Dat durf ik best!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel de logeerkamer delen met dico
Bummer, dan ik ik wel heen treinenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga t ook nie redden de 14e.... We gaan nog een dagje me tde kids naar een pretpark en dat gaat dus net de 14e gebeuren( niet voor t pretpark, maar wel voor t missen van....)
Ik had wel een dronken Lindytje in mn woagentje willen hebben
Ooh gezellig! We kunnen dan samen treinen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom sowieso over Amsterdam.Hop ik de trein wel even uit
Hij keek me echt zo doordringend aan en toen moest ik lachen en had ie het doorquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:32 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb even hier niet gereageerd, maar ik kan de 14e nog wel. Ik twijfel of trein of auto vanuit regio Rotterdam...... Ik wil best mensen meenemen met de auto btw.
Ah... we meten wel een keer bij t nagellak/kappers winkeltje!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes!!! ik had je graag willen zien!!
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik niet ga komen. Eeuwig en altijd kan ik oppas krijgen, maar het lijkt erop dat werkelijk niemand thuis is die dag
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ben ik haast geneigd te zeggen NEEM DIE LARF MAAR MEE!
Maar dan gaat iedereen z'n larfjes meenemen![]()
Ohja, dat kunnen we wel eens doen jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ah... we meten wel een keer bij t nagellak/kappers winkeltje!!!![]()
Heeeeeeeej..... Daaqr hebben ze ook make up, no?
Joh, er komen zat mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
ik zal vanmiddag even tellen met hoeveel we zullen zijn. Veel of weinig...het wordt toch wel gezellig!
wel jammer van de afzeggingen maar er komen vast wel meer meetings ;Y
Jep! En is goed, lijkt me gezellig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef Mss het volgende:
Ijsdraakje gaat de hele reis treinen? Zullen we dan samen treinen?
aah jammer dat mensen niet kunnen! Ben zo nieuwsgierig naar julliequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:02 schreef buzzwheedle het volgende:
de auto kan ik wel vergeten (rip) maar ik kan eventueel treinen naar amersfoort waar ik verder ga met de bolide van mn zus (inclusief zus, die zelf niet rijden mag)
dus zoals het er nu uitziet gaat het mij en amnaba wel lukken.
@miss moana, als je ook naar amersfoort treint kun je ook mee (is oke met amnaba)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |