ja, ook, een string. maar die stond haar niet, dus heb ik maar bewaard. Later dat ding nog een tijdje aan de spiegel van de Visa gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een slipje cadeau.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:30 schreef PeuRac het volgende:
briljant, zo rijdt een vriendin van me altijd met roze handboeien aan haar spiegel, ik heb er zelf nooit wat aan hangen. Leid teveel af tijdens het rijden.
Ik heb medelijden met je Baraquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Sieneke hier op het pleinSjalalijalala blah blah
![]()
Opening van de kermis, het niveau is meteen gezet
Ga op een terras in tilburg zitten ergens de komende dagen.quote:
ik heb net een ov chipkaart gekocht (morgen amsterdamin..), red ik het met 12,50?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga op een terras in tilburg zitten ergens de komende dagen.
Dan stikt het van de foute mensen/muziek
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Sieneke en Geer en Goor zijn zelfs voor MIj te fout
Heen misschien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb net een ov chipkaart gekocht (morgen amsterdamin..), red ik het met 12,50?
je weet waar ik woon he?quote:
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa geredenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geer en Goor
![]()
* Alfisti heeft er de kracht niet meer voor
Oh ik dacht vanaf amsterdam gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet waar ik woon he?![]()
[..]
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa gereden
Als je der wil zien kotsenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een date en amsterdam, dan zal ik zeker naar tilburg gaan
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handigerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, als je kracht had gehad had je nog alfa gereden
nee, juist niet!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je der wil zien kotsen![]()
Ik dacht dat jij voorlopig even zou kappen met daten/vrouwen?
Checkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handiger![]()
* Alfisti vraagt bara om een bevestiging
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar heb je geen kracht voor nodig............... een dikke portemonnee en hoge irritatie grens is handiger![]()
* Alfisti vraagt bara om een bevestiging
Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht ziet
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.
Vooral renault en andere franse rommel.
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een date en amsterdam, dan zal ik zeker naar tilburg gaan
Verder durven ze niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zit![]()
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
Geestelijk nood? ziekelijke drang? Obstinaat? of gewoon een klap van de molen gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensen
in.. ook goedquote:
ik denk wel eens dat ik de enige Fries ben die wel eens buiten Fryslân komtquote:
In jubbega is een gezin dat alle 3 uitvoeringen heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zal ze eens maken als ik er langs loop
cutequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Niet teveel neuken, trut!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ook_gek en lipje mogen nooit met elkaar naar bed![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |