Ik ga me maar inschrijven, ondanks dat er nog geen informatie beschikbaar is over prijzenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Morgenochtend om 8 uur kan er besteld gaan worden..
Dat komt tegelijkertijd beschikbaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ga me maar inschrijven, ondanks dat er nog geen informatie beschikbaar is over prijzen
OK, bedankt. Ik ga het toch maar doen, is toch niet bindendquote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat komt tegelijkertijd beschikbaar.
Als je klant bent, kun je dan online bestellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Maravilla het volgende:
Waarom dat linkje? Staat daar dat je vanaf morgen kan bestellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef Berend.. het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/ip(...)uno_iphonebinnenkort
Ja lees onder de iPhone.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom dat linkje? Staat daar dat je vanaf morgen kan bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef Berend.. het volgende:
[..]
Ja lees onder de iPhone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag alleen dit staan:Dat klopt dus al niet meerquote:Wil jij de iPhone 4 hebben? Houd deze website dan in de gaten voor het laatste nieuws.
Wanneer we weten vanaf welke datum iPhone 4 in Nederland verkocht gaat worden en wat de prijzen zijn, wordt dat op deze website bekend gemaakt. Ook onze klantenservice heeft niet meer informatie op dit moment.![]()
Pas maar op, nu gaan alle bestaande T-Mobile klanten JOU iPhone innemenquote:
Kortom:quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef WSquater het volgende:
Nou ja, het wordt toch maar een iPhone 4 terwijl ik er eerder deze week bijna 100% zeker van was dat ik de iPad ging halen. Maar goed, hoe kan ik zo'n mooi compact design als de iPhone 4 negeren? Zeker met die nieuwe camera (waar ik al heel lang op hoopte en het nieuwe Retina display)!
3GS verkoop ik wel voor hopelijk iets van 300 of 400 euro met een beetje geluk, en dan in augustus als ik een paar weken met de iPhone 4 heb gespeeld een iPad...
Enneh... @plaatje lol
Nou eerlijk gezegd ben ik gewoon helemaal dol van die antenne feature. Eerst de verbinding laten ruisen, en dan zeggen "Ik zit in een tunnel, ik hoor je niet meer..."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |