Foto's komen eraan, er waren 3 camera's aanwezig dus alles moet nog een beetje verzameld worden...quote:
Nu ja, ik heb je voetjes wel lekker warm gehouden op dat terras toch? En een bescheiden massage gegeven, al heeft dat niet veel uitgehaaldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikken
Maar de drank verzachtte de pijn gisteren hoor
Ik heb net mijn voet een steunverband aangemeten en boodschappen gedaan dus ik hoef gelukkig nu niet meer de deur uit!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb je voetjes wel lekker warm gehouden op dat terras toch? En een bescheiden massage gegeven, al heeft dat niet veel uitgehaald
Ghehehe... nu snap ik ook weer waarom ik zelf nooit (bijna nooit) hakken draagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikken
Maar de drank verzachtte de pijn gisteren hoor
Ach heb ik weer een excuus gehad om de EHBO verbandleer weer op te halenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe... nu snap ik ook weer waarom ik zelf nooit (bijna nooit) hakken draag![]()
Martelaars zijn het! Ik zweer het
Ondanks dat je je brak, kapot en een dikke enkel nu hebt was het het idd zeker meer dan waard.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
De mini meet bij ErwinRommel was errug gezellig
Brak, kapot en een dikke enkel, maar het was het zó ontzettend waard hahaha!
Echt een superavond gehad!![]()
Dat wordt nog wat voor a.s. zaterdag in Utrecht...
In een kroeg in Utrecht, de Stairway (to Heaven). Is op een paar minuten lopen van Centraal.quote:
Ik ga wat regelen Remcoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Remco026 het volgende:
Slaapplaats?Ik denk dat ik gewoon nuchter blijf en naar huis rij, ik zou totaal niet weten waar ik in Utrecht een slaapplaats moet regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Jij kruipt maar lekker bij mij in de slaapzak. Beviel me prima gisterenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Lotusss het volgende:
Ja. En ik ga NIET bij RaveNL in de slaapzak!![]()
Ja, het is max. 10 minuten lopen vanaf Centraal, en vandaaruit kan je makkelijk thuiskomen. Ik weet niet waar je precies woont maar via http://www.9292ov.nl kan je zaterdag kijken wanneer je laatste bus/trein gaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Maitje het volgende:
En hoe laat dan?
Als het in de middag is, kun je savonds nog prima naar huis toch?
Ik knuffel je hooguit en draai dan om om vervolgens in slaap te vallenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ErwinRommel is slaapplekken aan het regelen en hij bijt iig niet
Dat dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik knuffel je hooguit en draai dan om om vervolgens in slaap te vallen
Jij deugniet. Die foto van jou, al slapende is wel heel erg liefquote:
Ja, iedereen is lief als men slaapt.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij deugniet. Die foto van jou, al slapende is wel heel erg lief
Maar jij des te meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, iedereen is lief als men slaapt.....
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar jij des te meer
Als een engeltje lag je daar.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.... je kan ook te ver gaan hè....
Ik heb nog iets van een stoer imago hoog te houden hier!
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef Maitje het volgende:
En hoe laat dan?
Als het in de middag is, kun je savonds nog prima naar huis toch?
Ze komt wel, alleen dat weet ze nog nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19:00 maar ik kijk zo nog even
Waarom kom jij trouwens niet maitje?
Weltrusten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze komt wel, alleen dat weet ze nog niet
Anyway, ik ga nu echt pitten, ben aardig gesloopt!
Truste iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |