Dit dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
met bier, tieten, een hot-tub, buitenbar, bbq en bier.
wie/wat/waar/wanneer?
Mits roze nagellakquote:
Roep dat maar niet te hard... Ik smeer ze vol... alle 5!quote:
Roze met glitters? *check*quote:
Heel veel glittersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Roze met glitters? *check*
Neem jij Isa mee?
Dat is duidelijk, wij komen.quote:
*Grut weer terug in de kast proptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef buzzwheedle het volgende:
ja, heb wel weer zin, maaarrree liever zonder kinders
Ik kan lekker allebei want ik heb toch geen levenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hadden jullie al een voorkeur voor een datum?
de 14e of de 21ste?
Oh en mijn tuin is allesbehalve kiddie-proof![]()
* Puckzzz doet liever de meet zonder kids![]()
we hebben er dus de tuin niet voor en dan moet je continu de kids in de gaten houden ipv lekker over lak en van alles ouwehoeren
Uhm, welke maand?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
de 14e of de 21ste?
we hebben er dus de tuin niet voor en dan moet je continu de kids in de gaten houden ipv lekker over lak en van alles ouwehoeren
augustusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Uhm, welke maand?Ik denk dat de niet slowchat lezers alles gemist hebben (Waaronder ik, ik heb gewoon geen tijd om die actief te volgen)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:24 schreef Joran-Joran het volgende:
GEEEEILLLLLL allemaal Fok!chickstvp voor de foto's
![]()
quote:Geboortedatum 10-09-1988
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wie het zegt![]()
Hoe is het eik met de nagels?
het is een nagelmeet, geen chatmeetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef Loqi het volgende:
Dan voor mij de 14e iig niet.. dan viertzijn verjaardag
Mag ik wel komen als niet chatter?
Ik kan ook alletwee, kans bestaat dat zuslief d'r verjaardag de 14e viert, maar die heeft dan pech.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
de 14e of de 21ste?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
SpaceInvaders
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
Waar woon je? Misschien kan je 's avonds komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet op zaterdagen. Vrij vragen zit er deze maanden écht niet in. Zo jammer, ik was er graag bij geweest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Amsterdam. Maar misschien kan ik proberen om er vrij voor te gaan vragen. Ik kan het proberen. Kleine kans alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kan je 's avonds komen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef RenRen- het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
Is dit een voorkeurslijst? Want dit is mijn voorkeur. En als het de 14e is wil ik wel komen maar weet ik niet of het lukt met vervoer e.d
in Veghelquote:
Het is niet eng heur !quote:Op zondag 18 juli 2010 23:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben ook aanwezig denk ikik vind het alleen wel doodeng
![]()
Tot nu toe kan ik allebei de datums dus jullie mogen mij erbij zetten op het lijstje![]()
Waarschijnlijk ben ik wel de jongste?
Ik kom op mijn fietsje
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
Ik zie er wel ouder uit volgens anderenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!( nou ja.. bijna... in augustus wordt ze 14)
19quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijstquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals, is dit een voorkeurslijst?
Nog even aangepast danquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijst
Ikkuhhhquote:Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Komen er nog meer mensen vanuit Amsterdam?
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moetenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga je met auto of ook met de trein? Samen reizen
Samen treinen dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik mee ga trein ik ook met jullie mee!
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afsprekenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanaf Rotterdam met de trein! En ik neem ook wel drank mee. En ruillakkies. En lekkere hapjes. iets van muffins ofzeu
Yeah dan zijn we al met zn 3enquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
500 bier vind ik geen probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afspreken
En bier.
Er zijn mensen die geen alcohol drinkenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yeah dan zijn we al met zn 3en
[..]
500 bier vind ik geen probleem![]()
Word lastig ja, maar er zijn meer mensen die bier drinken denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al gaat 500 bier me niet lukken hoor.
Ok, een paar lakkies dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen alcohol drinken
Amnaba was er ineens uitgegooid, maar ze wil echt wel hoor! (zit nu nog lekker op de camping dus ik geef ut effies door.)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
OMG jouw icon!!quote:
je kunt vanaf hier de bus nemen naar Eindhoven station. De laatste rijd zo rond 12.00 uur denk ik. www.9292ov.nlquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
Ik moet even kijken hoe ik zit met vervoer, ik kom vanuit almere dus denk dat ik dan ook via amsterdam moet![]()
Ik weet niet of er al nagedacht is over de tijden maar ik moet dus ook weer met de trein terug en rijden er in de avonduurtjes wel gewoon volop treinen ?Ben een keer ergens geweest waar na 8 uur en in het weekend de treinen anders reden
Dus Puckzzz hoe zit dat bij jou??
Dat zie ik ookquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en so far ziet het er naar uit dat het de 14e wordt? Of kijk ik scheel?
Ja idd, bij 14e zijn het er 2 meer ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en so far ziet het er naar uit dat het de 14e wordt? Of kijk ik scheel?
Ik ook ondertussen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Ach, ik ben wat gewend qua openbaar vervoer
Ga jij met het busje vanaf eindhoven?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
De bus rijdt vanaf eindhoven elk half uur. Het is wel een wereldreis trouwens
Denk het wel, als ik ga rijden kan ik niet zuipenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga jij met het busje vanaf eindhoven?
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk het wel, als ik ga rijden kan ik niet zuipen!!
Ik ga dan ook vanaf Ehv met de bus verder denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!
there is no other way.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga dan ook vanaf Ehv met de bus verder denk ik
Ik hou het wel gewoon bij de bus danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
there is no other way.
Of je moet geld te veel hebben en de taxi nemen
Als het korter is doe ik datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
of wellicht vanuit Helmond!
ook niet. Je zou nog over Den Bosch kunnen gaanZal voor mensen uit de richting amsterdam / utrecht iig korter zijn
de busreis zelf is langer, maar in totaal ben je korter onderweg omdat je 20 minuten minder lang in de trein zitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij de bus dan
[..]
Als het korter is doe ik dat![]()
Da's alleen korter voor mensen die vanuit Nijmegen komen denk ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet niet van welke kant je komt maar vanaf Oss rijd er ook een rechtsreekse bus.
Ik kom vanaf Amsterdam..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet niet van welke kant je komt maar vanaf Oss rijd er ook een rechtsreekse bus.
Oh, en nog eens wat...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!
Komt ze je ophalen vanuit veghel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en nog eens wat...had al aangeboden me op te halen... dus misschien is ze zo lief (en gek!) om mensen af te zetten op station Eindhoven...
quote:
Oh maar dat is handigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en nog eens wat...had al aangeboden me op te halen... dus misschien is ze zo lief (en gek!) om mensen af te zetten op station Eindhoven...
ik heb min of meer al besloten dat het de 14e wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh maar dat is handig! Nou hopen dat 't de 14e wordt, anders moet ik 't missen
.
Ik hoop het ook!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Mss het volgende:
Ik ga donderdag vrij vragen. Ik hoop echt dat het lukt
quote:
Van mij worden ze wel bang jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Anders kom je even mee dreigen op mijn werk?
Ik neem wat sterks mee denk ik, met veul bier in trein is niet handigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Lindytje het volgende:
*twijfelt wat ze te zuipen mee gaat nemen*
Ik heb nog twee rode flessen liggen van vorig jaar die ik toch niet opdrinkquote:
Er zijn er meer die niet drinkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef mirannie het volgende:
Zover ik weet, heb ik de 14de gewoon nog vakantie. Even kijken of mini-me ergens kan spelen en dan kom ik ook. Vraag me alleen af of dat wel leuk is als enige nuchtereAls ik kom, kom ik sowieso met de auto. Dames uit Amsterdam zouden dan eventueel wel mee kunnen rijden, maar aangezien ik zelf nog niet zeker weet of ik kom, beloof ik nog even niks.
Hm vanuit Aalsmeer toch..?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:54 schreef buzzwheedle het volgende:
yup, ik drink graag, maar als ik moet sturen helaas niet. dan blijft het gewoon lichte cola
Zoals het er nu uit ziet rijdt miss moana met mij mee en misschien amnaba.![]()
heb er zin an
Dat wou ik er later nog bij gaan zetten.. Als er niemand anders meer met de trein gaatquote:
Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Mensen die 2 mensen kunnen vervoeren vanuit Rotterdam, of eventueel vanaf een. Tilburg/DenBoschplek (weet niet waar de trein vanuit Rotterdam heen gaat)?
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?
Wow, dat is best lang jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.
Lief dat je het aanbiedquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef buzzwheedle het volgende:
joysa, je bent ook welkom hoor. in de auto die we op dit moment hebben kunnen zeker 5 mensen. (misschien dat ik amnaba ook op moet halen maar das nog niet zeker.) plek zat
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
als je het laatste stukje in de auto zit doe je er misschien een half uur korter over...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
bij mij kunnen alleen mensen crashen die ik al ken... Anders wordt het me iets te gortigquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:26 schreef Mss het volgende:
En blijven er meer mensen crashen trouwens, of wat is daar de bedoeling van?
Ah prima hoor, ik geloof dat ik met de auto mee kan. Ik vind het wel echt tof dat ik mee ga!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij kunnen alleen mensen crashen die ik al ken... Anders wordt het me iets te gortigen puckz, amerikaans lijkt me prima, ik kan anders wel wat vroeger komen om te helpen met hapjes en boodschappen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Mss het volgende:
Ik ben wel heel grof. En ik drink veel bier
Ik ga op de "misschien" lijstquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
Is dit zo'n beetje de lijst nu?
Ik zal zorgen voor wat hapjes, en we gaan een vustje aansluiten op de tap. Verder een beetje amerikaans doen?
Not gonna workquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Lindytje het volgende:
Mss: grof en bier:![]()
Ik twijfel of ik niet toch met de auto zal gaan, en dan maar niet drinken.... hmm.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle: lichte cola en hartige hapjes
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
Is dit zo'n beetje de lijst nu?
Ik zal zorgen voor wat hapjes, en we gaan een vustje aansluiten op de tap. Verder een beetje amerikaans doen?
Ik neem zelf ook nog wel een fles cola light meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef buzzwheedle het volgende:
Zo mijn auto raakt al lekker vol. Als ik het goed heb zijn we al met zn viertjes. Gezellliiieee.
Ik ben dus bob.
Ik neem wel een fles lichte cola mee en maak nog wel wat lekkers, denk iets hartigs.
nouwjaaaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah klote, de enige zaterdagavond die ik deze vakantie moet werken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
ik baal ook dat ik niet kan, bij mij is het andersom, de énige zaterdag dat ik níét kan![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Misschien wil ik ook wel komen...Ligt er mucho aan hoe alles hier lopen gaat... Maar dan kan alles ( nou ja, tot de auto vol zit) vanuit Tilburg wel meerijden.... Drinken doe ik toch nie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef RenRen- het volgende:
@SQ, het is toch een halfuur. Ik word zo moe van lang reizen![]()
@Debs, Sorry! Ik vind jullie heel gezellig, maar is toch een overweging die ik moet maken
No problemoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het kan zou ik ook wel graag mee rijden
Buhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
Heb op dit moment een probleem, onze auto is er gisteren mee gestopt,Gelukkig toen we al thuis waren. We waren net terug uit echt toen de auto het begaf.
Op dit moment zijn we erg hard aan het denken wat we ervoor terug willen, dus weet nog niet zeker of ik de 14e al een nieuwe auto heb![]()
ik baal echt enorm
Ow dat lijkt me zo kut, ik kan echt niet meer zonder mijn autoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
Heb op dit moment een probleem, onze auto is er gisteren mee gestopt,Gelukkig toen we al thuis waren. We waren net terug uit echt toen de auto het begaf.
Op dit moment zijn we erg hard aan het denken wat we ervoor terug willen, dus weet nog niet zeker of ik de 14e al een nieuwe auto heb![]()
ik baal echt enorm
Anders gaan we met zijn allen treinenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
ik baal echt enorm
Bummerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga t ook nie redden de 14e.... We gaan nog een dagje me tde kids naar een pretpark en dat gaat dus net de 14e gebeuren( niet voor t pretpark, maar wel voor t missen van....)
nee hoorquote:Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
Noes!!! ik had je graag willen zien!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga t ook nie redden de 14e.... We gaan nog een dagje me tde kids naar een pretpark en dat gaat dus net de 14e gebeuren( niet voor t pretpark, maar wel voor t missen van....)
Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
quote:
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dicoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Nu even bedenken hoe ik het dan ga doen de 14de.. SQ, hoe ga jij weer naar huis 's avonds? Als ik je heel lief aankijk, mag ik dan bij jou slapen?![]()
Dat durf ik best!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dico
Bummer, dan ik ik wel heen treinenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
Ooh gezellig! We kunnen dan samen treinen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom sowieso over Amsterdam.Hop ik de trein wel even uit
Hij keek me echt zo doordringend aan en toen moest ik lachen en had ie het doorquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:32 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb even hier niet gereageerd, maar ik kan de 14e nog wel. Ik twijfel of trein of auto vanuit regio Rotterdam...... Ik wil best mensen meenemen met de auto btw.
Ah... we meten wel een keer bij t nagellak/kappers winkeltje!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes!!! ik had je graag willen zien!!
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik niet ga komen. Eeuwig en altijd kan ik oppas krijgen, maar het lijkt erop dat werkelijk niemand thuis is die dag
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!
Maar dan gaat iedereen z'n larfjes meenemen![]()
Ohja, dat kunnen we wel eens doen jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ah... we meten wel een keer bij t nagellak/kappers winkeltje!!!![]()
Heeeeeeeej..... Daaqr hebben ze ook make up, no?
Joh, er komen zat mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
ik zal vanmiddag even tellen met hoeveel we zullen zijn. Veel of weinig...het wordt toch wel gezellig!
wel jammer van de afzeggingen maar er komen vast wel meer meetings ;Y
Jep! En is goed, lijkt me gezellig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef Mss het volgende:
Ijsdraakje gaat de hele reis treinen? Zullen we dan samen treinen?
aah jammer dat mensen niet kunnen! Ben zo nieuwsgierig naar julliequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:02 schreef buzzwheedle het volgende:
de auto kan ik wel vergeten (rip) maar ik kan eventueel treinen naar amersfoort waar ik verder ga met de bolide van mn zus (inclusief zus, die zelf niet rijden mag)
dus zoals het er nu uitziet gaat het mij en amnaba wel lukken.
@miss moana, als je ook naar amersfoort treint kun je ook mee (is oke met amnaba)
Leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep! En is goed, lijkt me gezellig!
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dico
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed planquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?
met de bus toch? Zie geen andere optiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, hoe gaan we heen (en terug)?
Ja, maar hoe gaan we vanaf daar? Want ik rijd nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed plan
Voor allemaal, of alleen de slapers?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen op eindhoven wel weer een goed plan
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:22 schreef Mss het volgende:
En dan met zijn allen in de bus. Ik ben voor!
QFT!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook!
Des te groter is de kans dat ik daadwerkelijk aankom.
hmm....dan moet ik even kijken of ik kom. Ik moet namelijk ook weer terug en dat vind ik helemaal niet erg maar ik ben niet zo een held in de avond uurtjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:11 schreef buzzwheedle het volgende:
@ missmoana met de auto vanaf amersfoort is het ook nog een uur rijden.![]()
best bizar dat de treinreis zo lang moet duren zeg, heb ook gekeken maar het is echt zo
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:53 schreef Diconnected het volgende:
Whiehiehie en wij allemaal half dronken in die busik zie dit al helemaal voor me
doe niet zo gek, kom gewoon!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef Juud- het volgende:
Ohh wat leuk een nagellakmeet(ik kom altijd een beetje traag op gang, had het nog niet helemaal meegekregen
). Vind het een beetje raar om mezelf uit te nodigen want ben niet zo'n actieve poster hier (fanatiek meelezer, dat dan weer wel), maar ben benieuwd naar de foto's! Althans.. als we die ongecensureerd te zien krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
diconnected volgens mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Juud- het volgende:de 14e is het he?
Mensen die vanaf Rotterdam reizen..?
OK, dat vind ik wel aantrekkelijker dan de trein en bus, ik wilde ook best rijden. Maar het is ook wel fijn met die bar van Puckzzz als ik niet hóef te rijden. Natuurlijk wel tegen benzinegeld ed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Juud- het volgende:
Ok, vanuit Rdam.. ik ben een paar mensen tegengekomen: Dzjonka, RenRen en Diconnected? Ik heb voorkeur om met de auto te gaan.. OV is zo'n toestand en dan moet je de tijd in de gaten houden voor laatste trein/bus/tram/metro/enz. Ik heb een auto en ik drink geen alcohol, dus wil best chauffeur zijn?
Al kom je om 23.00 nog binnenschijten ben je nog welkom!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:22 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie![]()
Hoe laat is ongeveer het plan? dan weet ik of ik misschien eerder weg moet van het werk..
Ja ikkequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Juud- het volgende:de 14e is het he?
Mensen die vanaf Rotterdam reizen..?
Oh dat zou wel heul fijn zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Juud- het volgende:
Ok, vanuit Rdam.. ik ben een paar mensen tegengekomen: Dzjonka, RenRen en Diconnected? Ik heb voorkeur om met de auto te gaan.. OV is zo'n toestand en dan moet je de tijd in de gaten houden voor laatste trein/bus/tram/metro/enz. Ik heb een auto en ik drink geen alcohol, dus wil best chauffeur zijn?
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
You has PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nou, kijk 's aan..verrichten we hier nog ff een goede daad ook;)
Diconnected: we regelen het wel ff via pm?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand trouwens al de Track&Trace code van het goede weer wat we hebben besteld?
Dan hak ik bij deze de knoop door dat ik zelf rijd en je niet lastig val met mijn zatte kopquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als jullie allemaal gewoon weer naar huis kunnen 's avonds ben ik ook gelijk van mijn alcoholdilemma af![]()
Yeey!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf bij Puckzie slapen![]()
Kan ik én met de auto zelf, én drinken, win-win situatie, zeg ik!
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zou ik met je heen kunnen rijden evt?
Dat is geen probleemquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan, als je tot aan Tilburg kunt komen, mag je natuurlijk met me mee rijden, geen probleem!
Hoeft mijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Prima, dan kun je met mij mee in de gare starlet
Kijk, dat is mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoeft mijneen stuk korter te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |