Juistquote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Malahide het volgende:
[..]
Do ye hear me Naahdjzel? Woohoo!!!!!!
[ afbeelding ]
Aah, the good old days.
Sorry, ben erg van de plaatjes de laatste dagen.
Ik snap dus echt geen reet van dat Twitter. Waarom zie ik jouw tweets niet?quote:
Nee, die lamlul heeft nog niet geantwoord.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik snap dus echt geen reet van dat Twitter. Waarom zie ik jouw tweets niet?
Heeft ie nog geantwoord?
OMG OMG OMG OMG OMGquote:RT @adammshankman ...you can't give much new critiques, 'cuz you're always last in line! It's not fair. We call it the Shankman-effect. (via @CeeJayEff) lol. If you want me talking first, wage a campaign with my boss @dizzyfeet! I just work there!
Ja maar snap het dan! Wij, een handjevol uit het Hollandse veen getrokken fanboys en -girls, hebben via Ceetje zomaar contact gehad met ADAM SHANKMAN ZELF! Who gives a fuck wat 'ie terugzei, ook al is 't een lambal (still love you Adamquote:Op maandag 19 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:!
* Tha_Erik opent fles champagne.
Wel een beetje eendat ie niet meer fire in z'n belly heeft en met zo'n saai serieus antwoord komt ipv een "I KNOW IT'S SO UNFAIR!!!! NIGEL KEEPS MAKING ME LOOK STUPID AND TAKES THE WORDS RIGHT OUT OF MY MOUTH (and his fingers aren't all that tasty)."
Oh, well.
blijft legendarisch hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:15 schreef Malahide het volgende:
This calls for an Adam tribute party![]()
!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, gevonden.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef Malahide het volgende:
Info over de shows van deze week:
[..]
* twee choreos van Dmitry Chaplin, een samba en een paso doble. Wedden wie die paso krijgt? We hebben een J, we hebben een O, we hebben een S... Of... wat me nu ineens te binnen valt... misschien wel een paso met twee boys![]()
![]()
(twee stiertjes
![]()
)
quote:RT @adammshankman lol. If you want me talking first, wage a campaign with my boss @dizzyfeet! I just work there!/ Yes but you get last word!
Nigel heeft mijn tweet van Adam geRT'd en is er op ingegaan en shit just got real.quote:I'm not sure why @adamshankman needs a campaign? He just needed to mention it. I'm delighted not to speak first.
Jawel, jij begon erover, ik blaatte toen instemmend mee. Cee zei toen iets over hoe het ging bij AI en toen blaatte ik "Let's Tweet Adam!" Dat deed ze toen omdat ik te schijterig ben voor dat soort dingen en toen... ging de bal aan het rollen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb er niks aan gedaan, maar toch voel ik me door Cee nu heel speciaal dat de grote baas Mr. Nigel Lythgoe, evening Sir! van ons (Cee's) bestaan af weet en praat met ons (tweet met Cee)!
Omg omg omg!
quote:SYTYCDISM
Please get @HOTtamaleTRAIN back on #SYTYCD choreographing. @dizzyfeet get on it. RT peepz!
Saer... blijf ademen... in door de neus... uit door de mond... en herhaal...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef Saeramir het volgende:
Heerlijk, wat er nu op Twitter gebeurtben zo benieuwd of het genoemd gaat worden bij de volgende show!
Die trouwens alweer over 2 daagjes is! Nog 2 nachtjes slapen![]()
* Saeramir kan niet wachten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"... and to help you decide who should get your vote we have the..."
-"JUDGES!!!!!!"
"Director, choreographer, and always last in line to speak, Adam Shankman! The lovely and gorgeouis Mia Michaels and executive producer Nigel Lythgoe, good evening SIR! But we have a treat for you, because today we will be joined by a guest-judgepanel from over the Atlantic Ocean, get your wooden shoes out, because they are from the Netherlands, it's Ang3l, Cee, Erik, Malahide and Searamir!"
-"WHOOOOOOOOHOOOOOOOOO!"
/
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar de frick is hij-die-als-eerste-genoemd-wordt![]()
eigenlijk?
Ik denk dat bedoeld wordt waar meneer in dit topic is (of juist niet is).quote:
Exactomundo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat bedoeld wordt waar meneer in dit topic is (of juist niet is).
Echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:06 schreef Malahide het volgende:
Loopt zeker te snollebollen op de Tilburgse kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |