Amsterdam. Maar misschien kan ik proberen om er vrij voor te gaan vragen. Ik kan het proberen. Kleine kans alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kan je 's avonds komen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef RenRen- het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
Is dit een voorkeurslijst? Want dit is mijn voorkeur. En als het de 14e is wil ik wel komen maar weet ik niet of het lukt met vervoer e.d
in Veghelquote:
Het is niet eng heur !quote:Op zondag 18 juli 2010 23:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben ook aanwezig denk ikik vind het alleen wel doodeng
![]()
Tot nu toe kan ik allebei de datums dus jullie mogen mij erbij zetten op het lijstje![]()
Waarschijnlijk ben ik wel de jongste?
Ik kom op mijn fietsje
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
Ik zie er wel ouder uit volgens anderenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!( nou ja.. bijna... in augustus wordt ze 14)
19quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijstquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals, is dit een voorkeurslijst?
Nog even aangepast danquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijst
Ikkuhhhquote:Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Komen er nog meer mensen vanuit Amsterdam?
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moetenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga je met auto of ook met de trein? Samen reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |