Zolang-ie simlockvrij is kan je elke simkaart erin stoppen die je wilt. Daar heb je niet perse een jailbreak voor nodig. En volgens mij kan je hier ook MicroSIM halen. Bij T-Mobile kan je gewoon de winkel binnenlopen voor een MicroSIM kaart en Vodafone en KPN zijn er dacht ik ook al mee bezig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd maar als ik mijn huidige simkaart sloop en er een mini sim (micro sim whatever) van maak en iPhone 4 Jailbreak. Dan kan ik toch gewoon bellen enzo met dat ding in NL?
Kennis gaat morgen 2 weken naar Amerika dus misschien dat ze daar iets kan regelen
Unlock je hem dan ook ff?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd maar als ik mijn huidige simkaart sloop en er een mini sim (micro sim whatever) van maak en iPhone 4 Jailbreak. Dan kan ik toch gewoon bellen enzo met dat ding in NL?
Kennis gaat morgen 2 weken naar Amerika dus misschien dat ze daar iets kan regelen
Heb je ergens nog foto's geplaatst?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, na > twee dagen gebruik heb ik maar 1 conclusie: de iPhone 4 is echt fantastisch. Wie weet verleng ik mijn abo bij T-Mobile wel en heb ik gewoon twee iPhone 4s.
In vrijwel elke Apple of AT&T store heb je minstens 2 weken wachttijd. Dus dan moet je nu iets gaan regelen met reserveren.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ik ga doen is mijn abo gewoon laten doorlopen, en er met m'n iPhone 4 gebruik van maken. Als dan over een jaar de volgende iPhone uitkomt, kan ik die gewoon netjes reserveren en een nieuw contract laten ingaan rond de releasedatum van dat toestel. Ik weet niet of er dan al meteen 1-jaarscontracten zijn, maar if so, kan ik het jaar daarop weer meteen inhaken op het nieuwe toestel.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, na > twee dagen gebruik heb ik maar 1 conclusie: de iPhone 4 is echt fantastisch. Wie weet verleng ik mijn abo bij T-Mobile wel en heb ik gewoon twee iPhone 4s.
Misschien vliegt ze via Engelandquote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En in de VS zijn ze m.i. allemaal simlocked. Beter stuur je je kennis via Engeland of Canada.
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan welquote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Stommerik het volgende:
Over 2 jaar ga ik voor die iPhone. Tot die tijd hopelijk gewoon met de 3GS verder
Of ik moet de Staatsloterij winnen ondertussen
4G lijkt me, dan 4GSquote:Op zondag 18 juli 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan wel.
Ik denk dat ze vanaf nu gewoon consistent blijven, 5, 6, .. dusquote:Op zondag 18 juli 2010 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan is er wel een iPhone 5 denk ik wel, er zal wel als volgende model een 4s komen zeker? Of gewoon 5, en daarna 5s / 6.. dat zien we dan wel.
Ik denk dat het weer tijd wordt voor een codenaampje... Hawaii, of Tonno.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf nu gewoon consistent blijven, 5, 6, .. dus
Ik ga hem zeer zeker halen. Wat een gejank allemaal over "problemen" zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie er de nieuwe iPhone alsnog gaan halen.
Ik hoop niemand, dan heb ik mijne misschien eerder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie er de nieuwe iPhone alsnog gaan halen.
Ja 30 juli.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg net een nieuwsbrief met de nieuwe touch. Dus hopelijk komt de nieuwe iphone er nu ook snel aan.
Haha, eens. En dan gelijk een grote prijsverlaging net zoals bij de 1e generatie iPhone.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, dan heb ik mijne misschien eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |