Dit dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
met bier, tieten, een hot-tub, buitenbar, bbq en bier.
wie/wat/waar/wanneer?
Mits roze nagellakquote:
Roep dat maar niet te hard... Ik smeer ze vol... alle 5!quote:
Roze met glitters? *check*quote:
Heel veel glittersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Roze met glitters? *check*
Neem jij Isa mee?
Dat is duidelijk, wij komen.quote:
*Grut weer terug in de kast proptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef buzzwheedle het volgende:
ja, heb wel weer zin, maaarrree liever zonder kinders
Ik kan lekker allebei want ik heb toch geen levenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hadden jullie al een voorkeur voor een datum?
de 14e of de 21ste?
Oh en mijn tuin is allesbehalve kiddie-proof![]()
* Puckzzz doet liever de meet zonder kids![]()
we hebben er dus de tuin niet voor en dan moet je continu de kids in de gaten houden ipv lekker over lak en van alles ouwehoeren
Uhm, welke maand?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
de 14e of de 21ste?
we hebben er dus de tuin niet voor en dan moet je continu de kids in de gaten houden ipv lekker over lak en van alles ouwehoeren
augustusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Uhm, welke maand?Ik denk dat de niet slowchat lezers alles gemist hebben (Waaronder ik, ik heb gewoon geen tijd om die actief te volgen)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:24 schreef Joran-Joran het volgende:
GEEEEILLLLLL allemaal Fok!chickstvp voor de foto's
![]()
quote:Geboortedatum 10-09-1988
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wie het zegt![]()
Hoe is het eik met de nagels?
het is een nagelmeet, geen chatmeetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef Loqi het volgende:
Dan voor mij de 14e iig niet.. dan viertzijn verjaardag
Mag ik wel komen als niet chatter?
Ik kan ook alletwee, kans bestaat dat zuslief d'r verjaardag de 14e viert, maar die heeft dan pech.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
de 14e of de 21ste?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
SpaceInvaders
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
Waar woon je? Misschien kan je 's avonds komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet op zaterdagen. Vrij vragen zit er deze maanden écht niet in. Zo jammer, ik was er graag bij geweest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Amsterdam. Maar misschien kan ik proberen om er vrij voor te gaan vragen. Ik kan het proberen. Kleine kans alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kan je 's avonds komen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef RenRen- het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
Is dit een voorkeurslijst? Want dit is mijn voorkeur. En als het de 14e is wil ik wel komen maar weet ik niet of het lukt met vervoer e.d
in Veghelquote:
Het is niet eng heur !quote:Op zondag 18 juli 2010 23:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben ook aanwezig denk ikik vind het alleen wel doodeng
![]()
Tot nu toe kan ik allebei de datums dus jullie mogen mij erbij zetten op het lijstje![]()
Waarschijnlijk ben ik wel de jongste?
Ik kom op mijn fietsje
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
Ik zie er wel ouder uit volgens anderenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.... Jullie schelen 5 jaar met mijn oudste!( nou ja.. bijna... in augustus wordt ze 14)
19quote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef Diconnected het volgende:
Joysa en ik zijn 19, en Puckzzz is de oudste denk ik.Alle leeftijden zijn welkom.
Behalve kinders zover ik weet dan
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijstquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals, is dit een voorkeurslijst?
Nog even aangepast danquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij niet, is het een wel of niet aanwezig kunnen zijn lijst
Ikkuhhhquote:Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Komen er nog meer mensen vanuit Amsterdam?
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moetenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga je met auto of ook met de trein? Samen reizen
Samen treinen dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen auto.. dus zal wel met trein moeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik mee ga trein ik ook met jullie mee!
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afsprekenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanaf Rotterdam met de trein! En ik neem ook wel drank mee. En ruillakkies. En lekkere hapjes. iets van muffins ofzeu
Yeah dan zijn we al met zn 3enquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
500 bier vind ik geen probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vorige keer hadden we 500 muffins, dus dat moeten we dit keer wellicht wat beter afspreken
En bier.
Er zijn mensen die geen alcohol drinkenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom over Amsterdam met de trein.![]()
En booze meeWat nou lakkies
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yeah dan zijn we al met zn 3en
[..]
500 bier vind ik geen probleem![]()
Word lastig ja, maar er zijn meer mensen die bier drinken denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al gaat 500 bier me niet lukken hoor.
Ok, een paar lakkies dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen alcohol drinken
Amnaba was er ineens uitgegooid, maar ze wil echt wel hoor! (zit nu nog lekker op de camping dus ik geef ut effies door.)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
Amnaba
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
OMG jouw icon!!quote:
je kunt vanaf hier de bus nemen naar Eindhoven station. De laatste rijd zo rond 12.00 uur denk ik. www.9292ov.nlquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef miss--moana het volgende:
14e
Lindytje
IJsdraakje
Dzjonka
SQ
Buzzwheedle
Bubseltje
Diconnected
Nikie
Debsterr
(RenRen- indien vervoer)
PartyHardy
Miss--moana
21e
Loqi
Lindytje
IJsdraakje
Spaceinvaders
Dzjonka
SQ
Diconnected
Sharana_LV
Nikie
RenRen-
PartyHardy
Ik moet even kijken hoe ik zit met vervoer, ik kom vanuit almere dus denk dat ik dan ook via amsterdam moet![]()
Ik weet niet of er al nagedacht is over de tijden maar ik moet dus ook weer met de trein terug en rijden er in de avonduurtjes wel gewoon volop treinen ?Ben een keer ergens geweest waar na 8 uur en in het weekend de treinen anders reden
Dus Puckzzz hoe zit dat bij jou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |