In de UK kun je ze simlockvrij kopen. 600 euro voor een 16GB, 720 voor een 32GB. Ik heb de mijne via de Apple Store in de UK besteld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:22 schreef bambino het volgende:
In UK en duitsland zijn ze al wel uit, maar daar kun je ze geloof ik niet simlock vrij kopen of wel?
3GS is toch ook in 32?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de 16GB toen het duurdere model was. Voor een extra geheugenchippie ¤100,- extra neertellen vind ik toch wat veel.
vanuit nederland?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de UK kun je ze simlockvrij kopen. 600 euro voor een 16GB, 720 voor een 32GB. Ik heb de mijne via de Apple Store in de UK besteld.
8/16/32quote:
Nouja, ik heb ooit (vorig jaar) 100 euro neergeteld voor een SD kaart van 32GB. Niet helemaal te vergelijken, maar zulk geheugen is iig nog geen koopje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de 16GB toen het duurdere model was. Voor een extra geheugenchippie ¤100,- extra neertellen vind ik toch wat veel.
http://store.apple.com/uk(...)phone?mco=OTY2ODA2OQquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef bambino het volgende:
[..]
vanuit nederland?
Heb je daar een directe link van?
Ik heb 'm in m'n hand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat er helemaal geen 32GB 3GS was..
Ja, ik heb uiteindelijk voor de 16GB gekozen om de kosten nog een beetje te drukken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:31 schreef bambino het volgende:
thanks breuls.
Totaal kom ik dan op 600 pond + 50 pond verzenden via die website.
Wordt me denk ik beetje te gek om em dan los te kopen.
Zit dan op zon 780-820 euro.
Reken es uit wat je in totaal betaalt als je 'm via T-Mobile bestelt.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:31 schreef bambino het volgende:
thanks breuls.
Totaal kom ik dan op 600 pond + 50 pond verzenden via die website.
Wordt me denk ik beetje te gek om em dan los te kopen.
Zit dan op zon 780-820 euro.
quote:[message=34372368,noline]ZalmanFr34K schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:42[/message]:
Update: http://www.t-mobile.nl/Pe(...)rijving-iphone4.aspx
Reserveer je IPhone 4 via dit online formulier !
heb je er voor betaald dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak is zeer blij met unlocked iPhone 4 uit Engeland.
Wat een prijzen weer van T-Mobile.
715 euro inclusief verzenden.quote:
En dan vindt je de prijzen van t-mobile duur?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
715 euro inclusief verzenden.
maar mijn oude 3G verkocht voor 325 euro om de kosten een beetje te sparen![]()
Is los kopen dan goedkoper?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken es uit wat je in totaal betaalt als je 'm via T-Mobile bestelt.....
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.
Dat is wat ik dus momenteel ah overwegen ben.
12,95 x 24 = 311 euroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.
Ja, maar de mijne was wel KPNquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
12,95 x 24 = 311 euro
10 voor sms x 24 = 240
Totaal 551 euro.
Iphone 32GiG 730 euro
Totaal 1280 euro.
Geen verschil. Dus waarom dan in een keer 730 euro betalen.
Voor mij is t-mobile prima, bereik, product, service is goed voor mij.
Je kan mij dus niet overtuigen wat het voordeel is van een Sim-only en een los toestel.
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?
Gewoon truc om nu iedereen te laten verlengen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeld.
Ik vind betere dekking eigenlijk al een voordeel genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
En wat zijn daar de voordelen van? (behalve betere dekking)
Ja. Niet naar Azië gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand hier ervaring met studeren in het buitenland?
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
half september.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
Ja, maar denken is iets anders dan posten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebben
Ik heb een jaar in het buitenland gewoond en mijn i-150 gewoon laten doorlopen zonder daar iets aan te wijzigen. Soms moet je accepteren dat een tijdelijk verblijf in het buitenland iets meer kosten oplevert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
half september.....
dan kun je net zo goed wachten tot 30 september. dan zijn de problemen met de coating hopelijk hardwarematig aangepakt ?
Ja klopt, maar waarom zou Apple Iphone gebruikers niet voorzien van een case ná 30 september?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is niet waar die datum voor staat he, let daar wel op.
M.a.w.: niets is zeker dus....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef Breuls het volgende:
Misschien doen ze dat wel. Jobs heeft aangegeven dat ze rond die tijd kijken hoe de boel ervoor staat.
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Is het tegenwoordig zo dat je bij relax kan opsparen? Bij het iphone abo niet.. Daarom wil ik eigenlijk van dat abo af, omdat ik bijna nooit mn belminuten opmaak, maar er wel een max zit aan hoeveel ik er mag hebben.
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik was redelijk verbaasd toen ik hoorde dat dat niet het geval was bij het iPhone abonnement. Dacht dat ik inmiddels wel een enorme hoeveelheid opgespaarde minuten zou hebben. Maar helaasch.![]()
Anyway, ik denk dat ik toch liever m'n abo door laat lopen in plaats van over te stappen naar relax.
Bagger. Ik wil het gewoon tijdelijk kunnen stopzetten.
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als ik relax neem, zit daar dan wel het dataverkeer inbegrepen?
Ik ga wel ff langs de shop om te vragen..
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn abo loopt af in september, maat T-mobile wil me nu al een iP4 aansmeren. En dan vraag ik me af of ik toch het oude abo daarnaast moet afbetalen, ofdat dat niet hoeft. Iemand een idee voordat ik uren aan de lijn moet hangen voordat ik het aan die gasten zelf kan vragen?
Niets moet... Sowieso is internetten via 3G zwaar kut, dus ik zit vrijwel altijd op een draadloze verbinding...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je er apart bij nemen. Dus uiteindelijk ben je duurder uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga wachten, toen ik de prijzen van T-Mobile zag (geen korting voor bestaande klanten) liep ik toch niet zo warm meer.
Ik wacht wel op een aanbieding of dat de prijs gezakt is voor bestaande klanten.
Vind ik raar, is gewoon om te cashen dus naar mijn mening. Ik wacht welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef nelisb het volgende:
Prijzen zijn gelijk als vorig jaar. Dus zo'n grote verrassing was het toch niet?
Ook vorig jaar deden ze bij uitkomst geen extra korting geven aan bestaande klanten.
aha. Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Verlenging doe je nu. Verlenging gaat officieel in in september. Vanaf september zit je er dus nog 1 of 2 jaar aan vast. Je krijgt wel het toestel als deze leverbaar is.
Je behoudt gewoon je oude abo. Ga je eventueel naar een ander tariefplan gaat dat in per september. Tariefplan omhoog zou wel direct kunnen.
Geen man?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En met een iPhone 4 krijg je ook betere Photoswap plaatjes
of is dat geen teen?
Dat is wel netter ja, al is het wel zo dat als je 'm nu bestelt, je van het gezeik af bent: je hoeft dan alleen maar te wachten en niks meer te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:45 schreef WSquater het volgende:
Apple kan een July launch gewoon niet aan. Nou, joepie. iPhone 4 wordt op 30 juli gelanceerd! Reservereer hem nu en krijg hem binnen slechts 2 maanden!!!!
Ik hoor liever dat ze hem een maandje (of twee) uitstellen maar er dan genoeg hebben, dan dat ze een launch op 30 juli beloven en dat het dan alsnog 2 maanden duurt voordat de meeste er eentje krijgen.
Met als resultaat dat je misschien wekenlang op je iPhone moet wachten. Het beste is misschien gewoon om vrijdag de 30e om 6:00 voor een T-Mobile shop in een klein kutdorp te campenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is wel netter ja, al is het wel zo dat als je 'm nu bestelt, je van het gezeik af bent: je hoeft dan alleen maar te wachten en niks meer te doen.
Kleine kans dat dat gaat werken. Bij de iPhone 3GS kregen de meeste shops niet meer dan wat er daar was gereserveerd. Aan de andere kant, een klein kutdorp kan wel weer werken: veel kleinere kans dat er daar veel zijn gereserveerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met als resultaat dat je misschien wekenlang op je iPhone moet wachten. Het beste is misschien gewoon om vrijdag de 30e om 6:00 voor een T-Mobile shop in een klein kutdorp te campen
De laatste keer dat ik er wat van hoorde was iets van 1-1,5 uur geleden en toen waren er al 3000 gereserveerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef Berend.. het volgende:
Hoe gaat de verkoop? Weet iemand daar al wat van?
quote:Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile.
Ik heb de mijne toen voor 50 euro gekocht. Dat was alleen niet bij de launch (maar pas in oktober '08) en ik heb geen idee of dat een klantenkorting was, of gewoon de prijs van het ding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Teteteterek het volgende:
Was er bij de lancering van de 3G ook geen sprake van klantenkorting?
Ik ga eind september voor drie maanden naar Afrika. Neem een i150-abonnement en betaal gewoon door als ik daar zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Tips?
Volgens mij doen ze er niks mee. Ik moest ook opnieuw alles registeren bij the PhoneHouse.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee hoe het nou zit met de mensen die -net als ik- 50 euro hebben aanbetaald een paar weken geleden op die ene dag dat dat mocht?
Ik neem aan dat wij nog steeds bovenaan op de lijst staan en de 30e de iPhone 4 kunnen ophalen?
Op www.twitter.com/tmobile_iphone zeggen ze volgens mij van wel, maar dat is ook meer dan een week geleden. (@Skv86 Iedereen die heeft ingeschreven blijft op de lijst staan. Je ontvangt bericht zodra het toestel beschikbaar is. ^AdW). Staat ook niks over dat je bovenaan blijft staan oid. iPhoneclub geeft er ook geen uitsluitsel over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze er niks mee. Ik moest ook opnieuw alles registeren bij the PhoneHouse.
Vriend van me is manager bij PhoneHouse. Hij had mij en mijn vrouw bovenaan de lijst gezet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Op www.twitter.com/tmobile_iphone zeggen ze volgens mij van wel, maar dat is ook meer dan een week geleden. (@Skv86 Iedereen die heeft ingeschreven blijft op de lijst staan. Je ontvangt bericht zodra het toestel beschikbaar is. ^AdW). Staat ook niks over dat je bovenaan blijft staan oid. iPhoneclub geeft er ook geen uitsluitsel over.
Had je zelf zo'n voorreservering bij de Phonehouse gedaan? Ik gewoon in de T-Mobile Shop.
Verschil bij Tmobile is inderdaad visual voicemail en bij de Iphone abo's sneller internet. Geloof wel 3 x sneller en inderdaad de hotspots.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor mij is de goedkoopste oplossing over een periode van 2 jaar het Relax 25 abonnement, dat is dan EUR 720 per 2 jaar voor de 16GB versie of EUR 820 per 2 jaar voor de 32 GB versie. Je hebt dan 190 belminuten en internet.
Maar ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen Relax, i-150, en het Vodaphone Bel+SMS+Web-sim-only abonnement, qua features. Volgens mij alleen "visual voicemail" en toegang tot de Tmobile hotspots, die zitten wel bij het i-150 abonnement, maar niet bij de andere twee. Weet iemand daar meer over?
Of maakt het geen zak uit?
Ach ik had hem zelf aangenomen toen ik nog bedrijfsleider was daar. Hij mag daar wel wat voor terugdoenquote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ach ik had hem zelf aangenomen toen ik nog bedrijfsleider was daar. Hij mag daar wel wat voor terugdoen
Als ik dit zo zie dan heb je bij relax wel degelijk mobiel internet in de bundel zitten... Dan ga ik gewoon voor een relax 35 abo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Voor mij is de goedkoopste oplossing over een periode van 2 jaar het Relax 25 abonnement, dat is dan EUR 720 per 2 jaar voor de 16GB versie of EUR 820 per 2 jaar voor de 32 GB versie. Je hebt dan 190 belminuten en internet.
Maar ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen Relax, i-150, en het Vodaphone Bel+SMS+Web-sim-only abonnement, qua features. Volgens mij alleen "visual voicemail" en toegang tot de Tmobile hotspots, die zitten wel bij het i-150 abonnement, maar niet bij de andere twee. Weet iemand daar meer over?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of maakt het geen zak uit?
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)internet-bundel.aspxquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan heb je bij relax wel degelijk mobiel internet in de bundel zitten... Dan ga ik gewoon voor een relax 35 abo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |