en verdre haar dragen. Noemde ik geen dans van de kandidaat, maar van de allstar dus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter zaterdag 10 juli 2010 @ 13:27:51 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_83880645
Ik had ook echt verwacht dat de jury iets zou zeggen over het gebrek aan echt danswerk dat José hoefde te verrichten in die choreo.
Maar dat zou geheel niet volgens script zijn dus was het voornamelijk beoordeling over zijn persoonlijkheid en z'n plezier. Prima. So You Think You Have A Heart.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:40:21 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83881037
Ze noemden het verdekt toen ze steeds Mandy prezen om de smart choreography
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:18:12 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83884900
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Cee het volgende:
Ik had ook echt verwacht dat de jury iets zou zeggen over het gebrek aan echt danswerk dat José hoefde te verrichten in die choreo.
Maar dat zou geheel niet volgens script zijn dus was het voornamelijk beoordeling over zijn persoonlijkheid en z'n plezier. Prima. So You Think You Have A Heart.
OMG Cee je hebt een andere icon en nog wel eentje met een Hammie .
  ESF Reporter zaterdag 10 juli 2010 @ 16:24:48 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_83885081
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef Malahide het volgende:

[..]

OMG Cee je hebt een andere icon en nog wel eentje met een Hammie .
Ik heb helaas afscheid moeten nemen van m'n webicon want die was te groot om te uploaden. Dus dan maar eentje met m'n tralieterroriserende Hammie.

Stukje uit een interview met Alex! Speciaal voor jou, Mallie!

You said you were really close with everyone. Was there someone in particular that you became really close with?
I’m closest with Kent. He’s my best friend. We met day one, and we’ve been supporting each other the whole way. It’s crazy, you know? We were in Vegas together, and it’s funny because we became best friends and were like, “It would be awesome if we both made the show.” And we did. He’s one of my roommates. I also room with Jose and Robert. They’re the best people ever. And I have a new family here. It’s very sad to say goodbye.

And Kent was the one who coined your nickname, Alex Freaking Wong.
[Laughs] Yea, what a geek.

zaterdag 10 juli 2010 @ 16:50:20 #164
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83885760
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb helaas afscheid moeten nemen van m'n webicon want die was te groot om te uploaden. Dus dan maar eentje met m'n tralieterroriserende Hammie.

Stukje uit een interview met Alex! Speciaal voor jou, Mallie!

You said you were really close with everyone. Was there someone in particular that you became really close with?
I’m closest with Kent. He’s my best friend. We met day one, and we’ve been supporting each other the whole way. It’s crazy, you know? We were in Vegas together, and it’s funny because we became best friends and were like, “It would be awesome if we both made the show.” And we did. He’s one of my roommates. I also room with Jose and Robert. They’re the best people ever. And I have a new family here. It’s very sad to say goodbye.

And Kent was the one who coined your nickname, Alex Freaking Wong.
[Laughs] Yea, what a geek.

* bonk *

Veel te warm voor dit soort dirty mind-triggerende informatie Cee !

En o ja... hammies
  zondag 11 juli 2010 @ 08:43:30 #165
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83907171
Hier ben ik dan ook weer eens. Ik haat mijn leven dat veel te chaotisch en veel te druk is. Ik heb gewoon nergens tijd voor. Ik heb nu bijna afleveringen downgeload en ga beginnen met kijken, en dan zie ik wel of ik nog tijd heb om hier te tikken.

Tot nu toe staat de nieuwe vorm me totaal niet aan. Een top 11 inplaats van een top 10? wtf? En geen green mile maar iedereen thuis bezoeken?

blergh.

Misschien tot later.
  zondag 11 juli 2010 @ 09:43:13 #166
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83907608
Nou, meteen maar even een

Top 11 showcase.

Wat een openingsnummer van Jade en Amanda Robson Kwijlen weer! Heerlijk ritme. Ik ga het eerst nog maar eens kijken voordat ik verder ga met de show. En wat is het toch heerlijk om de oude stars weer te zien. Ben in 1 klap meer enthousiast haha.

Kent & Lauren samen met Mark & Kathryn
Leuk, leuk, leuk. Die Kent is wel een schatje he

Melinda & Alexi, samen met Allison & Lauren
Niets speciaals. Saai.

Jose, samen met Dominic, Comfort & Twitch
Wooooo!! wat een staaltje B-Boying dat heerlijk was om naar te kijken! Ik zat letterlijk mee te molenwieken op mijn stoel en nog steeds die schattige verliefheid van Dominic, ik lachte me rot.

Christina, samen met Pasha en Anya (te hoerig in blond)
Too hot Ik ga smullen dit seizoen!

Woehoe, Billy gaat nu dansen

Billly & Alex samen met Ade (Mia = back )
Mooi concept, maar veel te weinig dansen voor mijn smaak. Vooral Ade nauwelijks een been zien strekken, maar ook Billy te weinig gezien. Jammer.

Adechike, Ashley, Robert, samen met Neil en Courtney
Mmm.. weer niet veel speciaals, oh, Sonya is the choreographer, that explains it. Leukste om te zien was Neil in action. Verder niets wat in het oog sprong.

Ok.. Ik ben we om denk ik

Ga meteen verder met de eerste performance show!
  zondag 11 juli 2010 @ 09:57:11 #167
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83907773
TOP 11 PERFORMANCE

Hoe worden de styles nu uitgekozen dan? Gewoon niet meer random ofzo?

Billy & Lauren - Jazz?
I de lach van Billy *smelt*
Aardig nummer om naar te kijken, maar te simplistisch en te highschool voor mijn smaak. Weer zeg ik, ik wil meer dansen zien, Billy kan meer dan dit En.. Ik mis het om 2 nieuwe contestants naast elkaar te zien staan, of de chemistry goed verloopt.. er zitten leuke dingen aan dit concept, maar tot nu toe overheerst een soort van verlangen naar de oude doos

Christina & Mark - Contemporary?
Tja.. Meer van hetzelfde wat Mark en Sonya betreft.. Maar toch goed. Ik vond Christina best wel haar mannetje staan, al vond ik het niet zo perfect als de judges deded geloven. En terwijl ik geen genoeg krijg van Billy Bell's stralende lach, kan ik die van Christina niet meer uitstaan. Hij komt bijna.. develish over? Zo'n lach met krullende mondhoeken.. Eng.

Jose & Comfort - Hip Hop
Het was ok.. not more. Ben het totaal met Adam eens dat zijn powermoves te langzaam zijn :S

Oh, dus ze contestants kiezen een ALL STAR uit de hoed. Ok, that makes sense.

Adechike & Kathryn - Contemporary
Zoals altijd met Kathryn: als je dr ziet denk je, die heeft niets.. En dan als ze gaat dansen heeft ze alles. Ze stal compleet de show voor mij. AdeC had idd nauwelijk character, en ik denk dat dit een goede kandidaat wordt om er als eerste uit te vliegen. Ik denk dat hamstring-guy (hoe heette ie ook alweer) veel meer had kunnen doen dan dit nog te kleine jochie.

Melinda & Pasha - Jive
Meh, het was ok. Ik zie Pasha liever in een sexy dans eerlijk gezegd Ik zag het ook erg duidelijk, dat die benen gewoon constant te ver uit elkaar stonden. Melinda straalt voor mij ook nauwelijks wat uit. Misschien komt dat nog.

Alex & Allison - Contemporary
Wow.. Just.. wow. Kan niets anders uitbrengen. heb de kippevel nog op mijn armen staan. Wat een fantastische professionele dans. Beste dans van de avond zeker, beste dans van 7 seizoenen durf ik niet te zeggen.. Maar zeker weten in mijn top 5 van beste dansen ooit. Wow.

Alexi & Twitch - Hip Hop
Was ok. Mwah. Twitch, ftw!! Er was een meisje vorig seizoen dat me erg doet denken aan Alexi.. Kan niet op haar naam komen..

Lauren & Ade - Jazz?
Ik vond dat het wel aardig klikte hoor, in ieder geval zag het er allemaal goed uit. Maar deze Lauren zou heel goed eens mijn Brandon kunnen worden in deze show.. *griezel*

Kent & Anya - ballroom
omg ik heb dat stukje met Adam in de dierentuin wel 4 keer gezien en elke keer zit ik nog te gieren van het lachen. Ongelofelijk. Wel waar ook, maar Kent was gewoon ook ontzettend goed! Ik had totaal niet het gevoel dat er gemaaktheid was, of dat de steps voor hem erg ongewennig waren ofzo.. Het was gewoon een lekker stuk om naar te kijken. En natuurlijk.. Adam Shankman in de leeuwenkooi

Ashley & Neil - Contemporary
Kon er niet zoveel mee en in echt elk seizoen van SYTYCD zit wel een Ashley he?! Ik vond haar lines en de manier waarop ze landde niet zo goed in vergelijking met veel anderen.

Robert & Courtney - African
Leuke dans, niets memorabels. En Robert is zo verschrikkelijk gemaakt in zijn reacties dat ik hem nu al niet meer goed uit kan staan. En 1 van de beste contemporary ooit? Nou ik zie het nog niet hoor..

Nou meteen door met de uitslag, als ik zo moet gokken zou ik zeggen dat de tapper eruit gaat. Met Adechike en Ashely als mede bottom 3?

[ Bericht 70% gewijzigd door Saeramir op 11-07-2010 12:38:38 ]
  zondag 11 juli 2010 @ 12:11:31 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83911283
Ik moest een beetje huilen.
En toen,na het filmpje, Alex in tranen was moest ik NOG meer een beetje huilen
En toen later José aan het huilen was moest nog veul keiharder een beetje huilen

L'Amour menaçant:
  zondag 11 juli 2010 @ 12:16:48 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83911442
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de bottom three niet . Ik zou daat Ashley nooit in verwacht hebben, en Billy eigenlijk ook niet. Arme Alex. .
Precies, Adégodsammeikvindjestomgawegchike moet er uit
Daar vind ik echt werkelijkwaar geen E-NE zak aan.

Ik weet dat Mia hard was.
Ik weet dat ze haar excuses aanbood.
Maar ik was het wel VOLLEDIG met haar eens.
Hij danst zielloos. Empty.
L'Amour menaçant:
  zondag 11 juli 2010 @ 12:40:51 #170
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83912139
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies, Adégodsammeikvindjestomgawegchike moet er uit
Daar vind ik echt werkelijkwaar geen E-NE zak aan.

Ik weet dat Mia hard was.
Ik weet dat ze haar excuses aanbood.
Maar ik was het wel VOLLEDIG met haar eens.
Hij danst zielloos. Empty.
Nou, dat ze hem hebben gekozen en die prachtige Anthony Burrell hebben laten gaan... onbegrijpelijk
  zondag 11 juli 2010 @ 12:42:05 #171
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83912168
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest een beetje huilen.
En toen,na het filmpje, Alex in tranen was moest ik NOG meer een beetje huilen
En toen later José aan het huilen was moest nog veul keiharder een beetje huilen

Jose die huilde en Kent die huilde en Billy die zijn snotterneus op de schouder van Kent legde...

Hey Saeramir... nou ff doorwerken hè
  zondag 11 juli 2010 @ 13:15:14 #172
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83913288
Nou, ik zat er lekker naast uiteindelijk, Alexi eruit was vergeten dat Nigel altijd voor tap kiest
  zondag 11 juli 2010 @ 13:22:38 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83913575
Oh en wat ik ook nog kwijt moet: als Ang niet doodverliefd op Robert is eet ik mijn hoed maar weer eens op

Ga even alvast wat terug lezen.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:26:48 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83915989
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:22 schreef Saeramir het volgende:
Oh en wat ik ook nog kwijt moet: als Ang niet doodverliefd op Robert is eet ik mijn hoed maar weer eens op

Who? Me?

Ik vond hem in het begin dodelijk irritant. Een geval van Shut UP and look pretty! Maar ik begin hem steeds meer te waarderen. Zijn geekiness en Sonyah Tayeh bloed is zoals dat van Mark en Jupono. Ik hou van dat soort dansers.

Bij Kent heb ik het andersom. Ik was ZO voor Kent vanaf de audities. Man o man. geen crush, no way. Maar dat onbevangene, en zeker dat stukje van hem over minder zijn dan de rest en Alex Freaking Wong. En toch.... begint mijn duimen voor Kent enorm af te nemen.

Out with the young and in with the freak!
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 10:31:12 #175
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83947141
Na een teleurstellende finale wat me nog steeds dwars zit, ben ik blij met de afleiding van SYTYCD.

TOP 10 PERFORMANCE.

Billy Bell heeft krump

En ik zat er net nog aan te denken dat 1 van de goede dingen die ze hebben gedaan in dit nieuwe format, is dat ze de All Stars meteen van het podium laten gaan na de dans. Zodat de focus blijft op de hertjes. Maar nee hoor, het is alweer aangepast -_-

Christina & Pasha - Paso
Tja ik zag de hype niet. Ik vond Pasha zoveel malen sterker dansen dan Christina.. Maar ik ben maar een leek blijkbaar want de judges vonden het fantastisch

Adechike & Allison - Contemporary
Meh. Het was ok. Maar ik kan me nu al niets meer herinneren van de details van de dans, geen goed teken.

Alex & Lauren - Broadway
Ik vond het goed! Maar ik ben het er wel mee eens dat er niet veel light and shade in zat. Het was allemaal zo ongeveer op hetzelfde niveau en dan hoort er bij die stijl natuurlijk toch wel bij. Maar ik heb me wel vermaakt.

Ashley & Mark - Jazz (!!??)
verder heb ik er niet veel over te zeggen. Totaal niet interessant en ik confirm nog maar eens: haar lines zijn minder dan bijna alle contemporary meisjes die op de show zijn geweest.

Billy B Buck & Comfort - Krump
OHMYGOD wat een superdans glapje. Hij deed erg zijn best maar het paste gewoon totaal niet. Ligt overigens niet aan hem maar echt aan de stijl, die past toch eigenlijk maar bij 1 bepaald type. Ik kan me iig niet herinneren dat iemand die niet uit de hiphop wereld komt, ooit goed gepresteerd heeft in Krump in het verleden. Het was wel schattig, maar ik kan nu niet wachten tot Billy nu eindelijk eens iets krijgt waar ie in kan uitblinken.

Robert & Anya - Argentine Tango
Ja, idd wel goed gedanst, zeker voor iemand die het nog nooit gedaan heeft. Het paste ook wel goed bij de arrogante uistraling van Robert. De judges blijven het er steeds over hebben dat Anya iedereen alive opeet, maar volgens mij is dat gewoon zo, niet omdat haar partners slecht zijn.

Melinda & Ade - Contemporary
Erg sterk gedanst van vooral Ade en Melinda viel me ook niet tegen. Maar niet echt een wow factor verder. Die jurk vond ik ook vreselijk.

Jose & Kathryn - Bollywood
B-bopper Het was verschrikkelijk vermakend, hoog entertainmentsniveau, Jose gaf het alles en deed er net zo goed in als Billy in zijn Krump. Dat het allemaal niet perfect was kon me geen bal schelen, het was voor mij de leukste dans van de avond.

Lauren & Dom - Lyrical Hiphop
Goed gedanst en geacteerd. Vond vooral dat gedeelte dat Dom zijn b-boy truukjes deed terwijl hij hem zogenaamd in elkaar sloeg, erg goed gedaan. Was er niet zo emotioneel van als had gekund.

Kent & Courtney - Jazz
Zo, daar wordt Courtney even als hoer afgeschilderd lol. Ik vond het wel goed gedanst, maar ik vond idd dat Courtney erg overheerste en die rok was erg afleidend voor mij.

Overall, minder wow dan de eerste show. Mijn verwachten bottom 3 is Ashley, Adechike en Christina. En dan denk ik dat AdeC eruit vliegt om tactische redenen
  maandag 12 juli 2010 @ 10:45:11 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83947672
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef Saeramir het volgende:
Het paste ook wel goed bij de arrogante uistraling van Robert.
Jij hebt duidelijk de top 8 nog niet gezien
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 12:07:31 #177
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83950950
Mmm, Christina eruit, ik had dan zelf Melinda eruit gegooid maar ok. Vind het wel best want vind Christina echt minder in kwaliteit dan de vorige ballroom dansers die er vorige seizoenen in zaten.

Jullie moeten onderhand wel gek worden van mijn achter lopende verslagen maar jullie bekijken het maar op naar de top 9!

Oh, maar eerst weer even een stukje teruglezen.

Oh ja, wou nog even zeggen dat Alex zijn ogen soms echt heel erg eng terugdraaien

EDIT: lekker even terug gelezen en Malahide, wat ben je toch een heerlijk mens en wat kan je het toch goed verwoorden allemaal kostelijk. Ik betrap mezelf erop dat ik me soms meer verheug op jouw stukje dan op de dansen

[ Bericht 17% gewijzigd door Saeramir op 12-07-2010 12:21:51 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 12:37:17 #178
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83952137
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef Saeramir het volgende:
EDIT: lekker even terug gelezen en Malahide, wat ben je toch een heerlijk mens en wat kan je het toch goed verwoorden allemaal kostelijk. Ik betrap mezelf erop dat ik me soms meer verheug op jouw stukje dan op de dansen

Jaaa, ik zit er weer helemaal in dit seizoen.
Ga maar gauw verder kijken, nu volgt er een superaflevering!!
En Lauren is wél leuk !!
  maandag 12 juli 2010 @ 13:00:35 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83953051
Jose en ik gaan trouwen. Trouwens.
En Robert wordt ons bruidsmeisje and occasional threesomepje.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 13:16:55 #180
151110 Malahide
Interne amplitude
  maandag 12 juli 2010 @ 13:21:13 #181
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83953861
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Jose en ik gaan trouwen. Trouwens.
En Robert wordt ons bruidsmeisje and occasional threesomepje.
En Kent en Alex hand-in-hand achter de bruid als bloemenjongetjes.
Die mogen dan samen in het tuinhuisje .
  maandag 12 juli 2010 @ 13:27:47 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83954170
En Pasha stript op het vrijgezellenfeest!
EN jullie zijn allemaal uitgenodigd.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 15:29:34 #183
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83960055
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
En Pasha stript op het vrijgezellenfeest!
EN jullie zijn allemaal uitgenodigd.
Het wordt toch wel een poolwedding darling?"
Ik zie mezelf nl. al liggen op een lounger met een cocktail in mijn hand en een half ontblote Ade met grote veren waaier aan de ene kant en een half ontblote Russell met een grote veren waaier aan de andere kant om me koelte toe te wuiven .
  maandag 12 juli 2010 @ 15:40:01 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83960497
Wie was Russell ook alweer?
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 16:05:31 #185
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83961615
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Wie was Russell ook alweer?
Ach, alleen maar de winnaar van season 6 .

'k Heb zo'n meelij met die kids van season 6 hè, iedereen is ze al vergeten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Malahide op 12-07-2010 18:07:52 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:22:24 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83962486
O ja, de krumper!
Ja dat is echt een ondergeschoven seizoen zeg.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 18:07:58 #187
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83966864
Je bent overigens wel een enorme slet dit seizoen, Ang .

Eerst Kent maar eigenlijk toch niet, toen Robert en nu Jose! Zal Cee leuk vinden, dat je Jose voor haar neus weggesnatched hebt. Vandaar natuurlijk die wiedergutmachungsstrip van Pasha op de bruiloft.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:28:50 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83969603
Ik vind wel dat ze José aan het ontmannen zijn bij SYTYCD.
Ze maken hem helemaal uit voor zacht lief en knuffelig. Coochie coochie coo.
Tsss, tis een haske stoere B-Boy man!

Enne.... geen ego? We vergeten even dat ie binnenkwam met "Ik zal die Legacy wel eens ff overbluffen!"
But hey... he gets away with it. And I love him for that!
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 19:29:24 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83969631
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:07 schreef Malahide het volgende:
Je bent overigens wel een enorme slet dit seizoen, Ang .
Dit seizoen?
quote:
Eerst Kent maar eigenlijk toch niet, toen Robert en nu Jose! Zal Cee leuk vinden, dat je Jose voor haar neus weggesnatched hebt. Vandaar natuurlijk die wiedergutmachungsstrip van Pasha op de bruiloft.
A peace offering!
En Anya is niet uitgenodigd
L'Amour menaçant:
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:40 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83970426
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
En Anya is niet uitgenodigd
Huur d'r maar in voor de bediening .
pi_83976412
Misschien dat ze Alex volgend jaar als all-star laten terugkomen
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:44:15 #192
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83987559
Ok kom ik dan met mijn

TOP 9 PERFORMANCE

Adechike & Lauren - Hiphop
Tja... Ik kon er niet veel mee. Ik vond het niet echt interessant en die Lauren.. nooit speciaal gevonden. Adechike kwam wel wat beter uit de verf dan met vorige dansen, maar niet memorabel voor mij.

Ashley & Ade - Contemporary
Wat een verrassing, Ashley heeft contemporary Wel een mooi concept hoor, en ook best wel mooi gedanst door beiden. Maar weer overschaduwde de prachtige sterkte van Ade voor mij zijn partner. En hoewel dit inderdaad by far het beste is wat we ooit gezien hebben van Ashley, viel mijn kin in mijn schoot toen ik hoorde dat de judges haar 1 van de beste contemporary meisjes ooit vonden. WTF?? Alleen al haar lines zijn niet te vergelijken met een Kayla bijvoorbeeld. Boe.

Robert & Courtney - Jazz
Het was ok. Ik kon er weer eens niets mee, wat ik wel vaker heb met de choreos van Sonya. En de kleding maakte het nog meer meh voor me. En Robert, ik kan dat type man gewoon niet goed hebben. Net als dat ik Kupono, Nick, Mark allemaal ook niet goed kon hebben. Verschil van smaak mot er wezen he

Melinda & Pasha - Samba
Geen chemistry met Pasha dan moet je er van mij meteen al uit. Welk meisje vindt nou geen connectie met Pasha als je zo met m mag dansen! En dan die benen, bah! ontzettend on-sexy. En die gezichtuitdrukking, altijd hetzelfde, het wordt bijna eng. Alsjeblieft mevroi, ga nou huis. Lekker makkelijk scoren van de judges trouwens om te zeggen dat ze er spijt van hadden dat ze haar niet naar huis hadden gestuurd vorige week Oh ja, en die jurk.. Was ik de enige die vond dat het net leek alsof ze geen onderbroek aan had en haar lange schaamhaar met glitterdraad en kraaltjes had ingevlochten?

Lauren & NIck - Broadway
Heerlijk nummer om naar te kijken, goed gedanst, Lauren deed me af en toe denken aan Randi in de butt-routine. Dat bijna live schandaal Ik had het niet eens door tot het eind, zo goed verborg ze het. Ik heb krom gelegen. En Nick die steeds probeerde het te fixen was wel lief.

Billy & Kathryn - Contemporary
Ik vond het lief, ik vond het schattig, technisch erg mooi, vond de connectie best goed.. Ik snap niet dat de jury ZO moeilijk was. Vind het niet eerlijk dat Jose zonder een enkele techniek mag dansen zonder dat ie daarop aangesproken wordt zelfs, maar geprezen wordt, en dat Billy eigenlijk perfect danst met als enige kritiek dat de chemistry nog niet helemaal 100% is, en dan zo wordt afgeslacht. Je zag hem echt breken tijdens de commentaren die lach verdween bij elke zin meer en meer, tot hij volgens mij zijn tranen in ogen kon voelen prikken. Ik wilde hem knuffelen

Jose & Anya - Samba
Entertainment 100% ik ben wel een fan geworden nou hoor! Super leuk gedanst en hij heeft idd overal zo veel plezier in. Leuk. Maar ik blijf het wat oneerlijk vinden dat er bij anderen altijd zo gehamerd wordt op alle mierenneukerige details en dat er bij hem eigenlijk nooit een negatief woord wordt gezegd..

Kent & Allison - Jazz
Ik ben echt best wel gek op Allison hoor, altijd geweest. Vind het echt leuk om haar weer te zien dansen. En Kent, idd, tone it down a bit! Het is nog net schattig, maar gauw wordt het vervelend. Hij moet echt zijn ballen ergens uit de hoek vandaan halen en weer omhangen, anders gaat hij het publiek waarschijnlijk snel tegenstaan. No more hungry jazzface!

Alex &.. Twitch?! - Hiphop
Ik dacht.. OMG disaster. MAAR OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dit!!!!!!!!!!!!!!!! 1 van de beste hiphop nummers die ik OOIT ever ever gezien heb! En niet alleen door Twitch, niet alleen door de FANTASTISCHE choreo van de beste hiphop-choreografen in de wereld, MAAR OOK DOOR ALEX!!! Die zichzelf en iedereen overtrefte en TOTAAL paste in deze wereld die hem eigenlijk totaal vreemd zou moeten zijn!! Ik heb niet genoeg superlatieven voor deze dans en zal hem nooit genoeg zien denk ik. En dat einde.. Beter kan het nooit meer worden. Ongelofelijk.

Leuke show weer, ik zit er helemaal in Heb ook de uitslag al gezien, Billy in de bottom 3 had ik toch niet verwacht. Ik was nog even bang dat ze TOCH Robert eruit zouden zetten, maar gelukkig hebben de judges tot nu toe gewoonweg het goede gedaan, en dat is toch weer een meisje eruit. Er blijven er nauwelijks over Melinda eindelijk weg.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:46:30 #193
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_83987586
En nu ook maar naar de top 8! en dan ben ik weer bij! En ga ik hopelijk weer lekker per week meeschrijven!

Het concept wordt steeds interessanter ze gaan met elkaar dansen! Heerlijk! En volgende week met de judges! En dan met Cat! Yay
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:17:30 #194
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83988017
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:44 schreef Saeramir het volgende:
Lauren & NIck - Broadway
Ik denk dat je Neil bedoelt . Nick is dat Australische reli-gothje.
quote:
Alex &.. Twitch?! - Hiphop
Ik dacht.. OMG disaster. MAAR OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dit!!!!!!!!!!!!!!!! 1 van de beste hiphop nummers die ik OOIT ever ever gezien heb! En niet alleen door Twitch, niet alleen door de FANTASTISCHE choreo van de beste hiphop-choreografen in de wereld, MAAR OOK DOOR ALEX!!! Die zichzelf en iedereen overtrefte en TOTAAL paste in deze wereld die hem eigenlijk totaal vreemd zou moeten zijn!! Ik heb niet genoeg superlatieven voor deze dans en zal hem nooit genoeg zien denk ik. En dat einde.. Beter kan het nooit meer worden. Ongelofelijk.
Ik heb deze geloof ik al twintig keer gezien inmiddels en hij verveelt nog steeds niet. Telkens als die versnelling aan het eind komt gaan hier de vuistjes de lucht in . Alex
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:30:10 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83988228
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik denk dat je Neil bedoelt . Nick is dat Australische reli-gothje.
Ja. Mijn ex.
quote:
[..]

Ik heb deze geloof ik al twintig keer gezien inmiddels en hij verveelt nog steeds niet. Telkens als die versnelling aan het eind komt gaan hier de vuistjes de lucht in . Alex
Alex ........... de jongen wie dit programma gewoon niet gegund is
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:53:29 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83988684
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Alex ........... de jongen wie dit programma gewoon niet gegund is

Ssshhhtt... Saer weet nog van niks . Of inmiddels wel...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:13:49 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83989151
Met dat tempo dat zij heeft heeft ze vannacht de finale al gezien en moeten wij nog naar de top 6
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:58:11 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83990381
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:07:22 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83990675
You ain't no Jose!
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:27:20 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83991305
Wel do'h No way jose!
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')