Prijzen van abonnementen zijn al wel bekend. Alleen wat je moet bijbetalen voor de toestellen nog niet. Staat volgens mij morgen allemaal om 08.00 op de T-Mobile website.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Blaxje het volgende:
Krijg net een sms van T-Mob dat ik morgen vanaf 8:00 iPhone 4 kan reserveren als ik mijn abbo verleng, maar hoe kan ik mijn abbo verlengen als ik de specificaties en de prijs ervan nog niet weet?
Gok er maar op dat je voor het 16 gig model 99 euro en 95 eurocent moet bijbetalen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef dotKoen het volgende:
De iPhone 3G kon ik 2 jaar geleden voor ¤19,96 aanschaffen als bestaande T-Mobileklant, maar dat zal nu wel niet lukken...
Sinds wanneer dan? Dat zijn gewoon dezelfde prijzen gebleven?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Prijzen van abonnementen zijn al wel bekend. Alleen wat je moet bijbetalen voor de toestellen nog niet. Staat volgens mij morgen allemaal om 08.00 op de T-Mobile website.
Trouwens wel een extra mooie dag vandaag: we weten wanneer de iPad's hier te koop zijn, we weten wanneer we kunnen reserveren bij T-Mobile, we weten nu vrijwel alles. Ik snap zelfs bijna het bestaan van het leven, maar daarvoor heb ik iLife '10 nodig - vanzelfsprekend voor een redelijke prijs van maar $4999.
Volgens de mail die TM-klanten laatst kregen wel. Maar ik stond laatst in een T-shop en daar wisten ze het nog niet.. ik hoop op andere abonnementen want voor mij is dit nietsquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Dat zijn gewoon dezelfde prijzen gebleven?
Dat kan je morgenochtend vanaf 8 uur dus allemaal terugvinden op de T-Mobile website.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Blaxje het volgende:
Krijg net een sms van T-Mob dat ik morgen vanaf 8:00 iPhone 4 kan reserveren als ik mijn abbo verleng, maar hoe kan ik mijn abbo verlengen als ik de specificaties en de prijs ervan nog niet weet?
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat kan je morgenochtend vanaf 8 uur dus allemaal terugvinden op de T-Mobile website.En dan kan je beslissen of je op het aanbod ingaat.
Ja dat dus... Bovendien: Vodafone gaat iPhone 4 verkopen. Wachten tot oktober is dan wel de pech. Maar als er dan ook een nieuwe revisie antenne is?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef WSquater het volgende:
Toch wel vaag hoor, het hele jaar door hoor je hier klachten over T-Mobile maar zodra er een nieuwe iPhone aankomt is T-Mobile je beste vriend.
Jij ook last van 130% CPU bij dit weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef eleusis het volgende:
Ze zullen vast zo hard mogelijk proberen 't ontwerp niet te veranderen. Want er is immers geen "probleem". Maar toch!
Ik heb zelf de eerste revisie Macbook Air; die heeft wat koelingsproblemen die in latere revisies zijn weggewerkt. Verschil zie je niet... En het wordt niet aan de grote klok gehangen dat er een revisie is. Maar ondertussen
Bumpers zijn currently unavailable .quote:iPhone 4 Bumpers are currently unavailable for sale.
Apple will offer a free iPhone 4 Bumper or other select cases to iPhone 4 customers. Details on how to order a free Bumper or case will be available soon on apple.com.
Volgens de Voda klantenservice zou de 4 eind augustus/ begin september door hun geleverd kunnen worden. Prijzen wist hij nog niet helaasquote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat dus... Bovendien: Vodafone gaat iPhone 4 verkopen. Wachten tot oktober is dan wel de pech. Maar als er dan ook een nieuwe revisie antenne is?![]()
Op zich is 't uit te houden met de oude vertrouwde 3G, hij is alleen traaag...
quote:Door BoXie, maandag 19 juli 2010 21:55
Tel ff op :
- ontvangstprobleem vanwege slechte ontwerp-beslissing
- T-Mobile netwerk
- belachelijke prijzen voor een telefoontje
En mijn keuze voor de Nokia N8 of Android variant wordt steeds eenvoudiger. Dan maar geen App Store. De helft erin is toch zinloze meuk.
Ja, geen seksfilmpjes kijken nu!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jij ook last van 130% CPU bij dit weer?
Belachelijke prijzen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://retweet.nu/17hHc
Wtf? Flinke prijzen hoor. Bij verlenging van een jaar zou ik meer kwijt zijn dan ik nu kwijt was.
Edit: oh, wacht: bij verlenging is het al een stukje minder.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijke prijzen.
Haal dat ding dadelijk los in België voor ongeveer 700 euro (32 Gb) en neem dit Vodafone SIM only abo (400 minuten/sms INCLUSIEF internet voor 12 euro per maand). Dat scheelt nogal wat honderden euro's én een beter netwerk ........
Dat dus. Snelheid is meer dan prima met Vodafone Internet bloxquote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat vodaPWN abo is echt een bazenabo, 9/10 keer ben je toch alleen maar aan het surfen op je ipwn dus dan merk je van die lagere snelheid toch niets
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat vodaPWN abo is echt een bazenabo, 9/10 keer ben je toch alleen maar aan het surfen op je ipwn dus dan merk je van die lagere snelheid toch niets
Ik wou net zeggen ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.
quote:Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
mwah ik merk het op me htc wel als ik bijv. youtubefilmpjes download. Dan is die opeens een stuk sneller dan het internet op mijn iphone.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snelheid is meer dan prima met Vodafone Internet blox.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja.
Dit staat er:
[..]
Bij echte data-abo's is snelheid hoger (7,2 geloof ik; dat kan een iPad ook halen). Maar die 3,6 is meer dan voldoende.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lagere snelheid? Ik dacht 3,6 hoor. Althans ik heb het al twee jaar en nooit "last" gehad van die snelheid. Nu met dit abo verlengd en snel maar eens naar België.
Ik wordt er ook elke keer uitgekickt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:09 schreef RvLaak het volgende:
goh, de t-mobile site is wat traag...
na ja... Wordt nu de wachtrij van de klantenservice uitgegooid
blijven proberen dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wordt er ook elke keer uitgekickt.
De klantenservice wachtrij kon maar 250 mensen aan werdt mij verteld, dus elke keer bij #250 worden er random wat mensen gekickt door een fout in de wachtrij ofzo lol.
Hopelijk worden de nummers 1-10 niet gekicked, das lullig
Er stonden hier een paar posts over iphone in belgie kopen, maar ik zit te kijken op internet en kan niks er over vinden dat de iphone wel in belgie te koop is, overal staat nog "binnenkort" net als hier.
In UK en duitsland zijn ze al wel uit, maar daar kun je ze geloof ik niet simlock vrij kopen of wel?
"Technische fout" is nou niet echt een moeilijke pagina voor de serverquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Teteteterek het volgende:
zit ik nou de verkeerde pagina te refreshen of hebben de meeste het al opgegeven
refreshen gaat veel te snel
waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Technische fout" is nou niet echt een moeilijke pagina voor de server
1200 schopt mij de hele tijd uit de wachtrij... Ernstig irritant...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef bambino het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone4
maar die gaat nu nog naar: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/
t-mobile zegt dat de site over beladen is, maar dat is bullshit
Als dat zo was zou je namelijk niks zien, of heeeeel traag.
Hun hebben gewoon nog niks gedaan, waarom?
Mensen gaan dan bellen, in de wacht staan, kost centjes
Ik bel via me mobiel 1200 = gratis
True, maar het is niet een ander bedrijf, het is t-mobilequote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:39 schreef bambino het volgende:
Geloof mij maar, als vodafone vandaag dezelfde actie had, of kpn, ofe
dan had t-mobile he nog niet 10% zo druk als nu.
Klopt, maar wij als klant zijn dom genoeg om bij t-mobile te blijven, ipv te wachten op een andere providerquote:Het is ook een pauper bedrijf, maar iedereen wil die iphone 4, niet t-mobile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |