Dat zie ik ookquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en so far ziet het er naar uit dat het de 14e wordt? Of kijk ik scheel?
Ja idd, bij 14e zijn het er 2 meer ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en so far ziet het er naar uit dat het de 14e wordt? Of kijk ik scheel?
Ik ook ondertussen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Ach, ik ben wat gewend qua openbaar vervoer
Ga jij met het busje vanaf eindhoven?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
De bus rijdt vanaf eindhoven elk half uur. Het is wel een wereldreis trouwens
Denk het wel, als ik ga rijden kan ik niet zuipenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga jij met het busje vanaf eindhoven?
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk het wel, als ik ga rijden kan ik niet zuipen!!
Ik ga dan ook vanaf Ehv met de bus verder denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!
there is no other way.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga dan ook vanaf Ehv met de bus verder denk ik
Ik hou het wel gewoon bij de bus danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
there is no other way.
Of je moet geld te veel hebben en de taxi nemen
Als het korter is doe ik datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
of wellicht vanuit Helmond!
ook niet. Je zou nog over Den Bosch kunnen gaanZal voor mensen uit de richting amsterdam / utrecht iig korter zijn
de busreis zelf is langer, maar in totaal ben je korter onderweg omdat je 20 minuten minder lang in de trein zitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij de bus dan
[..]
Als het korter is doe ik dat![]()
Da's alleen korter voor mensen die vanuit Nijmegen komen denk ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet niet van welke kant je komt maar vanaf Oss rijd er ook een rechtsreekse bus.
Ik kom vanaf Amsterdam..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet niet van welke kant je komt maar vanaf Oss rijd er ook een rechtsreekse bus.
Oh, en nog eens wat...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met jou mee in het busje!
Komt ze je ophalen vanuit veghel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en nog eens wat...had al aangeboden me op te halen... dus misschien is ze zo lief (en gek!) om mensen af te zetten op station Eindhoven...
quote:
Oh maar dat is handigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en nog eens wat...had al aangeboden me op te halen... dus misschien is ze zo lief (en gek!) om mensen af te zetten op station Eindhoven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |