Kan niet slapen dus maar weer ff gekeken hierzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....
Ik heb nog iets van een stoer imago hoog te houden hier!
Kan nog steeds hoor, maar Lotusss en ik slapen wel lekker samenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, ik had 2 bedden voor je opgemaakt jehad maar helaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Niet met mij in ieder geval. Ach dan neem ik de foto's wel..quote:
Ik slijm nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Zeker weten? Jullie zitten allemaal zo verschrikkelijk met elkaar te slijmen, dat mag enige naam hebben.
Ben ik te verlegen voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog even
Waarom kom jij trouwens niet maitje?
Awww anders ben ik de enige meid daar! Jij wil het leger in, dus dan moet je wel de mooie verhalen horen onder het genot van een biertjequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
Ghehehe, nee ik houd gewoon niet van meetings.
Kom is op msn doosquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
Ghehehe, nee ik houd gewoon niet van meetings.
Om die verhalen te horen hoef ik niet naar een meetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awww anders ben ik de enige meid daar! Jij wil het leger in, dus dan moet je wel de mooie verhalen horen onder het genot van een biertje
Met de vorige minimeet met o.a.. Heatseeker heb ik me helemaal krom gelachen van de verhalen
Ja maar ja maar..... we moeten toch een front (whehehe ik zei front) vormen tegen al die mannen! En je woont redelijk in de buurt! Je kan zo weer weg!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Om die verhalen te horen hoef ik niet naar een meet. Als enigste vrouw is toch mooi
, alle aandacht!
Ja ik woon best dicht bij en dat is ook zeker niet de reden. Ik ga 's avonds ook uit met zus dus dan moet ik weer op tijd terug en zit je telkens op de klok te kijken... is geen doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..... we moeten toch een front (whehehe ik zei front) vormen tegen al die mannen! En je woont redelijk in de buurt! Je kan zo weer weg!
Ahhh please???
Zijn allemaal kutredenen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ik woon best dicht bij en dat is ook zeker niet de reden. Ik ga 's avonds ook uit met zus dus dan moet ik weer op tijd terug en zit je telkens op de klok te kijken... is geen doen.
Ik twitter de foto's wel doorquote:
Is goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik twitter de foto's wel door
In de Stairway hebben ze trouwens wel open WiFi
Dan hoop ik dat je je daardoor voor je kop slaat omdat je zo'n gezellige avond hebt gemist!quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je daardoor voor je kop slaat omdat je zo'n gezellige avond hebt gemist!
Dat valt wel mee. jaloers soms?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Zeker weten? Jullie zitten allemaal zo verschrikkelijk met elkaar te slijmen, dat mag enige naam hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |