Kom nu toch gewoon.quote:
Hebben jullie een teiltje nodig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom nu toch gewoon.
Ik zal je voetjes kussen indien je komt. Dat is een belofte
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.quote:
Moeder van de Cie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.
Squadron.quote:
Ok danquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
En ja, ik ben de moeder van het Squadron.
Daar heb ik mijn personeel voor.quote:
Whehehe ik werd laatst door iemand (burger) een sergeant-majoor genoemdquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een goed sergeant-majoor waakt altijd.
Vanwege wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe ik werd laatst door iemand (burger) een sergeant-majoor genoemd
Ach, ik schijn dat te kunnen uitstralen... en ik heb mijn bekkie wel bij mequote:
Ben jij oud en lelijk dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik schijn dat te kunnen uitstralen... en ik heb mijn bekkie wel bij me
Nee beide niet. Maar ik kan een psychopatische blik opzetten waar Joran v/d Sloot nog bang van wordt en ik kan vloeken als een dokwerker.quote:
De 3 competenties die nodig zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee beide niet. Maar ik kan een psychopatische blik opzetten waar Joran v/d Sloot nog bang van wordt en ik kan vloeken als een dokwerker.
Verder kan ik ook wel lief lachen hoor
Woeiiiiquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 3 competenties die nodig zijn.![]()
Gelukkig beschik ik daar ook over.
Nou, nou.quote:
Tot op het bod afgekraakt worden om daarna een beter mens te worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, nou.![]()
Ok, je bent niet te jong en (na een check van je fobo) niet lelijk.![]()
Maar om een goed segeant-majoor te worden moet je toch eerst de test ondergaan.
Bij de KL misschien wel. Maar ik ben van de KLu. Je hebt dus mazzel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tot op het bod afgekraakt worden om daarna een beter mens te worden?
Been there, done that, in real life!
Ah okee... nu weet ik niet precies hoe alles in zijn werk gaat dus ik heb verder geen idee welke test je wél bedoeltquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de KL misschien wel. Maar ik ben van de KLu. Je hebt dus mazzel.
Daar kom je zaterdag misschien wel achter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah okee... nu weet ik niet precies hoe alles in zijn werk gaat dus ik heb verder geen idee welke test je wél bedoelt
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening danquote:
Nou dan hoop ik dat ik mijn "helmpje" zoals nu in mijn UI staat, verdiend hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kom je zaterdag misschien wel achter.![]()
Maar wij van de KLu zijn wel iets mensvriendelijker dan de overige Defensie collegae.
Daar komen we wel achter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ik mijn "helmpje" zoals nu in mijn UI staat, verdiend heb
Ik ben weg, ik ga plat. Truste!
Oh wacht, jij hebt mijn psychopathische blik en mijn gevloek als een dokwerker niet meegemaakt. Dan snap ik dat je zo van me gecharmeerd bent...quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |