715 euro inclusief verzenden.quote:
En dan vindt je de prijzen van t-mobile duur?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
715 euro inclusief verzenden.
maar mijn oude 3G verkocht voor 325 euro om de kosten een beetje te sparen![]()
Is los kopen dan goedkoper?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken es uit wat je in totaal betaalt als je 'm via T-Mobile bestelt.....
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is los kopen dan goedkoper?
T-mobile i-300 is goed voor mij.
300 minuten gebruik ik net niet en de 300 smsjes ook vaak net niet.
44,95 per maand
24 maanden = 1078,80
Iphone 4 32GiG 190 euro
Totaal = 1268 euro over 2 jaar.
Tmobile werkt waar ik woon en werk perfect. Simlock dus geen probleem.
Los toestel 32 gig 730 euro..
Super sim-only Vodafone 2 jaar.
300 minuten 24,95 per maand. Alleen niet genoeg.
Dus smsblox erbij maakt 34,95 per maand.
838euro totaal + 730 = 1568 euro.
Ik ben dus 300 euro goedkoper uit op deze manier.
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij KNP (Klik) ben je voor 24,50 per maand klaar, inclusief surf en mail Extra Snel.
Dat is wat ik dus momenteel ah overwegen ben.
12,95 x 24 = 311 euroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe deze berekening nog es aan de hand van de sim only prijzen (helemaal onderaan rechterblokje) @ http://tinyurl.com/39l2q7u (2 jarig abo). In die prijzen is internet al inbegrepen.
Ja, maar de mijne was wel KPNquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat kan dus nog meer dan een tientje goedkoper. Zie m'n vorige post.
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
12,95 x 24 = 311 euro
10 voor sms x 24 = 240
Totaal 551 euro.
Iphone 32GiG 730 euro
Totaal 1280 euro.
Geen verschil. Dus waarom dan in een keer 730 euro betalen.
Voor mij is t-mobile prima, bereik, product, service is goed voor mij.
Je kan mij dus niet overtuigen wat het voordeel is van een Sim-only en een los toestel.
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet in een "ik heb 'm lekker al en jullie nog niet"-patroon wegzakt?
Gewoon truc om nu iedereen te laten verlengen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jemig. Ik ben nu nog gewoon blijer.
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat rekensommetje heeft 't idd geen zin. Bij duurdere abo's zeker wel de moeite van het uitrekenen waard. En dat soort sim only's is ook handig voor tweede toestel bijvoorbeeld.
Ik vind betere dekking eigenlijk al een voordeel genoeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
En wat zijn daar de voordelen van? (behalve betere dekking)
Ja. Niet naar Azië gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand hier ervaring met studeren in het buitenland?
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
half september.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nelisb het volgende:
Uit de mail van T-Mobile.
Degene die vandaag het eerst zijn of haar huidige T-Mobile abonnement verlengt bij The Phone House, komt bovenaan een zogenaamde parkeerlijst bij T-Mobile in het aanvraagsysteem. Op basis van deze zogenaamde parkeerlijst zal T-Mobile samen met The Phone House de nieuwe iPhone 4 gaan uitleveren aan klanten. Degene die dus het eerst heeft besteld, komt ook als eerste aan de beurt! Volgens berichten van Apple in de media zal het toestel vanaf 30 juli in Nederland in de winkels liggen. Echter officiële berichten van T-Mobile geven aan dat het nog ongeveer 6 tot 8 weken gaat duren. Vanaf nu gerekend dus is de verwachting dat het toestel dus eind augustus tot half september in de winkel ligt. Maar omdat jij het toestel nu als eerste kan bestellen weet je zeker dat je vooraan in het uitleveringsproces zit!
Ja, maar denken is iets anders dan posten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij de jouwe ontvangt uit Engeland, zul je dat ook wel hebben
Ik heb een jaar in het buitenland gewoond en mijn i-150 gewoon laten doorlopen zonder daar iets aan te wijzigen. Soms moet je accepteren dat een tijdelijk verblijf in het buitenland iets meer kosten oplevert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand hier ervaring met studeren in het buitenland?
Ik ga een half jaar stage lopen in Azië en het spreekt voor zich dat ik er van baal dat mijn iPhone 300 abo dan ongebruikt doorloopt. Het is niet mogelijk het abonnement tijdelijk stop te zetten en ook afkopen is geen optie gezien ik nog juli 2011 moet. Volgens de medewerkers in de T-mobile shop is de enige optie overstappen naar Relax en dan minuten opsparen. Probleem is dan dat ik bij terugkomst een data-abonnement erbij moet nemen waardoor mn kosten ¤ 10,- hoger zullen liggen dan ze nu zijn. Tevens heb ik aan m'n huidige minuten altijd ruim genoeg.
Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |