quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt mij idd ook mee.
Hopelijk word het een succes en ik zal de foto's wel in dit topic neerzetten indien hen die op de foto staan daar toestemming voor geven. Anders zet ik wel zwarte balkjes op hun tronies.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt mij idd ook mee.
Hopelijk word het een succes en ik zal de foto's wel in dit topic neerzetten indien hen die op de foto staan daar toestemming voor geven. Anders zet ik wel zwarte balkjes op hun tronies.
Nee joh, geen balkjes. Geheel in fok-style ieder "anoniempje" een Fok! smiley toekennen en telkens op dat hoofd plakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh, geen balkjes. Geheel in fok-style ieder "anoniempje" een Fok! smiley toekennen en telkens op dat hoofd plakken
zoietsquote:
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Voor mij 8 minuutjes met de treinDe Stairway is een prima tent, en anders kunnen we nog naar het Neude.
Ik weet niet of 't meetelt. Maar marechaussee in hart en nieren. Kom van Apeldoorn, thuis is de KWIII.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?
Wat voor volk komt er vooral?
Houtenaar/Schalkwijkerquote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor mij ook, toevallig Maarssenaar?
Wat voor volk komt er vooral?
Maar ze schenken er flink veel soorten (speciaal)bier, waaronder Hertog Jan. Dus dan is 't goedquote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
StH is een alternatieve rocktoko met Henk Westbroek die de scepter zwaait..
De weerstand tegen dit soort wanstaltigheid is omgekeerd evenredig met de genuttigde hoeveelheid alcohol..quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Remco026 het volgende:
rock is niet echt mijn muziek, zeg maar gerust totaal nietmaar ik kijk wel hoe lang ik het volhoud
Ja nou dat gaat hem denk ik niet worden, want ik zal toch op een manier naar huis moetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De weerstand tegen dit soort wanstaltigheid is omgekeerd evenredig met de genuttigde hoeveelheid alcohol..
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
heh vandaag laptop gekocht, dus meld mij weer in het net
Al last van de spruitjeslucht?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
heh vandaag laptop gekocht, dus meld mij weer in het net
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, eerste wat ik vrat was een frikandel speciaal, daarna een haring met ui en zuur, daarna friet met mayo uit een zak, daarna shoarma
Hahaha.... ik zal je even nog meer pesten: heb net een stuk zeer machtige zelfgemaakte chocoladetaart op!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hou jij even op joh, me hier een beetje te zitten lekker maken. Water loopt me door me bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |