volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijstquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals, is dit een voorkeurslijst?
Nog even aangepast danquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijst
Ikkuhhhquote:Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Komen er nog meer mensen vanuit Amsterdam?
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moetenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga je met auto of ook met de trein? Samen reizen
Samen treinen dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik mee ga trein ik ook met jullie mee!
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afsprekenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanaf Rotterdam met de trein! En ik neem ook wel drank mee. En ruillakkies. En lekkere hapjes. iets van muffins ofzeu
Yeah dan zijn we al met zn 3enquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
500 bier vind ik geen probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afspreken
En bier.
Er zijn mensen die geen alcohol drinkenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yeah dan zijn we al met zn 3en
[..]
500 bier vind ik geen probleem![]()
Word lastig ja, maar er zijn meer mensen die bier drinken denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al gaat 500 bier me niet lukken hoor.
Ok, een paar lakkies dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen alcohol drinken
Amnaba was er ineens uitgegooid, maar ze wil echt wel hoor! (zit nu nog lekker op de camping dus ik geef ut effies door.)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
OMG jouw icon!!quote:
je kunt vanaf hier de bus nemen naar Eindhoven station. De laatste rijd zo rond 12.00 uur denk ik. www.9292ov.nlquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
Ik moet even kijken hoe ik zit met vervoer, ik kom vanuit almere dus denk dat ik dan ook via amsterdam moet![]()
Ik weet niet of er al nagedacht is over de tijden maar ik moet dus ook weer met de trein terug en rijden er in de avonduurtjes wel gewoon volop treinen ?Ben een keer ergens geweest waar na 8 uur en in het weekend de treinen anders reden
Dus Puckzzz hoe zit dat bij jou??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |