Je weet niet eens wanneer de exacte datum is!quote:
Komt door die vieze blauwe...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet niet eens wanneer de exacte datum is!
Hoho ff. Mien moeke is een Indische.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wist niet dat Erwin van de ketjap was...
Ben idd een halve pinda al zie je dat niet echt qua uiterlijk aan mequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
Dus dan ben jij een halve pinda!
Iig geen vieze voor zover ik kan beoordelen..
Niet te zien zegtie... als je niet zulke nederlandsche trekjes had, had ik je zo voor een braziliaan aangezien (oranje hoed enzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben idd een halve pinda al zie je dat niet echt qua uiterlijk aan me
Bij mijn 2 zussen bv zie je het wel meer dan duidelijk.
Ok, genoteerd. Ik stuur je zsm een PM mbt lokatie en contactpersoon.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Erasmo het volgende:
Misschien ben ik dan op R&R en breng ik ook een bezoekje.
Deze data moet mij wel lukkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
06-08-2010 t/m 08-08-2010 (resp vrijdag, zaterdag en zondag)
13 en 14 augustus (resp vrijdag en zaterdag)
Verder alle dagen daartussen.
NA de 15 gaat het me niet meer lukken.[/b]
Dus laat mij even weten of een van deze data in uw schema past.
Dan zal ik daarmee aan de slag gaan.
Ohh ja. Iemand nog een suggestie voor een lokatie te Utrecht?
Grapjasquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
Hardebollenstraat en het zandpad zijn zeer geschikt voor dit soort activiteiten!
quote:Carolina is een lekkere Latijnse meid die al sinds de begin der tijden op de hardebollen werkt. Wat een geweldige vrouw is dat zeg. Voor 30 euro pijpt ze je en kun je haar neuken. Ze is voor mij al jarenlang een vaste meid om langs te gaan.
Ok geef ff jouw voorkeur aanquote:
Ha dan. Ik ken die plaats wel. En zat er idd ook aan te denken. En het zit vlak naast Utrecht Centraalquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef sp3c het volgende:
http://www.stairway.nl/
meeste fok!meets (vrijwel allen waar ik geweest ben) vinden daar plaats
is er goed geschikt voor
Geen voorkeur. Ik kom 1 augustus terug van vakantie en heb daarna nog geen plannen, dus plan maar een eind wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok geef ff jouw voorkeur aan
Wat komt jou het beste uit?
Heb je een punt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Andyy het volgende:
Prik gewoon een datum nu.
Krijg je niet dat iedereen data post waar ze mogelijk kunne maar hoor je gewoon hard ja of nee van ze.
En misschien kom ik wel even langswippen, woon er toch dichtbij
Ok toppie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef sp3c het volgende:
k roep maar als je eruit bent dan pas ik de OP aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |