ik heb min of meer al besloten dat het de 14e wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh maar dat is handig! Nou hopen dat 't de 14e wordt, anders moet ik 't missen
.
Ik hoop het ook!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Mss het volgende:
Ik ga donderdag vrij vragen. Ik hoop echt dat het lukt
quote:
Van mij worden ze wel bang jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Anders kom je even mee dreigen op mijn werk?
Ik neem wat sterks mee denk ik, met veul bier in trein is niet handigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Lindytje het volgende:
*twijfelt wat ze te zuipen mee gaat nemen*
Ik heb nog twee rode flessen liggen van vorig jaar die ik toch niet opdrinkquote:
Er zijn er meer die niet drinkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef mirannie het volgende:
Zover ik weet, heb ik de 14de gewoon nog vakantie. Even kijken of mini-me ergens kan spelen en dan kom ik ook. Vraag me alleen af of dat wel leuk is als enige nuchtereAls ik kom, kom ik sowieso met de auto. Dames uit Amsterdam zouden dan eventueel wel mee kunnen rijden, maar aangezien ik zelf nog niet zeker weet of ik kom, beloof ik nog even niks.
Hm vanuit Aalsmeer toch..?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:54 schreef buzzwheedle het volgende:
yup, ik drink graag, maar als ik moet sturen helaas niet. dan blijft het gewoon lichte cola
Zoals het er nu uit ziet rijdt miss moana met mij mee en misschien amnaba.![]()
heb er zin an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |