Tja, (ex)KL personeel is meestal iets trager van begrip.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss oud en lelijk? Dacht het dus van niet. Liefe dame, charmant, attent en mooi. Mijn mening dan
Ik wil die blik niet zien, want jouw blikken kunnen dodenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh wacht, jij hebt mijn psychopathische blik en mijn gevloek als een dokwerker niet meegemaakt. Dan snap ik dat je zo van me gecharmeerd bent...
Anyway... truste!
Dacht het dus van nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, (ex)KL personeel is meestal iets trager van begrip.
Een aanvalshandgranaat moet die dreiging toch wel kunnen uitschakelen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht het dus van niet
Maar anyway, ik ga ook mijn bed in. Tis alweer laat, en morgen weer mijn neefjes die met een ziekelijke drang Ome Mark wakker te maken met veel geweld
Ik houd niet van voetjes kussenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom nu toch gewoon.
Ik zal je voetjes kussen indien je komt. Dat is een belofte
Toe nou!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetjes kussen![]()
Nee, ik kom echt niet!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
UPDATE!!!
De DEF mini-meet zal gaan plaatsvinden op zaterdag avond 07-08-2010.
De lokatie is Stairways te Utrecht om 19:00.
Adres:
Stairway
Mariaplaats 11/12
3511 LJ Utrecht
(vlakbij Utrecht Centraal Station)
Routebeschrijving
Ik zal zodra ik in Nederland ben jullie mijn tijdelijke GSM nummer geven zodat men mij kan bereiken.
Wachtwoord.quote:
en wederwoord mag zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wachtwoord.
Dat is "HALLEEEEEE".
Herkenningsteken.
Dat is een puntmuts op je knar.
Ik denk Chasé! aangezien Erwin oud LMB-er isquote:
Idd, ik zat me al suf te denkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ik denk Chasé! aangezien Erwin oud LMB-er is(mits ik het woord goed geschreven heb en het een goed gokje is geweest
)
EDIT: hmm nevermind dat was Allez-chasse, ik zat er weer eens naast
Ja sorry, net uit bed, gister zwaar nachtje, te veel gezopen etc etcquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik zat me al suf te denken
Hehehe, dat hebben we allemaal wel eens ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:01 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja sorry, net uit bed, gister zwaar nachtje, te veel gezopen etc etc![]()
Zoiets idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
en wat moet ik me van zo een meet voorstellen? beetje zoals elke verwantgroep zoals wij motorrijders die dan de hele tijd over motoren etc gaan praten met een pot bier en bij jullie dan over de veldslagen tijdens de WW2 en vietnam oid?of pronken met je medailles?
![]()
Zoietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
en wat moet ik me van zo een meet voorstellen? beetje zoals elke verwantgroep zoals wij motorrijders die dan de hele tijd over motoren etc gaan praten met een pot bier en bij jullie dan over de veldslagen tijdens de WW2 en vietnam oid?of pronken met je medailles?
De locatie van consignatie staat in post #232.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
Dames, heren ik moet jullie helaas de trieste mededeling doen dat ik geconsigneerd ben...
Wat heb jij / hebben jullie nou weer uitgehaald???quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
Dames, heren ik moet jullie helaas de trieste mededeling doen dat ik geconsigneerd ben...
Jammer man. Kun je er niet onderuit komen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Esses het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |