Mag ik ')quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.
Dus mijn kop is gedaan op standje1.
Kapsalon is een gerechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan niet. Ben door mijn vrouw reeds geschoren voordat ik naar NL ging.
Dus mijn kop is gedaan op standje1.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De Nieuw-Nederlandse delicatesse kapsalon, naab!
Bij uw betere Turk!
ohhhhhhquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kapsalon is een gerecht
[ afbeelding ]
Onderste laag is frietjes, daarna shoarma, daarbovenop kaas. Dit even onder de grill.
Daarna evt wat knoflooksaus en wat salade en tadaa: kapsalon!
De ideale integratie van de Marokkaanse en Nederlandse keuken
Maar wel verrekte lekker na een avondje stappen!
Weet niet of ze al kapsalons verkopen in Eindhoven... de trend begon rond Rotterdam, nu is het in Utrecht ook te verkrijgen bij sommige shoarma toko's.... maar weet niet of het in Eindhoven ook al populair is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhhhhh![]()
Nou Lotusss, dan tracteer ik er op ene "kapsalon" overmorgen voor jou
Ben ik weer op de hoogte.
Dacht echt dat men dacht dat ik lang haar had..........
Nou Sine, ik eet nu elke dag standaard een frikandel speciaal en een haring met ui en zuur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Even is goed Rave, en Erwin heb je geluk. Heb al enige jaren geen frikandelen of Hollandse nieuwe gezien, laat staan gegeten.
Nu ja, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet niet of ze al kapsalons verkopen in Eindhoven... de trend begon rond Rotterdam, nu is het in Utrecht ook te verkrijgen bij sommige shoarma toko's.... maar weet niet of het in Eindhoven ook al populair is!
Super!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, maakt niet uit.
Vrijdag gaat een hele leuke avond worden en jij bent daar getuige van
Ik pik je op op station Eindhoven, en jij slaapt lekker bij mijn ex-vriendin.
ik eet het eigenlijk alleen omdat de frietkraam om 2 uur sluit en ik pas om 6 uur naar buiten kruip, en dan friet wilquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kapsalon is een gerecht
[ afbeelding ]
Onderste laag is frietjes, daarna shoarma, daarbovenop kaas. Dit even onder de grill.
Daarna evt wat knoflook- en/of chilisaus en wat salade en tadaa: kapsalon!
De ideale integratie van de Marokkaanse en Nederlandse keuken
Maar wel verrekte lekker na een avondje stappen!
Frikandellen zijn al gaar, in principe zouden ze een flinke vliegtuigvlucht wel moeten overlevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou Sine, ik eet nu elke dag standaard een frikandel speciaal en een haring met ui en zuur.
Zal ik na 1 maand wel ziek van zijn opdat ik het de komende 3 jaar niet meer hoef te eten.
Nee, het bevalt me wel weer ff in NL te zijn.
Vandaag terrasjes gepikt, zelfs een rondvaart gedaan door de grachten van Amsterdam lol
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:42 schreef Andyy het volgende:
Ik was van plan om langs te wippen, maar ga toch met de ouders mee op vakantie
Foto's? (met balkjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
De mini meet bij ErwinRommel was errug gezellig
Brak, kapot en een dikke enkel, maar het was het zó ontzettend waard hahaha!
Echt een superavond gehad!![]()
Dikke enkel?? Wat heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
De mini meet bij ErwinRommel was errug gezellig
Brak, kapot en een dikke enkel, maar het was het zó ontzettend waard hahaha!
Echt een superavond gehad!![]()
Dat wordt nog wat voor a.s. zaterdag in Utrecht...
Gaan stappen in Eindhoven met hakken aan, terwijl ik de hele lente/zomer op platte schoenen/sandalen heb gelopen. Dan kan je je enkel weleens verzwikkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dikke enkel?? Wat heb jij gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |