ikkequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie er de nieuwe iPhone alsnog gaan halen.
3 miljoen mensen afgelopen maand.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Denk dat er weinig mensen zijn die iPhone 4 links laten liggen hiervoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik twijfel nog, of ik iPhone 3 of 4 ga halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die iPhone 4 links laten liggen hiervoor.
Omdat het bij andere toestellen niet als probleem ervaren wordt. Apple heeft vast vanalles uitgeprobeerd om het bij andere toestellen ook voor elkaar te krijgen maar daar is het geen probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Waarom is het bij andere toestellen geen probleem als het signaal minder wordt?
[..]
Maar ze hebben toch gewoon gelijk? Daarnaast geeft Apple de fout nu toe en leveren ze beschermhoesjes nu gratis bij.
Zodra die uit komt wacht ik de ervaringen gewoon eerst even af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Ad_rem het volgende:
Ik koop hem zodra die uitkomt. Je weet dat het allemaal overdreven is en dat ding het prima doet. Er zijn miljoenen mensen die er probleemloos mee bellen. Verder hoef ik er ook geen lelijke hoesjes omheen.
En jij denk dat het 29 dollar kost om die dingen te produceren? Ik denk dat ze voor 1 dollar zo'n ding maken dus het valt best meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had precies hetzelfde; ik kon er op eBay een kopen voor 25 pound. Mooi dat ik even gewacht heb op die keynote.
Toch een hoop geld, die bumper: 3 miljoen * 29 dollar. Kun je bijna weer een testlab van bouwen.
In Amerika is deze telefoon al uit he. 1,7 % van de gebruikers heeft hem teruggebracht (Bij uitkomen van 3G trouwens 6%). Ik denk dat je het gewoon zelf moet testen zal ook wel een beetje afhankelijk zijn van waar je woont en werkt (bereik).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zodra die uit komt wacht ik de ervaringen gewoon eerst even af.
Maar lees op andere sites van gebruikers waarbij het laden van een webpagina gewoon meteen stopt met een simpele vinger op het streepje. Dit is met Vodafone, vinger eraf en laden gaat weer door.
Vreemde is dat niet iedereen er kennelijk last van heeft.
Gewoon ophalen, dan weet je of er geen baksteen inzitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:25 schreef Cyclonist het volgende:
http://link.marktplaats.nl/362006630
Zou dit te vertrouwen zijn? Mooi prijsje, dat wel
Je klinkt bijna verontwaardigd.quote:
Duh tis zondagquote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nog helemaal niks van T-Mobile?! Nog geen woord over reserveringen of iets? (uitgezonderd van dat ze per ongeluk al reserveringen begonnen aan te nemen).
Wat maakt het je nog uit? Je zei van de week dat je geen Iphone 4 gaat kopen maar een Ipad.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef WSquater het volgende:
Nog helemaal niks van T-Mobile?! Nog geen woord over reserveringen of iets? (uitgezonderd van dat ze per ongeluk al reserveringen begonnen aan te nemen).
Ik was nog niet 100% zeker zei ik ook. Dus het betekent niet dat gelijk heel mijn interesse voor de iPhone 4 weg was. Maar vorig jaar had T-Mobile volgens mij al veel eerder informatie over reserveren enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat maakt het je nog uit? Je zei van de week dat je geen Iphone 4 gaat kopen maar een Ipad.
Jij denkt serieus dat de kostprijs gelijk is aan de verkoopprijs?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had precies hetzelfde; ik kon er op eBay een kopen voor 25 pound. Mooi dat ik even gewacht heb op die keynote.
Toch een hoop geld, die bumper: 3 miljoen * 29 dollar. Kun je bijna weer een testlab van bouwen.
Denk dat ie omzet bedoelt misschien.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:56 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de kostprijs gelijk is aan de verkoopprijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |