Dat wou ik er later nog bij gaan zetten.. Als er niemand anders meer met de trein gaatquote:
Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
Mensen die 2 mensen kunnen vervoeren vanuit Rotterdam, of eventueel vanaf een. Tilburg/DenBoschplek (weet niet waar de trein vanuit Rotterdam heen gaat)?
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bus.. want dan kunnen we met veel treiners vanuit den bosch ofzo met bus?
Wow, dat is best lang jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er werd geroepen dat we eventueel mee konden met een auto. Met de bus is het heel lang, 2,5 uur reizen vind ik vrij veel.
Lief dat je het aanbiedquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef buzzwheedle het volgende:
joysa, je bent ook welkom hoor. in de auto die we op dit moment hebben kunnen zeker 5 mensen. (misschien dat ik amnaba ook op moet halen maar das nog niet zeker.) plek zat
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
als je het laatste stukje in de auto zit doe je er misschien een half uur korter over...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien hè, ik denk dat het me niet waard is als ik de hele rit met de trein/bus moet doen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |