Ok, zodra je het weet geef ff via PM de data door. Of zet het hier neer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet nog niet of ik kan, laat het nog wel weten...
Je hebt men nummer. En blijf van lotusss af...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, zodra je het weet geef ff via PM de data door. Of zet het hier neer.
Lotusss ontmoet ik al op de 30ste.
Zij zal er ook bijzijn te Utrecht.
Geweldig Leoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:20 schreef leovanw het volgende:
I'll try to be there also... depends on the date
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweldig Leo
Kun je de rest wat uitleggen van je beroep
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:24 schreef leovanw het volgende:
[..]
Although, after that I'll have to kill them...
En jij ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Je hebt men nummer. En blijf van lotusss af...
KVOquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Heb je reeds een e-mail verstuurd.
ik heb maitje al he:)quote:
Je weet niet eens wanneer de exacte datum is!quote:
Komt door die vieze blauwe...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet niet eens wanneer de exacte datum is!
Hoho ff. Mien moeke is een Indische.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wist niet dat Erwin van de ketjap was...
Ben idd een halve pinda al zie je dat niet echt qua uiterlijk aan mequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
Dus dan ben jij een halve pinda!
Iig geen vieze voor zover ik kan beoordelen..
Niet te zien zegtie... als je niet zulke nederlandsche trekjes had, had ik je zo voor een braziliaan aangezien (oranje hoed enzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben idd een halve pinda al zie je dat niet echt qua uiterlijk aan me
Bij mijn 2 zussen bv zie je het wel meer dan duidelijk.
Ok, genoteerd. Ik stuur je zsm een PM mbt lokatie en contactpersoon.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Erasmo het volgende:
Misschien ben ik dan op R&R en breng ik ook een bezoekje.
Deze data moet mij wel lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
06-08-2010 t/m 08-08-2010 (resp vrijdag, zaterdag en zondag)
13 en 14 augustus (resp vrijdag en zaterdag)
Verder alle dagen daartussen.
NA de 15 gaat het me niet meer lukken.[/b]
Dus laat mij even weten of een van deze data in uw schema past.
Dan zal ik daarmee aan de slag gaan.
Ohh ja. Iemand nog een suggestie voor een lokatie te Utrecht?
Grapjasquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
Hardebollenstraat en het zandpad zijn zeer geschikt voor dit soort activiteiten!
quote:Carolina is een lekkere Latijnse meid die al sinds de begin der tijden op de hardebollen werkt. Wat een geweldige vrouw is dat zeg. Voor 30 euro pijpt ze je en kun je haar neuken. Ze is voor mij al jarenlang een vaste meid om langs te gaan.
Ok geef ff jouw voorkeur aanquote:
Ha dan. Ik ken die plaats wel. En zat er idd ook aan te denken. En het zit vlak naast Utrecht Centraalquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef sp3c het volgende:
http://www.stairway.nl/
meeste fok!meets (vrijwel allen waar ik geweest ben) vinden daar plaats
is er goed geschikt voor
Geen voorkeur. Ik kom 1 augustus terug van vakantie en heb daarna nog geen plannen, dus plan maar een eind wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok geef ff jouw voorkeur aan
Wat komt jou het beste uit?
Heb je een punt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Andyy het volgende:
Prik gewoon een datum nu.
Krijg je niet dat iedereen data post waar ze mogelijk kunne maar hoor je gewoon hard ja of nee van ze.
En misschien kom ik wel even langswippen, woon er toch dichtbij
Ok toppie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef sp3c het volgende:
k roep maar als je eruit bent dan pas ik de OP aan
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grapjas
ff zitten googlen op die straten:
http://www.hoerenforum.nl/viewtopic.php?t=770
[..]
![]()
* Lotusss zet het in haar agenda...quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
UPDATE!!!
De DEF mini-meet zal gaan plaatsvinden op zaterdag avond 07-08-2010.
De lokatie is Stairways te Utrecht om 19:00.
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
(vlakbij Utrecht Centraal Station)
Routebeschrijving
Ik zal zodra ik in Nederland ben jullie mijn tijdelijke GSM nummer geven zodat men mij kan bereiken.
Als ik kan reserveer ik een kazernekamer xDquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
UPDATE!!!
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
Routebeschrijving
Ik zal zodra ik in Nederland ben jullie mijn tijdelijke GSM nummer geven zodat men mij kan bereiken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ga jij lekker in een alto-toko van Henk Westbroek zitten....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ook niet, ik zit dan in Drenthe voor de Rizzla racingdays.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met de Henk Boeijen Groep![]()
Ga dan aub naar een pedagogisch verantwoord klassieke opera, zoals Vaust bv
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je weet dat Westbroek de eigenaar is?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom
Laat een oud-LMB'er het regelen en het komt goed
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet reserveren met zo'n grote groep?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das ene goeie ja. Ik ga ze morgen gelijk ff bellen en een tafel reserveren.
Bedankt voor deze reminder
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave_NL stuurde mij een PM, hij wilt graag ff Hofmeester voor ons spelen voor deze avond. Ik mot nu wel ff een voorproever zien te regelen want ik vertrouw hem niet
Die Stairway is toch slechts een uitvalbasis voor terplekke ontworpen strategisch vervolg?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das ene goeie ja. Ik ga ze morgen gelijk ff bellen en een tafel reserveren.
Bedankt voor deze reminder
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Stairway is toch slechts een uitvalbasis voor terplekke ontworpen strategisch vervolg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Haha word denk een avondje niet drinken, want OV ga ik niet fixen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah de Bob is gevonden.![]()
Waar kom je vandaan?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor mij 8 minuutjes met de treinDe Stairway is een prima tent, en anders kunnen we nog naar het Neude.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:54 schreef Braamyo het volgende:
wel tof dat er toch zo veel pax op komt dagen, KUDOS !
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt mij idd ook mee.
Hopelijk word het een succes en ik zal de foto's wel in dit topic neerzetten indien hen die op de foto staan daar toestemming voor geven. Anders zet ik wel zwarte balkjes op hun tronies.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt mij idd ook mee.
Hopelijk word het een succes en ik zal de foto's wel in dit topic neerzetten indien hen die op de foto staan daar toestemming voor geven. Anders zet ik wel zwarte balkjes op hun tronies.
Nee joh, geen balkjes. Geheel in fok-style ieder "anoniempje" een Fok! smiley toekennen en telkens op dat hoofd plakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh, geen balkjes. Geheel in fok-style ieder "anoniempje" een Fok! smiley toekennen en telkens op dat hoofd plakken
zoietsquote:
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor mij 8 minuutjes met de treinDe Stairway is een prima tent, en anders kunnen we nog naar het Neude.
Ik weet niet of 't meetelt. Maar marechaussee in hart en nieren. Kom van Apeldoorn, thuis is de KWIII.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?
Wat voor volk komt er vooral?
Houtenaar/Schalkwijkerquote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?
Wat voor volk komt er vooral?
Maar ze schenken er flink veel soorten (speciaal)bier, waaronder Hertog Jan. Dus dan is 't goedquote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
StH is een alternatieve rocktoko met Henk Westbroek die de scepter zwaait..
De weerstand tegen dit soort wanstaltigheid is omgekeerd evenredig met de genuttigde hoeveelheid alcohol..quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Remco026 het volgende:
rock is niet echt mijn muziek, zeg maar gerust totaal nietmaar ik kijk wel hoe lang ik het volhoud
Ja nou dat gaat hem denk ik niet worden, want ik zal toch op een manier naar huis moetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De weerstand tegen dit soort wanstaltigheid is omgekeerd evenredig met de genuttigde hoeveelheid alcohol..
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
heh vandaag laptop gekocht, dus meld mij weer in het net
Al last van de spruitjeslucht?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
heh vandaag laptop gekocht, dus meld mij weer in het net
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, eerste wat ik vrat was een frikandel speciaal, daarna een haring met ui en zuur, daarna friet met mayo uit een zak, daarna shoarma
Hahaha.... ik zal je even nog meer pesten: heb net een stuk zeer machtige zelfgemaakte chocoladetaart op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.
Mag ik ')quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.
Dus mijn kop is gedaan op standje1.
Kapsalon is een gerechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.
Dus mijn kop is gedaan op standje1.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De Nieuw-Nederlandse delicatesse kapsalon, naab!
Bij uw betere Turk!
ohhhhhhquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kapsalon is een gerecht
[ afbeelding ]
Onderste laag is frietjes, daarna shoarma, daarbovenop kaas. Dit even onder de grill.
Daarna evt wat knoflooksaus en wat salade en tadaa: kapsalon!
De ideale integratie van de Marokkaanse en Nederlandse keuken
Maar wel verrekte lekker na een avondje stappen!
Weet niet of ze al kapsalons verkopen in Eindhoven... de trend begon rond Rotterdam, nu is het in Utrecht ook te verkrijgen bij sommige shoarma toko's.... maar weet niet of het in Eindhoven ook al populair is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhhhhh![]()
Nou Lotusss, dan tracteer ik er op ene "kapsalon" overmorgen voor jou
Ben ik weer op de hoogte.
Dacht echt dat men dacht dat ik lang haar had..........
Nou Sine, ik eet nu elke dag standaard een frikandel speciaal en een haring met ui en zuur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Even is goed Rave, en Erwin heb je geluk. Heb al enige jaren geen frikandelen of Hollandse nieuwe gezien, laat staan gegeten.
Nu ja, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet niet of ze al kapsalons verkopen in Eindhoven... de trend begon rond Rotterdam, nu is het in Utrecht ook te verkrijgen bij sommige shoarma toko's.... maar weet niet of het in Eindhoven ook al populair is!
Super!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, maakt niet uit.
Vrijdag gaat een hele leuke avond worden en jij bent daar getuige van
Ik pik je op op station Eindhoven, en jij slaapt lekker bij mijn ex-vriendin.
ik eet het eigenlijk alleen omdat de frietkraam om 2 uur sluit en ik pas om 6 uur naar buiten kruip, en dan friet wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kapsalon is een gerecht
[ afbeelding ]
Onderste laag is frietjes, daarna shoarma, daarbovenop kaas. Dit even onder de grill.
Daarna evt wat knoflook- en/of chilisaus en wat salade en tadaa: kapsalon!
De ideale integratie van de Marokkaanse en Nederlandse keuken
Maar wel verrekte lekker na een avondje stappen!
Frikandellen zijn al gaar, in principe zouden ze een flinke vliegtuigvlucht wel moeten overlevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou Sine, ik eet nu elke dag standaard een frikandel speciaal en een haring met ui en zuur.
Zal ik na 1 maand wel ziek van zijn opdat ik het de komende 3 jaar niet meer hoef te eten.
Nee, het bevalt me wel weer ff in NL te zijn.
Vandaag terrasjes gepikt, zelfs een rondvaart gedaan door de grachten van Amsterdam lol
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:42 schreef Andyy het volgende:
Ik was van plan om langs te wippen, maar ga toch met de ouders mee op vakantie
Foto's? (met balkjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
De mini meet bij ErwinRommel was errug gezellig
Brak, kapot en een dikke enkel, maar het was het zó ontzettend waard hahaha!
Echt een superavond gehad!![]()
Dikke enkel?? Wat heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
Dat wordt nog wat voor a.s. zaterdag in Utrecht...
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dikke enkel?? Wat heb jij gedaan dan?
Foto's komen eraan, er waren 3 camera's aanwezig dus alles moet nog een beetje verzameld worden...quote:
Nu ja, ik heb je voetjes wel lekker warm gehouden op dat terras toch? En een bescheiden massage gegeven, al heeft dat niet veel uitgehaaldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikken
Maar de drank verzachtte de pijn gisteren hoor
Ik heb net mijn voet een steunverband aangemeten en boodschappen gedaan dus ik hoef gelukkig nu niet meer de deur uit!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb je voetjes wel lekker warm gehouden op dat terras toch? En een bescheiden massage gegeven, al heeft dat niet veel uitgehaald
Ghehehe... nu snap ik ook weer waarom ik zelf nooit (bijna nooit) hakken draagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikken
Maar de drank verzachtte de pijn gisteren hoor
Ach heb ik weer een excuus gehad om de EHBO verbandleer weer op te halenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe... nu snap ik ook weer waarom ik zelf nooit (bijna nooit) hakken draag![]()
Martelaars zijn het! Ik zweer het
Ondanks dat je je brak, kapot en een dikke enkel nu hebt was het het idd zeker meer dan waard.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
Dat wordt nog wat voor a.s. zaterdag in Utrecht...
In een kroeg in Utrecht, de Stairway (to Heaven). Is op een paar minuten lopen van Centraal.quote:
Ik ga wat regelen Remcoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Remco026 het volgende:
Slaapplaats?Ik denk dat ik gewoon nuchter blijf en naar huis rij, ik zou totaal niet weten waar ik in Utrecht een slaapplaats moet regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Jij kruipt maar lekker bij mij in de slaapzak. Beviel me prima gisterenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Lotusss het volgende:
Ja. En ik ga NIET bij RaveNL in de slaapzak!![]()
Ja, het is max. 10 minuten lopen vanaf Centraal, en vandaaruit kan je makkelijk thuiskomen. Ik weet niet waar je precies woont maar via http://www.9292ov.nl kan je zaterdag kijken wanneer je laatste bus/trein gaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Maitje het volgende:
En hoe laat dan?
Als het in de middag is, kun je savonds nog prima naar huis toch?
Ik knuffel je hooguit en draai dan om om vervolgens in slaap te vallenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ErwinRommel is slaapplekken aan het regelen en hij bijt iig niet
Dat dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik knuffel je hooguit en draai dan om om vervolgens in slaap te vallen
Jij deugniet. Die foto van jou, al slapende is wel heel erg liefquote:
Ja, iedereen is lief als men slaapt.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij deugniet. Die foto van jou, al slapende is wel heel erg lief
Maar jij des te meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, iedereen is lief als men slaapt.....
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar jij des te meer
Als een engeltje lag je daar.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....
Ik heb nog iets van een stoer imago hoog te houden hier!
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Maitje het volgende:
En hoe laat dan?
Als het in de middag is, kun je savonds nog prima naar huis toch?
Ze komt wel, alleen dat weet ze nog nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog even
Waarom kom jij trouwens niet maitje?
Weltrusten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze komt wel, alleen dat weet ze nog niet
Anyway, ik ga nu echt pitten, ben aardig gesloopt!
Truste iedereen!
Kan niet slapen dus maar weer ff gekeken hierzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....
Ik heb nog iets van een stoer imago hoog te houden hier!
Kan nog steeds hoor, maar Lotusss en ik slapen wel lekker samenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, ik had 2 bedden voor je opgemaakt jehad maar helaas..
Niet met mij in ieder geval. Ach dan neem ik de foto's wel..quote:
Ik slijm nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Zeker weten? Jullie zitten allemaal zo verschrikkelijk met elkaar te slijmen, dat mag enige naam hebben.
Ben ik te verlegen voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog even
Waarom kom jij trouwens niet maitje?
Awww anders ben ik de enige meid daar! Jij wil het leger in, dus dan moet je wel de mooie verhalen horen onder het genot van een biertjequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
Ghehehe, nee ik houd gewoon niet van meetings.
Kom is op msn doosquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
Ghehehe, nee ik houd gewoon niet van meetings.
Om die verhalen te horen hoef ik niet naar een meetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awww anders ben ik de enige meid daar! Jij wil het leger in, dus dan moet je wel de mooie verhalen horen onder het genot van een biertje
Met de vorige minimeet met o.a.. Heatseeker heb ik me helemaal krom gelachen van de verhalen
Ja maar ja maar..... we moeten toch een front (whehehe ik zei front) vormen tegen al die mannen! En je woont redelijk in de buurt! Je kan zo weer weg!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Om die verhalen te horen hoef ik niet naar een meet. Als enigste vrouw is toch mooi
, alle aandacht!
Ja ik woon best dicht bij en dat is ook zeker niet de reden. Ik ga 's avonds ook uit met zus dus dan moet ik weer op tijd terug en zit je telkens op de klok te kijken... is geen doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..... we moeten toch een front (whehehe ik zei front) vormen tegen al die mannen! En je woont redelijk in de buurt! Je kan zo weer weg!
Ahhh please???
Zijn allemaal kutredenen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ik woon best dicht bij en dat is ook zeker niet de reden. Ik ga 's avonds ook uit met zus dus dan moet ik weer op tijd terug en zit je telkens op de klok te kijken... is geen doen.
Ik twitter de foto's wel doorquote:
Is goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik twitter de foto's wel door
In de Stairway hebben ze trouwens wel open WiFi
Dan hoop ik dat je je daardoor voor je kop slaat omdat je zo'n gezellige avond hebt gemist!quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je daardoor voor je kop slaat omdat je zo'n gezellige avond hebt gemist!
Dat valt wel mee. jaloers soms?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Zeker weten? Jullie zitten allemaal zo verschrikkelijk met elkaar te slijmen, dat mag enige naam hebben.
Kom nu toch gewoon.quote:
Hebben jullie een teiltje nodig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom nu toch gewoon.
Ik zal je voetjes kussen indien je komt. Dat is een belofte
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.quote:
Moeder van de Cie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.
Squadron.quote:
Ok danquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
En ja, ik ben de moeder van het Squadron.
Daar heb ik mijn personeel voor.quote:
Whehehe ik werd laatst door iemand (burger) een sergeant-majoor genoemdquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.
Vanwege wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe ik werd laatst door iemand (burger) een sergeant-majoor genoemd
Ach, ik schijn dat te kunnen uitstralen... en ik heb mijn bekkie wel bij mequote:
Ben jij oud en lelijk dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik schijn dat te kunnen uitstralen... en ik heb mijn bekkie wel bij me
Nee beide niet. Maar ik kan een psychopatische blik opzetten waar Joran v/d Sloot nog bang van wordt en ik kan vloeken als een dokwerker.quote:
De 3 competenties die nodig zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee beide niet. Maar ik kan een psychopatische blik opzetten waar Joran v/d Sloot nog bang van wordt en ik kan vloeken als een dokwerker.
Verder kan ik ook wel lief lachen hoor
Woeiiiiquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 3 competenties die nodig zijn.![]()
Gelukkig beschik ik daar ook over.
Nou, nou.quote:
Tot op het bod afgekraakt worden om daarna een beter mens te worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, nou.![]()
Ok, je bent niet te jong en (na een check van je fobo) niet lelijk.![]()
Maar om een goed segeant-majoor te worden moet je toch eerst de test ondergaan.
Bij de KL misschien wel. Maar ik ben van de KLu. Je hebt dus mazzel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tot op het bod afgekraakt worden om daarna een beter mens te worden?
Been there, done that, in real life!
Ah okee... nu weet ik niet precies hoe alles in zijn werk gaat dus ik heb verder geen idee welke test je wél bedoeltquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de KL misschien wel. Maar ik ben van de KLu. Je hebt dus mazzel.
Daar kom je zaterdag misschien wel achter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah okee... nu weet ik niet precies hoe alles in zijn werk gaat dus ik heb verder geen idee welke test je wél bedoelt
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening danquote:
Nou dan hoop ik dat ik mijn "helmpje" zoals nu in mijn UI staat, verdiend hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kom je zaterdag misschien wel achter.![]()
Maar wij van de KLu zijn wel iets mensvriendelijker dan de overige Defensie collegae.
Daar komen we wel achter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ik mijn "helmpje" zoals nu in mijn UI staat, verdiend heb
Ik ben weg, ik ga plat. Truste!
Oh wacht, jij hebt mijn psychopathische blik en mijn gevloek als een dokwerker niet meegemaakt. Dan snap ik dat je zo van me gecharmeerd bent...quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening dan
Tja, (ex)KL personeel is meestal iets trager van begrip.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening dan
Ik wil die blik niet zien, want jouw blikken kunnen dodenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh wacht, jij hebt mijn psychopathische blik en mijn gevloek als een dokwerker niet meegemaakt. Dan snap ik dat je zo van me gecharmeerd bent...
Anyway... truste!
Dacht het dus van nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, (ex)KL personeel is meestal iets trager van begrip.
Een aanvalshandgranaat moet die dreiging toch wel kunnen uitschakelen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht het dus van niet
Maar anyway, ik ga ook mijn bed in. Tis alweer laat, en morgen weer mijn neefjes die met een ziekelijke drang Ome Mark wakker te maken met veel geweld
Ik houd niet van voetjes kussenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom nu toch gewoon.
Ik zal je voetjes kussen indien je komt. Dat is een belofte
Toe nou!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetjes kussen![]()
Nee, ik kom echt niet!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
UPDATE!!!
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
Routebeschrijving
Wachtwoord.quote:
en wederwoord mag zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wachtwoord.
Dat is "HALLEEEEEE".
Herkenningsteken.
Dat is een puntmuts op je knar.
Ik denk Chasé! aangezien Erwin oud LMB-er isquote:
Idd, ik zat me al suf te denkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ik denk Chasé! aangezien Erwin oud LMB-er is(mits ik het woord goed geschreven heb en het een goed gokje is geweest
)
EDIT: hmm nevermind dat was Allez-chasse, ik zat er weer eens naast
Ja sorry, net uit bed, gister zwaar nachtje, te veel gezopen etc etcquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik zat me al suf te denken
Hehehe, dat hebben we allemaal wel eens ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:01 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja sorry, net uit bed, gister zwaar nachtje, te veel gezopen etc etc![]()
Zoiets idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
en wat moet ik me van zo een meet voorstellen? beetje zoals elke verwantgroep zoals wij motorrijders die dan de hele tijd over motoren etc gaan praten met een pot bier en bij jullie dan over de veldslagen tijdens de WW2 en vietnam oid?of pronken met je medailles?
![]()
Zoietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
en wat moet ik me van zo een meet voorstellen? beetje zoals elke verwantgroep zoals wij motorrijders die dan de hele tijd over motoren etc gaan praten met een pot bier en bij jullie dan over de veldslagen tijdens de WW2 en vietnam oid?of pronken met je medailles?
De locatie van consignatie staat in post #232.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
Dames, heren ik moet jullie helaas de trieste mededeling doen dat ik geconsigneerd ben...
Wat heb jij / hebben jullie nou weer uitgehaald???quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
Dames, heren ik moet jullie helaas de trieste mededeling doen dat ik geconsigneerd ben...
Jammer man. Kun je er niet onderuit komen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
UPDATE!!!
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
Routebeschrijving
Jij weet niet wat geconsigneerd worden betekent?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb jij / hebben jullie nou weer uitgehaald???
Dat je niet weg mag van de kazerne.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij weet niet wat geconsigneerd worden betekent?
Ik ga er wel een latertje van makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:10 schreef hoogvlieger het volgende:
De laatste trein naar houten vetrekt om 0023 dus het word voor mij geen latertje. Optie zou zijn fietsen maar midden in de nacht 20km fietsen is ook niet een van mijn favorieten. Ik zie nog wel wat ik doe.
Nee ben bang van niet, heb hem al gekregen door de vakantietijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer man. Kun je er niet onderuit komen?
Dat betekend bij ons dat je oproepbaar bent als er iemand ziek is of om andere redenen niet oproepbaar is. Je mag dan dus opdraven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat heb jij / hebben jullie nou weer uitgehaald???
Ah jammer.... volgende keer danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet, heb hem al gekregen door de vakantietijdarbeidstijdenwet enzo
[..]
Dat betekend bij ons dat je oproepbaar bent als er iemand ziek is of om andere redenen niet oproepbaar is. Je mag dan dus opdraven.
eerlijk gezegd geen idee. Gok een euro of 20-30 voor 4 pax maxi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga er wel een latertje van maken
Hopelijk anderen ook.
Hoeveel kost een taxi naar jouw huis?
Mededeling: Meeting verhuist naar locatie van hoogvliegerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee. Gok een euro of 20-30 voor 4 pax maxi.
klink trouwens wel als een goed idee. Ben dat weekend toch alleen thuis![]()
bier staat al koudquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mededeling: Meeting verhuist naar locatie van hoogvlieger
Dacht het dus ff niequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mededeling: Meeting verhuist naar locatie van hoogvlieger
UPDATE!!!
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
Routebeschrijving
lol, nee, ff chillen in Den Boschquote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom ben jij nog wakker? Nog steeds last van een jetlag?
Beter!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol, nee, ff chillen in Den Bosch
Bij mijn beste maat
Join the club.quote:
en hoe kom je in den Bosch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht het dus ff nie
Mooi in Utrecht, Stairways...............................
En juist geregeld, slaapplaats in Den Bosch
Niks spannend, het is relaxed die meet. Be surequote:
Je bedoeld Aardbei (LMB) vs Vissticks?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Remco026 het volgende:
Ik weet niet of het relaxed is. Komt Rave ook? dan moeten we misschien de blauwhelmen spelen in de oorlog tussen de bloedblaar en de visstick
GVD jij weet het dus nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef hoogvlieger het volgende:
die van die 5 rondjes op jouw kosten?
dat was de test of jij hem nog wel wistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD jij weet het dus nog
En geen 5 rondjes hè?![]()
Waren er 2.
Ja, ik wist hem nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat was de test of jij hem nog wel wist
Die eerste 2 rondjes doe ik met liefde weggevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:02 schreef hcwp het volgende:
Ook niet zo slim om mensen er zelf aan te herinneren, natuurlijkTenzij je graag bier weggeeft
![]()
Dan verruil je die nukubu's die dag toch ff voor de die-hards?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef hcwp het volgende:
Ga het bijna jammer vinden dat ik er niet bij benBen zaterdag wel in Utrecht mezelf helemaal lam aan het zuipen, maar dan met allemaal brugers, bah!
![]()
Aardbei, bloedblaar. Allebei hetzelfdequote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bedoeld Aardbei (LMB) vs Vissticks?
Ohhh, hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
En hier weer een afmelding voor zaterdag.
Ik "mag" toch werken.quote:
Awwww.... ik wilde mijn sergeant-majoor skills testenquote:
Jammer man, had je graag willen ontmoeten. Heel jammer.quote:
Idem.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer man, had je graag willen ontmoeten. Heel jammer.
Wellicht over 2 jaartjes dan weer hehehequote:
Dat moet geen probleem zijn. De oveige heren zijn wel in staat een test samen te stellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww.... ik wilde mijn sergeant-majoor skills testen
Wel jammer!
Er zullen foto's zat zijn en natuurlijk de getuigenverklaringenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn. De oveige heren zijn wel in staat een test samen te stellen.
Maar de uitslag van die test moet natuurlijk wel door mij beoordeeld worden.
LOl ik gooi hem vol hoor lieve schatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zullen foto's zat zijn en natuurlijk de getuigenverklaringen
En Erwin, gooi jij hem eens vol en open een nieuwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |