Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Mensen die 2 mensen kunnen vervoeren vanuit Rotterdam, of eventueel vanaf een. Tilburg/DenBoschplek (weet niet waar de trein vanuit Rotterdam heen gaat)?
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?
Wow, dat is best lang jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.
Lief dat je het aanbiedquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef buzzwheedle het volgende:
joysa, je bent ook welkom hoor. in de auto die we op dit moment hebben kunnen zeker 5 mensen. (misschien dat ik amnaba ook op moet halen maar das nog niet zeker.) plek zat
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
als je het laatste stukje in de auto zit doe je er misschien een half uur korter over...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
bij mij kunnen alleen mensen crashen die ik al ken... Anders wordt het me iets te gortigquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:26 schreef Mss het volgende:
En blijven er meer mensen crashen trouwens, of wat is daar de bedoeling van?
Ah prima hoor, ik geloof dat ik met de auto mee kan. Ik vind het wel echt tof dat ik mee ga!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij mij kunnen alleen mensen crashen die ik al ken... Anders wordt het me iets te gortigen puckz, amerikaans lijkt me prima, ik kan anders wel wat vroeger komen om te helpen met hapjes en boodschappen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Mss het volgende:
Ik ben wel heel grof. En ik drink veel bier
Ik ga op de "misschien" lijstquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
Is dit zo'n beetje de lijst nu?
Ik zal zorgen voor wat hapjes, en we gaan een vustje aansluiten op de tap. Verder een beetje amerikaans doen?
Not gonna workquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Lindytje het volgende:
Mss: grof en bier:![]()
Ik twijfel of ik niet toch met de auto zal gaan, en dan maar niet drinken.... hmm.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle: lichte cola en hartige hapjes
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
Is dit zo'n beetje de lijst nu?
Ik zal zorgen voor wat hapjes, en we gaan een vustje aansluiten op de tap. Verder een beetje amerikaans doen?
Ik neem zelf ook nog wel een fles cola light meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef buzzwheedle het volgende:
Zo mijn auto raakt al lekker vol. Als ik het goed heb zijn we al met zn viertjes. Gezellliiieee.
Ik ben dus bob.
Ik neem wel een fles lichte cola mee en maak nog wel wat lekkers, denk iets hartigs.
nouwjaaaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah klote, de enige zaterdagavond die ik deze vakantie moet werken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef Mirjam het volgende:
ik baal ook dat ik niet kan, bij mij is het andersom, de énige zaterdag dat ik níét kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |