quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb NIETS te maken met uitgeverij stofje, laat dat duidelijk zijn.
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.quote:
Ik wil geen mod van PTA wezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.
Ik meen 'tquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
opslaat voor archief, copypaste naar eventueel toekomstig afscheidstopic.
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
Waarom zou ik, ik heb al een uitgeverij gevonden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef lipje het volgende:Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx op uitgeverij jacht
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
tot 15 uur dan weekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.quote:Tjabbo:
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.
Weet je trouwens wat gek is? Dat bijna geen enkele supra in europa aan de pk aantallen komt die in amerika gehaald worden. En dat met nagenoeg dezelfde mods.
Die amerikanen stellen hun bank gewoon wat anders in denk ik. Ze houden nu eenmaal van big numbers.
Waarom reageer je zo "gefokt" op DS4, zo ken ik je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.
In Polen, Griekenland en Zweden rijden er wel 1000pk supras rond, omdat ze die goed bouwen en de juiste benzine/tuning gebruiken. Verder is de scene in de EU totaal niet te vergelijken met in de VS, tuning ligt hier een decennium voor op EU. Er is in de EU helemaal geen performance scene, alleen spoilers en tupperware. Hier heb je op elke straathoek bijna een tuner, dragstrip en circuit zitten.
Ook moet ik de eerste Europese auto nog zien die op een GT40-X turbo rijdt. Met een 67 haal je inderdaad nooit geen 1000pk en met zo'n ouderwetse T88 ook niet.
bek houwequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:31 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe die tifus supra rel ff lekker hier buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |