abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84161430
Een beetje jammer dat ik drie dagen geleden 25 Euro heb betaald voor mijn SwitchEasy case, die ik achteraf dus gratis had kunnen krijgen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 09:37:09 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84161469
Is dat een case van Apple? Zo nee, dan had je die niet gratis kunnen krijgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84161480
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 09:37 schreef Breuls het volgende:
Is dat een case van Apple? Zo nee, dan had je die niet gratis kunnen krijgen.
Nouja, dat doet er ook niet toe, als ik een bumper had gekregen, had ik deze niet gekocht. Maargoed, pech gehad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84161695
Ik had precies hetzelfde; ik kon er op eBay een kopen voor 25 pound. Mooi dat ik even gewacht heb op die keynote.

Toch een hoop geld, die bumper: 3 miljoen * 29 dollar. Kun je bijna weer een testlab van bouwen.
Calmer than you are
pi_84161812
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef gamefreek het volgende:
En nu bereikt Apple de landelijke media met weer positief nieuws, zoals ik al in het vorige topic zei.

Binnen de eerste 5 minuten van het late nieuws op RTL 4 en op de site van RTL Nieuws, voorpagina NOS en ik verwacht het over een paar minuten ook in het NOS Journaal....

Zulke exposure kun je gewoon niet kopen.
Je bent wel erg overtuigd van je eigen gelijk he? Fijn dat je in je eerste jaar zo goed hebt opgelet bij Marketing, maar jij wekt de suggestie dat de antenneproblemen hebben bijgedragen aan een extra hoge groei van de verkoopcijfers, een en ander door de wereldwijde aandacht die er aan wordt gegeven. Dat is gewoon onzin.
Und ein frau ist ein frau
pi_84161827
Ow, en verklaar je de fors gekelderde aandeelcijfers van Apple ook even
  Redactie Games zaterdag 17 juli 2010 @ 11:00:05 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_84162682
Mjah, net de keynote gezien. Free bumpers had ik wel verwacht, maar het is wel jammer dat ze een "vingertje naar andere wijzen" aanpak hebben gekozen. In een gebied met goed bereik zul je weinig problemen hebben met dropped calls omdat er een paar bars ervan gaan, maar volgens mij is het juist ook belangrijk om ook nog een gesprek te kunnen voeren in gebieden met slecht bereik. Als dat gewoon gaat zie ik het niet als zo'n groot probleem, je kan gewoon bellen dat is nog steeds het belangrijkste van zo'n ding. Ik wil em zelf nog wel even testen. Volgens mij is het ook gewoon wat opgeblazen in de media. Iets met hoge bomen vangen veel wind..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:17:14 #59
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_84163065
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 03:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mij lukt het niet, hij geeft het ook niet aan bij het hoofdscherm van de mail

Je kan natuurlijk wel gewoon een veld openen met hotmail maar das niet het zelfde
Op de manier dat ik het heb ingesteld heb ik voor de laatste optie gekozen. "Anders" genaamd.
Daar de naam, adres, wachtwoord en beschrijving ging automatisch. En toen was ik klaar.
pi_84164096
Mailtje van Belsimpel..

"Op dit moment verwachten wij dat de Iphone 4 begin augustus bij ons geleverd wordt. Hoewel de exacte datum nog niet bekend is, hebben wij van T-Mobile en Apple Nederland de toezegging gekregen de Iphone 4 als een van de eersten in Nederland te zullen ontvangen. Dit betekent dat ook u als een van de eerste in Nederland de nieuwe Apple Iphone 4 kan verwachten!"

Ipv dat Apple dan augustus zegt ipv juli.
pi_84164162
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon wat opgeblazen in de media. Iets met hoge bomen vangen veel wind..
Dat weet ik wel zeker. Was met de iphone 3G toch niet veel anders, toen iedereen ervan overtuigd was dat je er amper mee op internet kon, laat staan dat hij 3G had, en véél en véél slechter bereik zou hebben dan gewone telefoons.

Kijk naar het percentage mensen wat hem terug heeft gebracht naar de winkel, en je bent klaar met deze discussie, in mijn ogen.
pi_84164192
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:17 schreef Junkie het volgende:

[..]

Op de manier dat ik het heb ingesteld heb ik voor de laatste optie gekozen. "Anders" genaamd.
Daar de naam, adres, wachtwoord en beschrijving ging automatisch. En toen was ik klaar.
Ik krijg dan iets van sptt instellingen of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 11:58:36 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84164224
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef tijdrenner het volgende:

Apple zegt 30 juli omdat dat hun leverdatum is. Als Belsimpel wat ruimte inbouwt door augustus te zeggen hoef je daar niet meteen Apple de schuld van te geven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 11:59:17 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84164241
Er is trouwens een carrier settings update. Ik heb een bijgewerkt TMobile_nl.ipcc bestandje gekregen via iTunes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 17 juli 2010 @ 12:16:06 #65
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_84164693
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef tijdrenner het volgende:
Mailtje van Belsimpel..

"Op dit moment verwachten wij dat de Iphone 4 begin augustus bij ons geleverd wordt. Hoewel de exacte datum nog niet bekend is, hebben wij van T-Mobile en Apple Nederland de toezegging gekregen de Iphone 4 als een van de eersten in Nederland te zullen ontvangen. Dit betekent dat ook u als een van de eerste in Nederland de nieuwe Apple Iphone 4 kan verwachten!"

Iphone
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:39:11 #66
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_84165272
Ik heb een nieuw abonnement nodig, en twijfel of ik nu een abo met iPhone 3 neem of dat ik zal wachten op de iPhone 4. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel vooral omdat de iPhone 4 natuurlijk weer een stukje nieuwer is. Is er al iets bekend over de prijsstelling van de iPhone 4? En wordt de iPhone 3 ook weer goedkoper als 4 uit is? Sorry voor alle vragen!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:41:18 #67
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_84165329
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb een nieuw abonnement nodig, en twijfel of ik nu een abo met iPhone 3 neem of dat ik zal wachten op de iPhone 4. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel vooral omdat de iPhone 4 natuurlijk weer een stukje nieuwer is. Is er al iets bekend over de prijsstelling van de iPhone 4? En wordt de iPhone 3 ook weer goedkoper als 4 uit is? Sorry voor alle vragen!
Ik ga persoonlijk voor het beste/nieuwste. Zeker vanwege het scherm zou ik voor de 4 gaan.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:47:18 #68
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_84165490
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik ga persoonlijk voor het beste/nieuwste. Zeker vanwege het scherm zou ik voor de 4 gaan.
OK, bedankt.

Iemand anders toevallig nog andere inzichten?
pi_84165816
Heeft Apple nou een update gemaakt zodat die streepjes gewoon niet meer afnemen als je hem verkeerd vasthoud?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:58:52 #70
148823 znarch
ondertitel
pi_84165843
Zag gister inderdaad dat Apple gratis hoesjes verstrekt. Netjes. Wel kansloos dat ze doen alsof andere telefoons het ook hebben, vooral op http://www.apple.com/antenna/
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_84165911
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:58 schreef znarch het volgende:
Zag gister inderdaad dat Apple gratis hoesjes verstrekt. Netjes. Wel kansloos dat ze doen alsof andere telefoons het ook hebben, vooral op http://www.apple.com/antenna/
Nou ja, helemaal ongelijk hebben ze niet. Het is bij andere telefoons ook geconstateerd.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 13:02:49 #72
148823 znarch
ondertitel
pi_84165939
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:01 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Nou ja, helemaal ongelijk hebben ze niet. Het is bij andere telefoons ook geconstateerd.
Dat kan zo zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij geen enkel toestel echt een probleem is. En het is dan een beeeetje simpel van apple om naar concurrentie te wijzen en te roepen: maar zij hebben het ook
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_84166007
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Heeft Apple nou een update gemaakt zodat die streepjes gewoon niet meer afnemen als je hem verkeerd vasthoud?
Verkeerd algoritme, ja dus. Zo werd het verlies in singaalsterkte benadrukt waardoor deze hele heisa is begonnen. Pic uit vorig deel was wel verhelderend:

pi_84166185
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij geen enkel toestel echt een probleem is.
Waarom is het bij andere toestellen geen probleem als het signaal minder wordt?
quote:
En het is dan een beeeetje simpel van apple om naar concurrentie te wijzen en te roepen: maar zij hebben het ook
Maar ze hebben toch gewoon gelijk? Daarnaast geeft Apple de fout nu toe en leveren ze beschermhoesjes nu gratis bij.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 13:12:52 #75
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84166233
Ik ben benieuwd wie er de nieuwe iPhone alsnog gaan halen .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')