quote:Chevrolet Corvette C6
321 kW / 430 bhp
1441 kg / 3177 lb
223 W/kg / 7 lb/hp
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
doorposten terwijl topic dicht isquote:
we hebben niet zo veel aanwasquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
overigens newbies in de sc kom ik niet verder dan:
Barcaconia
Sjoegerd
Invine
of mis ik nog iemand???
FLITS!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
Maar goed... als je dus onderstaand apparaat voor bij ziet flitsen, zwaai ff, may be its me!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
Maar goed... als je dus onderstaand apparaat voor bij ziet flitsen, zwaai ff, may be its me!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lekker ding he!quote:
Hoe kom je zo ineens bij een opel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook precies de bedoeling. Als ik wil opvallen met m'n auto had ik wel wat anders gekocht.quote:
Vw was ik zat, BMW/Audi was beetje boven budget. Was op zoek naar een diesel met weinig KM's voor 'n schappelijk prijsje en daarnaast moest ie zuinig, redelijk vlot, en comfortabel zijn. Dit ding had dat allemaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kom je zo ineens bij een opel?
Ik vind de huidige opels ook wel aardigquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vw was ik zat, BMW/Audi was beetje boven budget. Was op zoek naar een diesel met weinig KM's voor 'n schappelijk prijsje en daarnaast moest ie zuinig, redelijk vlot, en comfortabel zijn. Dit ding had dat allemaal.
Ik rij met dat ding gem. 1 op 17,5, 150pk/320nm op bijna 1500 kg en een stevige rijstijl.
kan je ook recht achter het stuur zitten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fristi mist de Alfaquote:
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je ook recht achter het stuur zitten?![]()
![]()
klopt.quote:wat een schijtbak![]()
die foto heb ik gemaakt_O-quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Anne het volgende:
Flikker nou eens op met dat kutplaatje Alex.
[ afbeelding ]
nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
met zn allen M5 zin auto afzeiken, er is hier in 5 jaar ook niks veranderd he?
nee helaas, mis er niets aanquote:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het prima gaat zonder zo'n hokquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
tsja, Alfa's zijn net vrouwen, ze halen je t bloed onder de nagels vandaan (als je zelf eraan sleutelt dan letterlijk), maar je kan toch niet zonder ze.
van vw naar opelquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
tsja, Alfa's zijn net vrouwen, ze halen je t bloed onder de nagels vandaan (als je zelf eraan sleutelt dan letterlijk), maar je kan toch niet zonder ze.
VWquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van vw naar opel![]()
kun je beter onderstaande als avatar gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Oke oke oke ik moet iets bekennen....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van vw naar opel![]()
kun je beter onderstaande als avatar gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Ik niks, rij er regelmatig zelf met éénquote:
- Karakterloosquote:
Heb je slecht geslapen ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
- Karakterloos
- Lelijk
- Karakterloos
- Duits
- Karakterloos
- Oncomfortabel
- Karakterloos
- Niet Frans
- Karakterloos
- Om te kotsen
- Karakterloos
Maar het rijd probleemlozer dan Citroënquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
- Karakterloos
- Lelijk
- Karakterloos
- Duits
- Karakterloos
- Oncomfortabel
- Karakterloos
- Niet Frans
- Karakterloos
- Om te kotsen
- Karakterloos
Dan is het eigenlijk al een geweldige autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
- Karakterloos
- Lelijk
- Karakterloos
- Duits
- Karakterloos
- Oncomfortabel
- Karakterloos
- Niet Frans
- Karakterloos
- Om te kotsen
- Karakterloos
mja.. is gewoon tradatie als ik hier een foto post van m'n nieuwe auto.quote:
Belhamel!quote:
quote:
ik citeer kabouter wesleyquote:
oh op je startpaginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, ik heb die wesleydinges wel eens gezien, maar ik negeer zo'n beetje 85% van de Alexxxx berichtjes op mijn FB, jij spamt nogal veel
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ik citeer kabouter wesley
nooit de kabouter wesley quote generator op mijn facebook pagina gezien?
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, heftruckchauffeur hè? Gaaf!
Ik ben tegenwoordig machine-operator van beroep. De hele dag metaalbewerken, heerlijk vind ik het. Kantoorbaan is niets voor mij
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkEn kantoorwerk
![]()
quote:[..]
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!
DAT is wel leuk ja. Prototypesquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...
[..]
Neem van mij aan dat ik niet meer drinkquote:
En niet veel minder ookquote:
Laat ze je die papieren halen op hun kostenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
Dat ga ik idd voorstellen aan mn mannetje bij het uwv.. maar die heb ik niet komende maandag al...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ze je die papieren halen op hun kosten
Vergroot je werk kansen moet je zeggen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ga ik idd voorstellen aan mn mannetje bij het uwv.. maar die heb ik niet komende maandag al...
Ik wel. Wij wonen in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om werk te krijgen :S
Hangt er van af. In Venlo zou ik direct aan de slag kunnen bijvoorbeeld, maar goed, elke dag 6 uur reizen is ook zo wat he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om werk te krijgen :S
Ik zeg verhuizenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wel. Wij wonen in the middle of nowhere.
dat doet mn broer al met Land Rovers. Zit aardig meer tijd in dan je denktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef ook_gek het volgende:
Maar alexxxxx ik zit nu wat te speuren naar een leuke tomos brommertje.
Maar als je ziet wat voor levendige handel er is voor 2de hands onderdelen!!
Jij hebt ruimte zat. Ik zou een tomos zonder kenteken opkopen voor 50 euro. Staan er genoeg op marktplaats.
Die strippen de onderdelen schoonnmaken en los verkopen.
Mooie is dat je de meeste onderdelen kan versturennmet tnt.
Kost je weinig tijd en je pakt een leuk graantje mee
Een romos brommer heeft niet zoveel onderdelen als een autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat doet mn broer al met Land Rovers. Zit aardig meer tijd in dan je denkt
Niet alleen werk, ook beschavingquote:
Wat moet je daar tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alleen werk, ook beschaving
Ps
Ik kom eind dit jaar weer jou kant op!
Grote kan dat ik weer naar dat vakantiepark ga
We gaan deze keer met een grote groep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je daar toch. Zo leuk is dat park toch niet.
Trutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
Wat had je gedaan dan?
Als ik daar ga zwemmen kom ik trouwens ook altijd standaard thuis met blauwe plekken overal.
Is misschien wel iets voor Alex!
Oh die geen wilde inbreken in het zwembad wn is met ze arm op iets gevallen. Gevolg... Groot gat in ze armquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
Wat had je gedaan dan?
Als ik daar ga zwemmen kom ik trouwens ook altijd standaard thuis met blauwe plekken overal.
Is misschien wel iets voor Alex!
Whehe jij hebt echt niks te doen he?quote:
altijdquote:
ik heb het druk zatquote:
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enigequote:
Ik bagger nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enige
Zijn we niet meer gewend hier hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bagger nietin de goede oude tijd baggerde ik pas!
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
Tja, ik krijg die dingen niet meer van mijn netvlies af.
Dat heb jij nooit mee gemaakt!quote:
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit mee gemaakt!
En zal je ook nooit gaan mee maken!
Het was een leuke tijd andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[TK] Volvo 340 aut. uit 1986
tip voor barca, voor je verzameling
Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
Ow ja? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Hoe kan je die mooie tijd nou vergeten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe nou niet man
ik was het bijna vergeten!
hou opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe kan je die mooie tijd nou vergeten?
Met je goedkope kut supraquote:
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk juist! Misschien kun je weer eens per ongeluk een verkeerd linkje posten ofzo
.
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.quote:
Moet ik eerst ff een honda kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?
Jah ijsmeis2.zipquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?
Mooi spul he?quote:
Ik vind er niks aan. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen van SDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.
Wat vinden jullie btw van deze auto? wil mijn supra er op inruilen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37290
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen van SD
geen fleshlightquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werk.
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dure shit man. en klinkt bagger.
btw wie is ijsmeis ?
anne.zip is ook goed [14.gif]
Wat een lelijk hokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen fleshlight
het is een supra natuurlijk.
Ja maar dat is al snel met een tuinhuisje op wielen en een supra plaatje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wel wat meer ronde vormen als die wig die je nu hebt.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werk.
Waarom heb ik je nog nooit langs zien komen bij don en ad danquote:
Nou Tjabbo, voor jezelf hoef je hem niet te kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.
Wat vinden jullie btw van deze auto? wil mijn supra er op inruilen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37290
quote:A little, Cheap Gift for your girl.
You wont feel a thing, but she will be in the Nirvana
Tegenwoordig krijg je een slipje cadeau.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik geloof dat S. en ik zo'n ding gratis kregen toen we voor het eerst iets bij de pabo bestelden
Toen ik nog 19, braaf en onschuldig was
ja, ook, een string. maar die stond haar niet, dus heb ik maar bewaard. Later dat ding nog een tijdje aan de spiegel van de Visa gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een slipje cadeau.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:30 schreef PeuRac het volgende:
briljant, zo rijdt een vriendin van me altijd met roze handboeien aan haar spiegel, ik heb er zelf nooit wat aan hangen. Leid teveel af tijdens het rijden.
Ik heb medelijden met je Baraquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Sieneke hier op het pleinSjalalijalala blah blah
![]()
Opening van de kermis, het niveau is meteen gezet
Ga op een terras in tilburg zitten ergens de komende dagen.quote:
ik heb net een ov chipkaart gekocht (morgen amsterdamin..), red ik het met 12,50?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga op een terras in tilburg zitten ergens de komende dagen.
Dan stikt het van de foute mensen/muziek
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Sieneke en Geer en Goor zijn zelfs voor MIj te fout
Heen misschien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb net een ov chipkaart gekocht (morgen amsterdamin..), red ik het met 12,50?
je weet waar ik woon he?quote:
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa geredenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geer en Goor
![]()
* Alfisti heeft er de kracht niet meer voor
Oh ik dacht vanaf amsterdam gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet waar ik woon he?![]()
[..]
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa gereden
Als je der wil zien kotsenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een date en amsterdam, dan zal ik zeker naar tilburg gaan
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handigerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa gereden
nee, juist niet!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je der wil zien kotsen![]()
Ik dacht dat jij voorlopig even zou kappen met daten/vrouwen?
Checkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handiger![]()
* Alfisti vraagt bara om een bevestiging
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handiger![]()
* Alfisti vraagt bara om een bevestiging
Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht ziet
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.
Vooral renault en andere franse rommel.
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een date en amsterdam, dan zal ik zeker naar tilburg gaan
Verder durven ze niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zit![]()
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
Geestelijk nood? ziekelijke drang? Obstinaat? of gewoon een klap van de molen gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensen
in.. ook goedquote:
ik denk wel eens dat ik de enige Fries ben die wel eens buiten Fryslân komtquote:
In jubbega is een gezin dat alle 3 uitvoeringen heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zal ze eens maken als ik er langs loop
cutequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Niet teveel neuken, trut!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ook_gek en lipje mogen nooit met elkaar naar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen excuus nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:05 schreef PeuRac het volgende:
Get a live![]()
ik heb tenminste een excuus dat ik afgelopen week zoveel hier zit, ik lig al een week ziek op/in bed.
dat meld je inderdaad in 2/3e van je postsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:05 schreef PeuRac het volgende:
Get a live![]()
ik heb tenminste een excuus dat ik afgelopen week zoveel hier zit, ik lig al een week ziek op/in bed.
kusjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik schuif mijn frustratie af op jullie, zodat jullie weten wat ik voel.
Ik voel de liefdequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik schuif mijn frustratie af op jullie, zodat jullie weten wat ik voel.
Hij likt peu. Da's ook goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabs hoort een fleslight in zn mark zn hand te hebben
geen foto's in je fotoboekquote:
En doe je jezelf dan ook ffquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen foto's in je fotoboek![]()
iemand een foto van anne???
F5quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ziet er wel uit als een gay pride polonaise hoor
alle SCers op een rijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
moet binnenkort maar eens bezig met een nieuwe SC banner![]()
Ja. En ik ben in het echt een vent. Wel met tieten. Dat wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben een bot, ik besta heul niet echt.
Wat jij wilt Gerardquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben een bot, ik besta heul niet echt.
Daar zijn er genoeg van, niet echt specifiek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En ik ben in het echt een vent. Wel met tieten. Dat wel.
Vlegel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat jij wilt GerardBij de volgende ontkenning je achternaam er ook bij!
Joling?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat jij wilt GerardBij de volgende ontkenning je achternaam er ook bij!
Bara vond het volgens mij stiekem toch leuk en is naar buiten gehuppeld met een roze stringetje en een boa om z'n nekquote:
Leuk voor in de polonaise-14.gifquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Bara vond het volgens mij stiekem toch leuk en is naar buiten gehuppeld met een roze stringetje en een boa om z'n nek.
ik wachtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik jou foto aan tf aanlever word je boos he?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En ik ben in het echt een vent. Wel met mini tieten. Dat wel.
nee, ik weethoe erg Gerard aan zijn anonimitiet hechtquote:
quote:
daar kan ik iid wel wat meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
SD'tje kun je er ook nog wel uitknippen:
[ afbeelding ]
En waar blijf je zelf, TF!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=9119&hilit=nordschleife
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,282231&_dad=portal&_schema=PORTAL
ik hoef me nooit meer te vervelen. Ik heb gewoon alle zenders die er staan tot mijn beschikking
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230
Zo naar is dat, vorige keer ook man, ik reed in een Q7, 210, begon ineens m'n rechtervoorwiel te stuiteren omdat hij luchtvering had... Pauperbak man
M'n client zei ook, ik ga een XC90 halen, dus hij die XC90 halen, kom ik aanrijden bij hem thuis, zegt hij "straalt klasse uit, die 155" Dus ik zeg, moet je m'n mattenset zien man! Ook die vond hij er erg mooi uitzien, hij gaat ze kopen voor de 911 van z'n vrouw... Maar goed, moest ik hem dus weer rijden (hij is trouwens CEO van een groot bedrijf, heeft nog 28 andere auto's, waaronder een CL600) dus hij zegt zo van "trap die XC90 maar op zijn staart" dus ik trap hem op zijn staart, begint de rechter zonneklep te klapperen bij 240, wat een grafbak manEcht, koop nooit zo'n ding.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef PeuRac het volgende:
happen
quote:Op zondag 2 april 2006 15:05 schreef PeuRac het volgende:
helaas is m'n kennis en kunde vrij beperkt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen was iedereen niet zo aangebrand, had Fwnk z'n snikkel niet op tafel geleagd, Jaap z'n 2002 in tweeën gespleten, was Alex nog gewoon een relnicht in het zwart, reed ultimora nog in een S2+, zat TF achter z'n Delta aan in verweggistan, boutte Jacco steeds meer plastic op z'n Honda en had FizartFEL de helft van de peugots in NL op naam staan.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je je hersenen niet gebruikt sterven ze langzaam af.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
WTFquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ook_gek en lipje mogen nooit met elkaar naar bed![]()
[ afbeelding ]
je hebt je gister wel vermaakt.......quote:
Die waren gelukkig vrij snel weer verdwenenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:30 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt je gister wel vermaakt.......![]()
met Sieneke en Geer en Goor
Die had wat gebroken toch ??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:42 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag Rossi weer op de fiets![]()
Goed opletten Anne, daar kun je nog wat van leren
Klopt, hij loopt op krukken naar de motor gaat erop zittenquote:
Nee je begrijpt het niet goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:33 schreef Anne het volgende:
Dus Bara, als ik het goed begrijp wil je dus eigenlijk dat ik iets breek!
Alfafapperquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik net gaan sleutelen, gaat het regenen
stroopwafel erbij?quote:
Wat ? Niet Citroën ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht ziet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 17-07-2010 16:41:08 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nou, d'r kwam behoorlijk wat rook onder de motorkap vandaan en de voorbumper lag helemaal los.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:39 schreef PeuRac het volgende:
Dat lijkt toch nog niet zo ernstig dat je er niet meer verder mee kan rijden? Wel kut voor je, wat is er gebeurd?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:27 schreef Anne het volgende:
Boem:
[ afbeelding ]
Politie erbij (kost 35 euro), op verzoek van de tegenpartij (terwijl we 5x aangeven dat wij schuld hadden):
[ afbeelding ]
Ze wilden me trouwens niet ff mee naar Weeze nemen(Ja, wenn etwas passiert, dann haben wir ein Problem. Ja. Doei. Fijn leven dan.)
Hun maar meteen een wagen laten regelen:
[ afbeelding ]
En mezelf er maar bij gepropt:
[ afbeelding ]
Radiator aan stront.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Anne het volgende:
Nou, d'r kwam behoorlijk wat rook onder de motorkap vandaan en de voorbumper lag helemaal los.
Dus liever niet mee verder rijden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, d'r kwam behoorlijk wat rook onder de motorkap vandaan en de voorbumper lag helemaal los.
Dus liever niet mee verder rijden.
Voor mij is het niet kut hoor, behalve dat ik nu waarschijnlijk taxichauffeuse mag gaan spelen voor Tim.
Stond een auto voor ons die in eerste instantie opreed, dus Tim was al naar links aan het kijken voor zichzelf. Maar de auto voor ons reed ineens toch niet op (terwijl er niks aan kwam) en dat had Tim niet gezien.
Die van m'n BX ga ik toch vervangen, wil jij de oude hebben ? Die lekt maar een klein beetje en alleen aan de onderkant.quote:
Je bent toch verzekerd? Die dekt zulke zaken gewoon, de hoeveelheid die je daalt op je B/M ladder van de verzekering wordt bepaald door de aard en de ernst van de schade, niet het bedrag wat eraan hangt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:57 schreef Anne het volgende:
Ik hoop wel dat de tegenpartij hun vliegtuig hebben gehaald, anders gaan ze dat dadelijk nog op ons verhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |