Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb eens opgelet de laatste weken... na opel is alfa het mekr wat hje het vaakst op de vluchtstrook/met de wegenwacht ziet
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel mee vallen de laatste tijd eigenlijk.
Vooral renault en andere franse rommel.
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op mn eigen auto's na zie ik nooit de wegenwacht bij Lada's.
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie nooit lada's rijden. Dus dan is dat ook een beetje lastig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een date en amsterdam, dan zal ik zeker naar tilburg gaan
Verder durven ze niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen in het dorp waar de lada dealer zit![]()
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
Geestelijk nood? ziekelijke drang? Obstinaat? of gewoon een klap van de molen gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hemeltje lief, wat is er mis met die mensen
in.. ook goedquote:
ik denk wel eens dat ik de enige Fries ben die wel eens buiten Fryslân komtquote:
In jubbega is een gezin dat alle 3 uitvoeringen heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:59 schreef Alfisti het volgende:
Hier in het dorp staan er twee, nog naast elkaar ookZelfde station-model wat Lexxx ook heeft/had en de sedan uitvoering.
liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zal ze eens maken als ik er langs loop
cutequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Niet teveel neuken, trut!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Paladijn het volgende:
post eens niet zo snel bungholes
[ afbeelding ]
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ook_gek en lipje mogen nooit met elkaar naar bed![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |