quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Misschien wil ik ook wel komen...Ligt er mucho aan hoe alles hier lopen gaat... Maar dan kan alles ( nou ja, tot de auto vol zit) vanuit Tilburg wel meerijden.... Drinken doe ik toch nie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef RenRen- het volgende:
@SQ, het is toch een halfuur. Ik word zo moe van lang reizen![]()
@Debs, Sorry! Ik vind jullie heel gezellig, maar is toch een overweging die ik moet maken
No problemoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het kan zou ik ook wel graag mee rijden
Buhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
Heb op dit moment een probleem, onze auto is er gisteren mee gestopt,Gelukkig toen we al thuis waren. We waren net terug uit echt toen de auto het begaf.
Op dit moment zijn we erg hard aan het denken wat we ervoor terug willen, dus weet nog niet zeker of ik de 14e al een nieuwe auto heb![]()
ik baal echt enorm
Ow dat lijkt me zo kut, ik kan echt niet meer zonder mijn autoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
Heb op dit moment een probleem, onze auto is er gisteren mee gestopt,Gelukkig toen we al thuis waren. We waren net terug uit echt toen de auto het begaf.
Op dit moment zijn we erg hard aan het denken wat we ervoor terug willen, dus weet nog niet zeker of ik de 14e al een nieuwe auto heb![]()
ik baal echt enorm
Anders gaan we met zijn allen treinenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
ik baal echt enorm
Bummerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga t ook nie redden de 14e.... We gaan nog een dagje me tde kids naar een pretpark en dat gaat dus net de 14e gebeuren( niet voor t pretpark, maar wel voor t missen van....)
nee hoorquote:Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
Noes!!! ik had je graag willen zien!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga t ook nie redden de 14e.... We gaan nog een dagje me tde kids naar een pretpark en dat gaat dus net de 14e gebeuren( niet voor t pretpark, maar wel voor t missen van....)
Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
quote:
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dicoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Nu even bedenken hoe ik het dan ga doen de 14de.. SQ, hoe ga jij weer naar huis 's avonds? Als ik je heel lief aankijk, mag ik dan bij jou slapen?![]()
Dat durf ik best!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dico
Bummer, dan ik ik wel heen treinenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
Ooh gezellig! We kunnen dan samen treinen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom sowieso over Amsterdam.Hop ik de trein wel even uit
Hij keek me echt zo doordringend aan en toen moest ik lachen en had ie het doorquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:32 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb even hier niet gereageerd, maar ik kan de 14e nog wel. Ik twijfel of trein of auto vanuit regio Rotterdam...... Ik wil best mensen meenemen met de auto btw.
Ah... we meten wel een keer bij t nagellak/kappers winkeltje!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes!!! ik had je graag willen zien!!
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik niet ga komen. Eeuwig en altijd kan ik oppas krijgen, maar het lijkt erop dat werkelijk niemand thuis is die dag
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!
Maar dan gaat iedereen z'n larfjes meenemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |