Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
half september.....
dan kun je net zo goed wachten tot 30 september. dan zijn de problemen met de coating hopelijk hardwarematig aangepakt ?
Ja klopt, maar waarom zou Apple Iphone gebruikers niet voorzien van een case ná 30 september?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.
M.a.w.: niets is zeker dus....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef Breuls het volgende:
Misschien doen ze dat wel. Jobs heeft aangegeven dat ze rond die tijd kijken hoe de boel ervoor staat.
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Is het tegenwoordig zo dat je bij relax kan opsparen? Bij het iphone abo niet.. Daarom wil ik eigenlijk van dat abo af, omdat ik bijna nooit mn belminuten opmaak, maar er wel een max zit aan hoeveel ik er mag hebben.
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.![]()
Anyway, ik denk dat ik toch liever m'n abo door laat lopen in plaats van over te stappen naar relax.
Bagger. Ik wil het gewoon tijdelijk kunnen stopzetten.
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?
Ik ga wel ff langs de shop om te vragen..
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn abo loopt af in september, maat T-mobile wil me nu al een iP4 aansmeren. En dan vraag ik me af of ik toch het oude abo daarnaast moet afbetalen, ofdat dat niet hoeft. Iemand een idee voordat ik uren aan de lijn moet hangen voordat ik het aan die gasten zelf kan vragen?
Niets moet... Sowieso is internetten via 3G zwaar kut, dus ik zit vrijwel altijd op een draadloze verbinding...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga wachten, toen ik de prijzen van T-Mobile zag (geen korting voor bestaande klanten) liep ik toch niet zo warm meer.
Ik wacht wel op een aanbieding of dat de prijs gezakt is voor bestaande klanten.
Vind ik raar, is gewoon om te cashen dus naar mijn mening. Ik wacht welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef nelisb het volgende:
Prijzen zijn gelijk als vorig jaar. Dus zo'n grote verrassing was het toch niet?
Ook vorig jaar deden ze bij uitkomst geen extra korting geven aan bestaande klanten.
aha. Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.
Je behoudt gewoon je oude abo. Ga je eventueel naar een ander tariefplan gaat dat in per september. Tariefplan omhoog zou wel direct kunnen.
Geen man?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En met een iPhone 4 krijg je ook betere Photoswap plaatjes
of is dat geen teen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |