...en de andere 99.45% heeft het wel geprobeerd, maar had helaas geen bereik.quote:Slechts 0.55% van de klanten zou Apple hebben gebeld met klachten over de antenne.
Pcies, maar we krijgen in ieder geval een gratis hoesje bij onze 900 euro telefoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
...en de andere 99.45% heeft het wel geprobeerd, maar had helaas geen bereik.
Gratis pleistersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pcies, maar we krijgen in ieder geval een gratis hoesje bij onze 900 euro telefoon
En we gaan er massaal instinkenquote:
Succes. De wachttijden zullen na een paar dagen oplopen tot 2, 3, 4, 5 of 6 weken (is tot nu toe in elk land gebeurd).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:Ik ga denk ik op 19 augustus pas verlengen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:20 schreef WSquater het volgende:
[..]
Succes. De wachttijden zullen na een paar dagen oplopen tot 2, 3, 4, 5 of 6 weken (is tot nu toe in elk land gebeurd).
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pcies, maar we krijgen in ieder geval een gratis hoesje bij onze 900 euro telefoon
heb ik soms ook, keertje refresh en het werkt weer...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef RvLaak het volgende:
hmm... mijn "volg topic" knop werkt niet meer... Dan maar een TVP...
Als je de tests met de overige toestellen bedoelt, leek mij dat meer een manier om aan te tonen dat de iPhone4 niet de enige is met dit probleem.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik soms ook, keertje refresh en het werkt weer...![]()
Maken ze zelf een vergelijking op streepjes terwijl het duidelijk gaat om de data erachter (ontvangst) en de hele wereld denkt ok
Yup, doen ze slim.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je de tests met de overige toestellen bedoelt, leek mij dat meer een manier om aan te tonen dat de iPhone4 niet de enige is met dit probleem.
Heb je de persco gezien? Het is een live test waarmee ze laten zien welke telefoon hoeveel streepjes kwijtraakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, doen ze slim.
Het gaat niet om het verval in signaal op zich, maar de hoeveelheid.
Daarbij wijkt de mapping van dignaalsterktes bij al die toestellen waarschijnlijk af, dus waarom dan een tabel tonen met hoeveel streepjes verlies een andere telefoon heeft.
3G weet ik niets van, maar het GSM signaal in NL schijnt veel sterker te zijn dan in de VS. Dus dropped calls zullen hier zeldzaam moeten zijn.quote:Ik denk niet dat ik problemen krijg met bellen, wel zie ik in NL reacties van gebruikers waarbij de 3G snelheid traag tot nul wordt.
coolquote:Maar hier op Fok wordt de snelheid zelfs groter wanneer in de DG positie vastgehouden.
Marketing, niets meer, niets minderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet ik, maar waarom zou je dan een tabel maken van x verlies er 4 en y verliest er 3.
Laat dan gewoon zien hey ze dalen ook bij Nokia, Samsung etc (maar bij ons iets meer)![]()
Maar ok, 30 juli komt snel dichterbij dus de prijzen ook
Vond ik ook al, ziet er cool uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel iets uit een sci-fi film.
Ah, nice. Beetje duur schuimrubber dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Breuls het volgende:
Ja, die zijn voor (of eh, tegen) signaalweerkaatsing enzo.
Vorig jaar was bij T-Mobile na het eerste weekend al een wachttijd van 6 weken. En zulke berichten komen nu al uit andere landen.quote:
Je kan hem ook beter bij een andere retailer halen. Vaak kom je daar ook wel op een lijst te staan, maar die is een stuk korter dan bij T-mobile zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vorig jaar was bij T-Mobile na het eerste weekend al een wachttijd van 6 weken. En zulke berichten komen nu al uit andere landen.
Ik heb net even in mijn 3G lopen knijpen, en die verliest ook 2-3 barsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Breuls het volgende:
Ze hebben een speciale pagina gewijd aan het antenneprobleem: http://www.apple.com/antenna/
Tja, maar je kan er wel vanuit gaan dat T-Mobile de meeste toestellen zal krijgen en (web)winkels waar je de telefoon (simlockvrij) kan kopen maar een paar ofzo. En je hoorde een maand geleden al dat mensen zich daar hadden ingeschreven, dus als je dat nu nog moet doen ben je eigenlijk al te laat. Beste kans is nog steeds om zo snel mogelijk te reserveren bij een T-Mobile winkel zodra dat kan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je kan hem ook beter bij een andere retailer halen. Vaak kom je daar ook wel op een lijst te staan, maar die is een stuk korter dan bij T-mobile zelf
Wereldwijd. Alle grote sites schrijven erover, en CNN en BBC World hadden er ook items over, met verslaggevers op Infinite Loop en beelden van de persco.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef gamefreek het volgende:
En nu bereikt Apple de landelijke media met weer positief nieuws,
Nog beter dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wereldwijd. Alle grote sites schrijven erover, en CNN en BBC World hadden er ook items over, met verslaggevers op Infinite Loop en beelden van de persco.
Echt fucking nice was dat!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel iets uit een sci-fi film.
Ik gok a.s. maandag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ben benieuwd wanneer T-Mobile van z'n luie reet af komt en prijzen bekend gaat maken.
Hotmail werkt hier gewoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet hotmail gebruiken bij je mails?
Mij lukt het niet, hij geeft het ook niet aan bij het hoofdscherm van de mailquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hotmail werkt hier gewoon.
Op de iPod Touch (met iOS4) van mn ouders moest ik alleen maar de username en wachtwoord invullen. De rest vulde hij zelf in.
Nouja, dat doet er ook niet toe, als ik een bumper had gekregen, had ik deze niet gekocht. Maargoed, pech gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:37 schreef Breuls het volgende:
Is dat een case van Apple? Zo nee, dan had je die niet gratis kunnen krijgen.
Je bent wel erg overtuigd van je eigen gelijk he? Fijn dat je in je eerste jaar zo goed hebt opgelet bij Marketing, maar jij wekt de suggestie dat de antenneproblemen hebben bijgedragen aan een extra hoge groei van de verkoopcijfers, een en ander door de wereldwijde aandacht die er aan wordt gegeven. Dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef gamefreek het volgende:
En nu bereikt Apple de landelijke media met weer positief nieuws, zoals ik al in het vorige topic zei.
Binnen de eerste 5 minuten van het late nieuws op RTL 4 en op de site van RTL Nieuws, voorpagina NOS en ik verwacht het over een paar minuten ook in het NOS Journaal....
Zulke exposure kun je gewoon niet kopen.
Op de manier dat ik het heb ingesteld heb ik voor de laatste optie gekozen. "Anders" genaamd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mij lukt het niet, hij geeft het ook niet aan bij het hoofdscherm van de mail
Je kan natuurlijk wel gewoon een veld openen met hotmail maar das niet het zelfde
Dat weet ik wel zeker. Was met de iphone 3G toch niet veel anders, toen iedereen ervan overtuigd was dat je er amper mee op internet kon, laat staan dat hij 3G had, en véél en véél slechter bereik zou hebben dan gewone telefoons.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon wat opgeblazen in de media. Iets met hoge bomen vangen veel wind..
Ik krijg dan iets van sptt instellingen of zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Op de manier dat ik het heb ingesteld heb ik voor de laatste optie gekozen. "Anders" genaamd.
Daar de naam, adres, wachtwoord en beschrijving ging automatisch. En toen was ik klaar.
Apple zegt 30 juli omdat dat hun leverdatum is. Als Belsimpel wat ruimte inbouwt door augustus te zeggen hoef je daar niet meteen Apple de schuld van te geven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef tijdrenner het volgende:
Ipv dat Apple dan augustus zegt ipv juli.
Iphonequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef tijdrenner het volgende:
Mailtje van Belsimpel..
"Op dit moment verwachten wij dat de Iphone 4 begin augustus bij ons geleverd wordt. Hoewel de exacte datum nog niet bekend is, hebben wij van T-Mobile en Apple Nederland de toezegging gekregen de Iphone 4 als een van de eersten in Nederland te zullen ontvangen. Dit betekent dat ook u als een van de eerste in Nederland de nieuwe Apple Iphone 4 kan verwachten!"
Ipv dat Apple dan augustus zegt ipv juli.
Ik ga persoonlijk voor het beste/nieuwste. Zeker vanwege het scherm zou ik voor de 4 gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb een nieuw abonnement nodig, en twijfel of ik nu een abo met iPhone 3 neem of dat ik zal wachten op de iPhone 4. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel vooral omdat de iPhone 4 natuurlijk weer een stukje nieuwer is. Is er al iets bekend over de prijsstelling van de iPhone 4? En wordt de iPhone 3 ook weer goedkoper als 4 uit is? Sorry voor alle vragen!
OK, bedankt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk voor het beste/nieuwste. Zeker vanwege het scherm zou ik voor de 4 gaan.
Nou ja, helemaal ongelijk hebben ze niet. Het is bij andere telefoons ook geconstateerd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:58 schreef znarch het volgende:
Zag gister inderdaad dat Apple gratis hoesjes verstrekt. Netjes. Wel kansloos dat ze doen alsof andere telefoons het ook hebben, vooral op http://www.apple.com/antenna/
Dat kan zo zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij geen enkel toestel echt een probleem is. En het is dan een beeeetje simpel van apple om naar concurrentie te wijzen en te roepen: maar zij hebben het ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:01 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal ongelijk hebben ze niet. Het is bij andere telefoons ook geconstateerd.
Verkeerd algoritme, ja dus. Zo werd het verlies in singaalsterkte benadrukt waardoor deze hele heisa is begonnen. Pic uit vorig deel was wel verhelderend:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Heeft Apple nou een update gemaakt zodat die streepjes gewoon niet meer afnemen als je hem verkeerd vasthoud?
Waarom is het bij andere toestellen geen probleem als het signaal minder wordt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij geen enkel toestel echt een probleem is.
Maar ze hebben toch gewoon gelijk? Daarnaast geeft Apple de fout nu toe en leveren ze beschermhoesjes nu gratis bij.quote:En het is dan een beeeetje simpel van apple om naar concurrentie te wijzen en te roepen: maar zij hebben het ook
ikkequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie er de nieuwe iPhone alsnog gaan halen.
3 miljoen mensen afgelopen maand.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Denk dat er weinig mensen zijn die iPhone 4 links laten liggen hiervoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik twijfel nog, of ik iPhone 3 of 4 ga halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die iPhone 4 links laten liggen hiervoor.
Omdat het bij andere toestellen niet als probleem ervaren wordt. Apple heeft vast vanalles uitgeprobeerd om het bij andere toestellen ook voor elkaar te krijgen maar daar is het geen probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Waarom is het bij andere toestellen geen probleem als het signaal minder wordt?
[..]
Maar ze hebben toch gewoon gelijk? Daarnaast geeft Apple de fout nu toe en leveren ze beschermhoesjes nu gratis bij.
Zodra die uit komt wacht ik de ervaringen gewoon eerst even af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Ad_rem het volgende:
Ik koop hem zodra die uitkomt. Je weet dat het allemaal overdreven is en dat ding het prima doet. Er zijn miljoenen mensen die er probleemloos mee bellen. Verder hoef ik er ook geen lelijke hoesjes omheen.
En jij denk dat het 29 dollar kost om die dingen te produceren? Ik denk dat ze voor 1 dollar zo'n ding maken dus het valt best meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had precies hetzelfde; ik kon er op eBay een kopen voor 25 pound. Mooi dat ik even gewacht heb op die keynote.
Toch een hoop geld, die bumper: 3 miljoen * 29 dollar. Kun je bijna weer een testlab van bouwen.
In Amerika is deze telefoon al uit he. 1,7 % van de gebruikers heeft hem teruggebracht (Bij uitkomen van 3G trouwens 6%). Ik denk dat je het gewoon zelf moet testen zal ook wel een beetje afhankelijk zijn van waar je woont en werkt (bereik).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zodra die uit komt wacht ik de ervaringen gewoon eerst even af.
Maar lees op andere sites van gebruikers waarbij het laden van een webpagina gewoon meteen stopt met een simpele vinger op het streepje. Dit is met Vodafone, vinger eraf en laden gaat weer door.
Vreemde is dat niet iedereen er kennelijk last van heeft.
Gewoon ophalen, dan weet je of er geen baksteen inzitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:25 schreef Cyclonist het volgende:
http://link.marktplaats.nl/362006630
Zou dit te vertrouwen zijn? Mooi prijsje, dat wel
Je klinkt bijna verontwaardigd.quote:
Duh tis zondagquote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nog helemaal niks van T-Mobile?! Nog geen woord over reserveringen of iets? (uitgezonderd van dat ze per ongeluk al reserveringen begonnen aan te nemen).
Wat maakt het je nog uit? Je zei van de week dat je geen Iphone 4 gaat kopen maar een Ipad.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nog helemaal niks van T-Mobile?! Nog geen woord over reserveringen of iets? (uitgezonderd van dat ze per ongeluk al reserveringen begonnen aan te nemen).
Ik was nog niet 100% zeker zei ik ook. Dus het betekent niet dat gelijk heel mijn interesse voor de iPhone 4 weg was. Maar vorig jaar had T-Mobile volgens mij al veel eerder informatie over reserveren enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat maakt het je nog uit? Je zei van de week dat je geen Iphone 4 gaat kopen maar een Ipad.
Jij denkt serieus dat de kostprijs gelijk is aan de verkoopprijs?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had precies hetzelfde; ik kon er op eBay een kopen voor 25 pound. Mooi dat ik even gewacht heb op die keynote.
Toch een hoop geld, die bumper: 3 miljoen * 29 dollar. Kun je bijna weer een testlab van bouwen.
Denk dat ie omzet bedoelt misschien.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:56 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de kostprijs gelijk is aan de verkoopprijs?
Zolang-ie simlockvrij is kan je elke simkaart erin stoppen die je wilt. Daar heb je niet perse een jailbreak voor nodig. En volgens mij kan je hier ook MicroSIM halen. Bij T-Mobile kan je gewoon de winkel binnenlopen voor een MicroSIM kaart en Vodafone en KPN zijn er dacht ik ook al mee bezig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd maar als ik mijn huidige simkaart sloop en er een mini sim (micro sim whatever) van maak en iPhone 4 Jailbreak. Dan kan ik toch gewoon bellen enzo met dat ding in NL?
Kennis gaat morgen 2 weken naar Amerika dus misschien dat ze daar iets kan regelen
Unlock je hem dan ook ff?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd maar als ik mijn huidige simkaart sloop en er een mini sim (micro sim whatever) van maak en iPhone 4 Jailbreak. Dan kan ik toch gewoon bellen enzo met dat ding in NL?
Kennis gaat morgen 2 weken naar Amerika dus misschien dat ze daar iets kan regelen
Heb je ergens nog foto's geplaatst?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, na > twee dagen gebruik heb ik maar 1 conclusie: de iPhone 4 is echt fantastisch. Wie weet verleng ik mijn abo bij T-Mobile wel en heb ik gewoon twee iPhone 4s.
In vrijwel elke Apple of AT&T store heb je minstens 2 weken wachttijd. Dus dan moet je nu iets gaan regelen met reserveren.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ik ga doen is mijn abo gewoon laten doorlopen, en er met m'n iPhone 4 gebruik van maken. Als dan over een jaar de volgende iPhone uitkomt, kan ik die gewoon netjes reserveren en een nieuw contract laten ingaan rond de releasedatum van dat toestel. Ik weet niet of er dan al meteen 1-jaarscontracten zijn, maar if so, kan ik het jaar daarop weer meteen inhaken op het nieuwe toestel.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, na > twee dagen gebruik heb ik maar 1 conclusie: de iPhone 4 is echt fantastisch. Wie weet verleng ik mijn abo bij T-Mobile wel en heb ik gewoon twee iPhone 4s.
Misschien vliegt ze via Engelandquote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En in de VS zijn ze m.i. allemaal simlocked. Beter stuur je je kennis via Engeland of Canada.
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan welquote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Stommerik het volgende:
Over 2 jaar ga ik voor die iPhone. Tot die tijd hopelijk gewoon met de 3GS verder
Of ik moet de Staatsloterij winnen ondertussen
4G lijkt me, dan 4GSquote:Op zondag 18 juli 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan wel.
Ik denk dat ze vanaf nu gewoon consistent blijven, 5, 6, .. dusquote:Op zondag 18 juli 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan wel.
Ik denk dat het weer tijd wordt voor een codenaampje... Hawaii, of Tonno.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf nu gewoon consistent blijven, 5, 6, .. dus
Ik ga hem zeer zeker halen. Wat een gejank allemaal over "problemen" zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop niemand, dan heb ik mijne misschien eerder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja 30 juli.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg net een nieuwsbrief met de nieuwe touch. Dus hopelijk komt de nieuwe iphone er nu ook snel aan.
Haha, eens. En dan gelijk een grote prijsverlaging net zoals bij de 1e generatie iPhone.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, dan heb ik mijne misschien eerder.
Ik ga me maar inschrijven, ondanks dat er nog geen informatie beschikbaar is over prijzenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Morgenochtend om 8 uur kan er besteld gaan worden..
Dat komt tegelijkertijd beschikbaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ga me maar inschrijven, ondanks dat er nog geen informatie beschikbaar is over prijzen
OK, bedankt. Ik ga het toch maar doen, is toch niet bindendquote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat komt tegelijkertijd beschikbaar.
Als je klant bent, kun je dan online bestellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Waarom dat linkje? Staat daar dat je vanaf morgen kan bestellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef Berend.. het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/ip(...)uno_iphonebinnenkort
Ja lees onder de iPhone.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom dat linkje? Staat daar dat je vanaf morgen kan bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef Berend.. het volgende:
[..]
Ja lees onder de iPhone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag alleen dit staan:Dat klopt dus al niet meerquote:Wil jij de iPhone 4 hebben? Houd deze website dan in de gaten voor het laatste nieuws.
Wanneer we weten vanaf welke datum iPhone 4 in Nederland verkocht gaat worden en wat de prijzen zijn, wordt dat op deze website bekend gemaakt. Ook onze klantenservice heeft niet meer informatie op dit moment.![]()
Pas maar op, nu gaan alle bestaande T-Mobile klanten JOU iPhone innemenquote:
Kortom:quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef WSquater het volgende:
Nou ja, het wordt toch maar een iPhone 4 terwijl ik er eerder deze week bijna 100% zeker van was dat ik de iPad ging halen. Maar goed, hoe kan ik zo'n mooi compact design als de iPhone 4 negeren? Zeker met die nieuwe camera (waar ik al heel lang op hoopte en het nieuwe Retina display)!
3GS verkoop ik wel voor hopelijk iets van 300 of 400 euro met een beetje geluk, en dan in augustus als ik een paar weken met de iPhone 4 heb gespeeld een iPad...
Enneh... @plaatje lol
Nou eerlijk gezegd ben ik gewoon helemaal dol van die antenne feature. Eerst de verbinding laten ruisen, en dan zeggen "Ik zit in een tunnel, ik hoor je niet meer..."quote:
Prijzen van abonnementen zijn al wel bekend. Alleen wat je moet bijbetalen voor de toestellen nog niet. Staat volgens mij morgen allemaal om 08.00 op de T-Mobile website.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Blaxje het volgende:
Krijg net een sms van T-Mob dat ik morgen vanaf 8:00 iPhone 4 kan reserveren als ik mijn abbo verleng, maar hoe kan ik mijn abbo verlengen als ik de specificaties en de prijs ervan nog niet weet?
Gok er maar op dat je voor het 16 gig model 99 euro en 95 eurocent moet bijbetalen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef dotKoen het volgende:
De iPhone 3G kon ik 2 jaar geleden voor ¤19,96 aanschaffen als bestaande T-Mobileklant, maar dat zal nu wel niet lukken...
Sinds wanneer dan? Dat zijn gewoon dezelfde prijzen gebleven?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Prijzen van abonnementen zijn al wel bekend. Alleen wat je moet bijbetalen voor de toestellen nog niet. Staat volgens mij morgen allemaal om 08.00 op de T-Mobile website.
Trouwens wel een extra mooie dag vandaag: we weten wanneer de iPad's hier te koop zijn, we weten wanneer we kunnen reserveren bij T-Mobile, we weten nu vrijwel alles. Ik snap zelfs bijna het bestaan van het leven, maar daarvoor heb ik iLife '10 nodig - vanzelfsprekend voor een redelijke prijs van maar $4999.
Volgens de mail die TM-klanten laatst kregen wel. Maar ik stond laatst in een T-shop en daar wisten ze het nog niet.. ik hoop op andere abonnementen want voor mij is dit nietsquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Dat zijn gewoon dezelfde prijzen gebleven?
Dat kan je morgenochtend vanaf 8 uur dus allemaal terugvinden op de T-Mobile website.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Blaxje het volgende:
Krijg net een sms van T-Mob dat ik morgen vanaf 8:00 iPhone 4 kan reserveren als ik mijn abbo verleng, maar hoe kan ik mijn abbo verlengen als ik de specificaties en de prijs ervan nog niet weet?
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat kan je morgenochtend vanaf 8 uur dus allemaal terugvinden op de T-Mobile website.En dan kan je beslissen of je op het aanbod ingaat.
Ja dat dus... Bovendien: Vodafone gaat iPhone 4 verkopen. Wachten tot oktober is dan wel de pech. Maar als er dan ook een nieuwe revisie antenne is?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef WSquater het volgende:
Toch wel vaag hoor, het hele jaar door hoor je hier klachten over T-Mobile maar zodra er een nieuwe iPhone aankomt is T-Mobile je beste vriend.
Jij ook last van 130% CPU bij dit weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef eleusis het volgende:
Ze zullen vast zo hard mogelijk proberen 't ontwerp niet te veranderen. Want er is immers geen "probleem". Maar toch!
Ik heb zelf de eerste revisie Macbook Air; die heeft wat koelingsproblemen die in latere revisies zijn weggewerkt. Verschil zie je niet... En het wordt niet aan de grote klok gehangen dat er een revisie is. Maar ondertussen
Bumpers zijn currently unavailable .quote:iPhone 4 Bumpers are currently unavailable for sale.
Apple will offer a free iPhone 4 Bumper or other select cases to iPhone 4 customers. Details on how to order a free Bumper or case will be available soon on apple.com.
Volgens de Voda klantenservice zou de 4 eind augustus/ begin september door hun geleverd kunnen worden. Prijzen wist hij nog niet helaasquote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat dus... Bovendien: Vodafone gaat iPhone 4 verkopen. Wachten tot oktober is dan wel de pech. Maar als er dan ook een nieuwe revisie antenne is?![]()
Op zich is 't uit te houden met de oude vertrouwde 3G, hij is alleen traaag...
quote:Door BoXie, maandag 19 juli 2010 21:55
Tel ff op :
- ontvangstprobleem vanwege slechte ontwerp-beslissing
- T-Mobile netwerk
- belachelijke prijzen voor een telefoontje
En mijn keuze voor de Nokia N8 of Android variant wordt steeds eenvoudiger. Dan maar geen App Store. De helft erin is toch zinloze meuk.
Ja, geen seksfilmpjes kijken nu!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jij ook last van 130% CPU bij dit weer?
Belachelijke prijzen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://retweet.nu/17hHc
Wtf? Flinke prijzen hoor. Bij verlenging van een jaar zou ik meer kwijt zijn dan ik nu kwijt was.
Edit: oh, wacht: bij verlenging is het al een stukje minder.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijke prijzen.
Haal dat ding dadelijk los in België voor ongeveer 700 euro (32 Gb) en neem dit Vodafone SIM only abo (400 minuten/sms INCLUSIEF internet voor 12 euro per maand). Dat scheelt nogal wat honderden euro's én een beter netwerk ........
Dat dus. Snelheid is meer dan prima met Vodafone Internet bloxquote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat vodaPWN abo is echt een bazenabo, 9/10 keer ben je toch alleen maar aan het surfen op je ipwn dus dan merk je van die lagere snelheid toch niets
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat vodaPWN abo is echt een bazenabo, 9/10 keer ben je toch alleen maar aan het surfen op je ipwn dus dan merk je van die lagere snelheid toch niets
Ik wou net zeggen ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.
quote:Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
mwah ik merk het op me htc wel als ik bijv. youtubefilmpjes download. Dan is die opeens een stuk sneller dan het internet op mijn iphone.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snelheid is meer dan prima met Vodafone Internet blox.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja.
Dit staat er:
[..]
Bij echte data-abo's is snelheid hoger (7,2 geloof ik; dat kan een iPad ook halen). Maar die 3,6 is meer dan voldoende.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.
Ik wordt er ook elke keer uitgekickt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:09 schreef RvLaak het volgende:
goh, de t-mobile site is wat traag...
na ja... Wordt nu de wachtrij van de klantenservice uitgegooid
blijven proberen dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wordt er ook elke keer uitgekickt.
De klantenservice wachtrij kon maar 250 mensen aan werdt mij verteld, dus elke keer bij #250 worden er random wat mensen gekickt door een fout in de wachtrij ofzo lol.
Hopelijk worden de nummers 1-10 niet gekicked, das lullig
Er stonden hier een paar posts over iphone in belgie kopen, maar ik zit te kijken op internet en kan niks er over vinden dat de iphone wel in belgie te koop is, overal staat nog "binnenkort" net als hier.
In UK en duitsland zijn ze al wel uit, maar daar kun je ze geloof ik niet simlock vrij kopen of wel?
"Technische fout" is nou niet echt een moeilijke pagina voor de serverquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Teteteterek het volgende:
zit ik nou de verkeerde pagina te refreshen of hebben de meeste het al opgegeven
refreshen gaat veel te snel
waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Technische fout" is nou niet echt een moeilijke pagina voor de server
1200 schopt mij de hele tijd uit de wachtrij... Ernstig irritant...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef bambino het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone4
maar die gaat nu nog naar: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/
t-mobile zegt dat de site over beladen is, maar dat is bullshit
Als dat zo was zou je namelijk niks zien, of heeeeel traag.
Hun hebben gewoon nog niks gedaan, waarom?
Mensen gaan dan bellen, in de wacht staan, kost centjes
Ik bel via me mobiel 1200 = gratis
True, maar het is niet een ander bedrijf, het is t-mobilequote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:39 schreef bambino het volgende:
Geloof mij maar, als vodafone vandaag dezelfde actie had, of kpn, ofe
dan had t-mobile he nog niet 10% zo druk als nu.
Klopt, maar wij als klant zijn dom genoeg om bij t-mobile te blijven, ipv te wachten op een andere providerquote:Het is ook een pauper bedrijf, maar iedereen wil die iphone 4, niet t-mobile
In de UK kun je ze simlockvrij kopen. 600 euro voor een 16GB, 720 voor een 32GB. Ik heb de mijne via de Apple Store in de UK besteld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:22 schreef bambino het volgende:
In UK en duitsland zijn ze al wel uit, maar daar kun je ze geloof ik niet simlock vrij kopen of wel?
3GS is toch ook in 32?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de 16GB toen het duurdere model was. Voor een extra geheugenchippie ¤100,- extra neertellen vind ik toch wat veel.
vanuit nederland?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de UK kun je ze simlockvrij kopen. 600 euro voor een 16GB, 720 voor een 32GB. Ik heb de mijne via de Apple Store in de UK besteld.
8/16/32quote:
Nouja, ik heb ooit (vorig jaar) 100 euro neergeteld voor een SD kaart van 32GB. Niet helemaal te vergelijken, maar zulk geheugen is iig nog geen koopje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de 16GB toen het duurdere model was. Voor een extra geheugenchippie ¤100,- extra neertellen vind ik toch wat veel.
http://store.apple.com/uk(...)phone?mco=OTY2ODA2OQquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef bambino het volgende:
[..]
vanuit nederland?
Heb je daar een directe link van?
Ik heb 'm in m'n hand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat er helemaal geen 32GB 3GS was..
Ja, ik heb uiteindelijk voor de 16GB gekozen om de kosten nog een beetje te drukken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:31 schreef bambino het volgende:
thanks breuls.
Totaal kom ik dan op 600 pond + 50 pond verzenden via die website.
Wordt me denk ik beetje te gek om em dan los te kopen.
Zit dan op zon 780-820 euro.
Reken es uit wat je in totaal betaalt als je 'm via T-Mobile bestelt.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:31 schreef bambino het volgende:
thanks breuls.
Totaal kom ik dan op 600 pond + 50 pond verzenden via die website.
Wordt me denk ik beetje te gek om em dan los te kopen.
Zit dan op zon 780-820 euro.
quote:[message=34372368,noline]ZalmanFr34K schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:42[/message]:
Update: http://www.t-mobile.nl/Pe(...)rijving-iphone4.aspx
Reserveer je IPhone 4 via dit online formulier !
heb je er voor betaald dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak is zeer blij met unlocked iPhone 4 uit Engeland.
Wat een prijzen weer van T-Mobile.
715 euro inclusief verzenden.quote:
En dan vindt je de prijzen van t-mobile duur?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
715 euro inclusief verzenden.
maar mijn oude 3G verkocht voor 325 euro om de kosten een beetje te sparen![]()
Is los kopen dan goedkoper?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken es uit wat je in totaal betaalt als je 'm via T-Mobile bestelt.....
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.
Dat is wat ik dus momenteel ah overwegen ben.
12,95 x 24 = 311 euroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.
Ja, maar de mijne was wel KPNquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
12,95 x 24 = 311 euro
10 voor sms x 24 = 240
Totaal 551 euro.
Iphone 32GiG 730 euro
Totaal 1280 euro.
Geen verschil. Dus waarom dan in een keer 730 euro betalen.
Voor mij is t-mobile prima, bereik, product, service is goed voor mij.
Je kan mij dus niet overtuigen wat het voordeel is van een Sim-only en een los toestel.
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?
Gewoon truc om nu iedereen te laten verlengen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeld.
Ik vind betere dekking eigenlijk al een voordeel genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
En wat zijn daar de voordelen van? (behalve betere dekking)
Ja. Niet naar Azië gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand hier ervaring met studeren in het buitenland?
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
half september.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
Ja, maar denken is iets anders dan posten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebben
Ik heb een jaar in het buitenland gewoond en mijn i-150 gewoon laten doorlopen zonder daar iets aan te wijzigen. Soms moet je accepteren dat een tijdelijk verblijf in het buitenland iets meer kosten oplevert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
half september.....
dan kun je net zo goed wachten tot 30 september. dan zijn de problemen met de coating hopelijk hardwarematig aangepakt ?
Ja klopt, maar waarom zou Apple Iphone gebruikers niet voorzien van een case ná 30 september?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.
M.a.w.: niets is zeker dus....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef Breuls het volgende:
Misschien doen ze dat wel. Jobs heeft aangegeven dat ze rond die tijd kijken hoe de boel ervoor staat.
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Is het tegenwoordig zo dat je bij relax kan opsparen? Bij het iphone abo niet.. Daarom wil ik eigenlijk van dat abo af, omdat ik bijna nooit mn belminuten opmaak, maar er wel een max zit aan hoeveel ik er mag hebben.
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.![]()
Anyway, ik denk dat ik toch liever m'n abo door laat lopen in plaats van over te stappen naar relax.
Bagger. Ik wil het gewoon tijdelijk kunnen stopzetten.
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?
Ik ga wel ff langs de shop om te vragen..
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn abo loopt af in september, maat T-mobile wil me nu al een iP4 aansmeren. En dan vraag ik me af of ik toch het oude abo daarnaast moet afbetalen, ofdat dat niet hoeft. Iemand een idee voordat ik uren aan de lijn moet hangen voordat ik het aan die gasten zelf kan vragen?
Niets moet... Sowieso is internetten via 3G zwaar kut, dus ik zit vrijwel altijd op een draadloze verbinding...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga wachten, toen ik de prijzen van T-Mobile zag (geen korting voor bestaande klanten) liep ik toch niet zo warm meer.
Ik wacht wel op een aanbieding of dat de prijs gezakt is voor bestaande klanten.
Vind ik raar, is gewoon om te cashen dus naar mijn mening. Ik wacht welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef nelisb het volgende:
Prijzen zijn gelijk als vorig jaar. Dus zo'n grote verrassing was het toch niet?
Ook vorig jaar deden ze bij uitkomst geen extra korting geven aan bestaande klanten.
aha. Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.
Je behoudt gewoon je oude abo. Ga je eventueel naar een ander tariefplan gaat dat in per september. Tariefplan omhoog zou wel direct kunnen.
Geen man?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En met een iPhone 4 krijg je ook betere Photoswap plaatjes
of is dat geen teen?
Dat is wel netter ja, al is het wel zo dat als je 'm nu bestelt, je van het gezeik af bent: je hoeft dan alleen maar te wachten en niks meer te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:45 schreef WSquater het volgende:
Apple kan een July launch gewoon niet aan. Nou, joepie. iPhone 4 wordt op 30 juli gelanceerd! Reservereer hem nu en krijg hem binnen slechts 2 maanden!!!!
Ik hoor liever dat ze hem een maandje (of twee) uitstellen maar er dan genoeg hebben, dan dat ze een launch op 30 juli beloven en dat het dan alsnog 2 maanden duurt voordat de meeste er eentje krijgen.
Met als resultaat dat je misschien wekenlang op je iPhone moet wachten. Het beste is misschien gewoon om vrijdag de 30e om 6:00 voor een T-Mobile shop in een klein kutdorp te campenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is wel netter ja, al is het wel zo dat als je 'm nu bestelt, je van het gezeik af bent: je hoeft dan alleen maar te wachten en niks meer te doen.
Kleine kans dat dat gaat werken. Bij de iPhone 3GS kregen de meeste shops niet meer dan wat er daar was gereserveerd. Aan de andere kant, een klein kutdorp kan wel weer werken: veel kleinere kans dat er daar veel zijn gereserveerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met als resultaat dat je misschien wekenlang op je iPhone moet wachten. Het beste is misschien gewoon om vrijdag de 30e om 6:00 voor een T-Mobile shop in een klein kutdorp te campen
De laatste keer dat ik er wat van hoorde was iets van 1-1,5 uur geleden en toen waren er al 3000 gereserveerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef Berend.. het volgende:
Hoe gaat de verkoop? Weet iemand daar al wat van?
quote:Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile.
Ik heb de mijne toen voor 50 euro gekocht. Dat was alleen niet bij de launch (maar pas in oktober '08) en ik heb geen idee of dat een klantenkorting was, of gewoon de prijs van het ding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Teteteterek het volgende:
Was er bij de lancering van de 3G ook geen sprake van klantenkorting?
Ik ga eind september voor drie maanden naar Afrika. Neem een i150-abonnement en betaal gewoon door als ik daar zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Tips?
Volgens mij doen ze er niks mee. Ik moest ook opnieuw alles registeren bij the PhoneHouse.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee hoe het nou zit met de mensen die -net als ik- 50 euro hebben aanbetaald een paar weken geleden op die ene dag dat dat mocht?
Ik neem aan dat wij nog steeds bovenaan op de lijst staan en de 30e de iPhone 4 kunnen ophalen?
Op www.twitter.com/tmobile_iphone zeggen ze volgens mij van wel, maar dat is ook meer dan een week geleden. (@Skv86 Iedereen die heeft ingeschreven blijft op de lijst staan. Je ontvangt bericht zodra het toestel beschikbaar is. ^AdW). Staat ook niks over dat je bovenaan blijft staan oid. iPhoneclub geeft er ook geen uitsluitsel over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze er niks mee. Ik moest ook opnieuw alles registeren bij the PhoneHouse.
Vriend van me is manager bij PhoneHouse. Hij had mij en mijn vrouw bovenaan de lijst gezet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Op www.twitter.com/tmobile_iphone zeggen ze volgens mij van wel, maar dat is ook meer dan een week geleden. (@Skv86 Iedereen die heeft ingeschreven blijft op de lijst staan. Je ontvangt bericht zodra het toestel beschikbaar is. ^AdW). Staat ook niks over dat je bovenaan blijft staan oid. iPhoneclub geeft er ook geen uitsluitsel over.
Had je zelf zo'n voorreservering bij de Phonehouse gedaan? Ik gewoon in de T-Mobile Shop.
Verschil bij Tmobile is inderdaad visual voicemail en bij de Iphone abo's sneller internet. Geloof wel 3 x sneller en inderdaad de hotspots.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor mij is de goedkoopste oplossing over een periode van 2 jaar het Relax 25 abonnement, dat is dan EUR 720 per 2 jaar voor de 16GB versie of EUR 820 per 2 jaar voor de 32 GB versie. Je hebt dan 190 belminuten en internet.
Maar ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen Relax, i-150, en het Vodaphone Bel+SMS+Web-sim-only abonnement, qua features. Volgens mij alleen "visual voicemail" en toegang tot de Tmobile hotspots, die zitten wel bij het i-150 abonnement, maar niet bij de andere twee. Weet iemand daar meer over?
Of maakt het geen zak uit?
Ach ik had hem zelf aangenomen toen ik nog bedrijfsleider was daar. Hij mag daar wel wat voor terugdoenquote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ach ik had hem zelf aangenomen toen ik nog bedrijfsleider was daar. Hij mag daar wel wat voor terugdoen
Als ik dit zo zie dan heb je bij relax wel degelijk mobiel internet in de bundel zitten... Dan ga ik gewoon voor een relax 35 abo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor mij is de goedkoopste oplossing over een periode van 2 jaar het Relax 25 abonnement, dat is dan EUR 720 per 2 jaar voor de 16GB versie of EUR 820 per 2 jaar voor de 32 GB versie. Je hebt dan 190 belminuten en internet.
Maar ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen Relax, i-150, en het Vodaphone Bel+SMS+Web-sim-only abonnement, qua features. Volgens mij alleen "visual voicemail" en toegang tot de Tmobile hotspots, die zitten wel bij het i-150 abonnement, maar niet bij de andere twee. Weet iemand daar meer over?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of maakt het geen zak uit?
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)internet-bundel.aspxquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan heb je bij relax wel degelijk mobiel internet in de bundel zitten... Dan ga ik gewoon voor een relax 35 abo.
Waarom, er staat toch bij:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)internet-bundel.aspx
1 van deze moet je toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |