quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Saeramir het volgende:![]()
ohh, mensen.
Zeg maar tegen Neil dat ik hem niet nodig heb. Billy giechelde al dat ie het heel leuk vond om die plange over de tafel met me te doen, en toen dartelde ie weg om even een puistje weg te knijpen
Ja preciesquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ang houdt niet van disco, maar ik wil die disco van Janette en Brandon wel met je doen!
* Saeramir snatcht het voor Mal's neus weg
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, Ang. Kun je ook even voor me regelen dat Jakobb invliegt? Ik wil Tore My Heart ook wel doen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer?
[ afbeelding ]
O trouwens, Nicholas Archimbault slaapt dat weekend sowieso al bij mij, dus we zullen die engelen dans wel doen samen. Hij met die zwarte vleugels, ik met witte
Erik, dit is Nico:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is God.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
Hebben jullie trouwens door dat ik aan het werk ben?
[fok!mode]
Stelletje werklozen/uitkeringstrekkers/vreters uit de staatsruif/luie studenten/bijstandsmoeders
[/fok!mode]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
Hebben jullie trouwens door dat ik aan het werk ben?
[fok!mode]
Stelletje werklozen/uitkeringstrekkers/vreters uit de staatsruif/luie studenten/bijstandsmoeders
[/fok!mode]
Ik las fapsessie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie offert zich op voor een tapsessie met Nigel Lythgoe?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Saeramir het volgende:Dit kán niet waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nou, gaat goed met dit seizoen...You cheated on me with choreography.
Een tweet van 24 minuten geleden..quote:Billy Bell: song of the day: "Mount Wroclai" by Beiruit so excited for the show today! Some great stuff!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Saeramir het volgende:
What the...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Erg betrouwbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Saeramir het volgende:
Het is wel vreemd, begin nu te twijfelen of die info wel betrouwbaar is..
[..]
Een tweet van 24 minuten geleden..![]()
Hoe betrouwbaar is normaalgesproken SYTYCDism Mal?
Actieve kandidaten mogen toch niet twitteren? Was bij American Idol in ieder geval zo. Ik weet dat Neil twittert maar da's geen kandidaat dus dat zal een uitzondering zijn. Dus ik trek m'n twijfels bij een tweet van Billy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Erg betrouwbaar, dus wsl. is het wel waar.
Maar dat getwitter van Belletje is dan wel gek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |