Ah, nice. Beetje duur schuimrubber dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef Breuls het volgende:
Ja, die zijn voor (of eh, tegen) signaalweerkaatsing enzo.
Vorig jaar was bij T-Mobile na het eerste weekend al een wachttijd van 6 weken. En zulke berichten komen nu al uit andere landen.quote:
Je kan hem ook beter bij een andere retailer halen. Vaak kom je daar ook wel op een lijst te staan, maar die is een stuk korter dan bij T-mobile zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vorig jaar was bij T-Mobile na het eerste weekend al een wachttijd van 6 weken. En zulke berichten komen nu al uit andere landen.
Ik heb net even in mijn 3G lopen knijpen, en die verliest ook 2-3 barsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Breuls het volgende:
Ze hebben een speciale pagina gewijd aan het antenneprobleem: http://www.apple.com/antenna/
Tja, maar je kan er wel vanuit gaan dat T-Mobile de meeste toestellen zal krijgen en (web)winkels waar je de telefoon (simlockvrij) kan kopen maar een paar ofzo. En je hoorde een maand geleden al dat mensen zich daar hadden ingeschreven, dus als je dat nu nog moet doen ben je eigenlijk al te laat. Beste kans is nog steeds om zo snel mogelijk te reserveren bij een T-Mobile winkel zodra dat kan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je kan hem ook beter bij een andere retailer halen. Vaak kom je daar ook wel op een lijst te staan, maar die is een stuk korter dan bij T-mobile zelf
Wereldwijd. Alle grote sites schrijven erover, en CNN en BBC World hadden er ook items over, met verslaggevers op Infinite Loop en beelden van de persco.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef gamefreek het volgende:
En nu bereikt Apple de landelijke media met weer positief nieuws,
Nog beter dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wereldwijd. Alle grote sites schrijven erover, en CNN en BBC World hadden er ook items over, met verslaggevers op Infinite Loop en beelden van de persco.
Echt fucking nice was dat!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel iets uit een sci-fi film.
Ik gok a.s. maandag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ben benieuwd wanneer T-Mobile van z'n luie reet af komt en prijzen bekend gaat maken.
Hotmail werkt hier gewoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet hotmail gebruiken bij je mails?
Mij lukt het niet, hij geeft het ook niet aan bij het hoofdscherm van de mailquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hotmail werkt hier gewoon.
Op de iPod Touch (met iOS4) van mn ouders moest ik alleen maar de username en wachtwoord invullen. De rest vulde hij zelf in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |