Alex geblesseerd

Ik hoop dat ie nog terugkomt, oh, wat zou dat zuur zijn zeg.
TOP 8 PERFORMANCELauren & Pasha - SambaWas aardig om naar te kijken, niets memorabels in mijn ogen, maar Lauren was idd erg volwassen en sexy en technisch volgens mij ook erg goed.
Jose & Lauren - ContemporaryWow.. Wat een mooi stuk dans. En dat van een b boy. Hij maakt het toch waar he. Hij zei dat hij beter wilde worden dan Legacy, nou hij maakt het gewoon waar. Hij is op zijn minst op hetzelfde niveau als Legacy nu. Heel erg lief en zwoel en emotioneel en sexy gedanst, heb er ten volle van genoten.
Kent & Comfort - HiphopSlim hoor, om die jongen een hoed op te zetten zodat zijn deer in the headlight-ogen verborgen werden

Maar het was goed. Die buttslap

was ongelofelijk. Het was leuk om naar te kijken. Een lekkere hiphop en gewoon goed gedanst door Kent, wat ik niet had verwacht. Ja. Goede start van deze week jongen!
Adechike & Courtney - JazzNa deze dans weet ik het zeker: ik heb niets met AdeC en ik hoop dat ie er deze week uitgaat. Ik kan gewoon niets anders doen dan gapen

tijdens zijn dansen. Courtney's jurk was ook vervelend.
Billy & Katee - BroadwayTja, ik vond het goed zoals ik Billy altijd goed vind, maar ik blijf van mening dat vorige week me meer aansprak. Ik snap de judges niet echt hoor, soms. Vond dit wel erg leuk om naar te kijken en was idd mooi ingetogen, maar ik vond dat de samenwerking met Katee helemaal niet zo goed en synchroon verliep. Vaak waren ze totaal uit het ritme (ik denk dat het aan Katee lag). Wat overigens wel te begrijpen is aangezien ze minder tijd hadden om samen te oefenen, maar daar wordt dan weer niets over gezegd. Hm.
Ashley & Dominic - HiphopTja ik vond dit het beste dat Ashley gedanst heeft tot nu toe. Eindelijk eens niet dat lieve meisje. Was een leuke choreo, goed idee zoals gewoonlijk van NappyTabs, en Dominic stable as usual. Maar dat Ashley een echte contender is.. nee dat geloof ik nog steeds niet.
Robert & Kathryn - JazzBob & Kathie

Leuk concept, heb er wel van genoten, alleen de synchroniteit stond me totaal tegen. Die klopte voor geen meter soms. Robert kwam ook veel leuker over voor het eerst, niet meer zo gemaakt. Zal nooit een echte fan van hem worden maar dit was zeker ok.
AdeC & Mara (geloof ik?) - BollywoodNiet eerlijk

BOOOOOO to the judges and YAAAAAY voor Cat. Die moet vaker haar mond opendoen. Dit is toch niet eerlijk? Niet eerlijk. Bah. Ik vond dit erg leuk om naar te kijken wat AdeC betreft, miste Alex ook ontzettend maar dit is gewoon niet eerlijk. Stomme judges
Kent & Lauren
- ContemporaryOMG ik ben het helemaal met Adam eens: dat was TE echt

volgens mij zijn die twee hartstikke verliefd op elkaar

Het was zo verschrikkelijk intiem, zo ontzettend niet geacteerd, en aan het eind wilden ze elkaar volgens mij echt niet loslaten hoor. Was niet gespeeld, kan het me haast niet voorstellen. Kent zag er zo hongerig uit en Lauren had een blos tot in haar nek. Ik kon gewoon niet begrijpen dat geen judge het uitsprak tot Adam dat gelukkig deed. Ik had echt het gevoel dat ik iets aanschouwde dat veel te persoonlijk was

Heerlijk. Zou wel in hun hoofden willen kijken nu.. Had echt 100% hetzelfde rare gevoel dat Adam probeerde te omschrijven. Heerlijk gedanst, prachtig koppel. Ben benieuwd hoe dit verder gaat

Spannend

Beetje alsof we mee mogen kijken naar een young couple
Ashley & Robert - QuickstepDie pose vlak voor de reclame waar ze de kiss of death even letterlijk naspeelden

zo cheezy, maar ik lag in een deuk.
Theu got through it. Verder heb ik er niets over te zeggen. Meh.
Billy & Jose - African JazzWat moet Billy in hemelsnaam doen om Nigels's goedkeuring te krijgen???? Het was toch fantastisch hoe hij zijn lichaam bewoog? Die posities, disguistingly wrong zoals Mia het verwoordt.. Ik vond het een hartstikke sterke dans van Billy, al had die lok niet gehoeven van mij. Jose vond ik ook niet zo sterk. Maar Billy.. Ik vond het heel sterk. Snap niet wat Nigel zegt.
Nou dat was het dan voor de performance shows. Ik ben wat dat betreft bij. Nu snel kijken naar de uitslag. Alex automatisch in de bottom 3, zal wel beteken dat ie eruit gaat dan

Nieuwe regels, my ass.