ach, ik kom ten minste weer aan mn foto's toe vandaag, dat is er gister niet van gekomen. Zou ik die uren kunnen declareren bij uitgeverij stofje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ja duh, met zo'n retetraag fok! zou ik er ook 4 uur over doen![]()
.
van 11 t/m 13 augustusquote:News: OLDTIMER-GRAND-PRIX AUF DEM NüRBURGRING
Vom 11. bis zum 13. August 2006 findet auf dem Nürburgring in der Eifel der 34. AvD-Oldtimer-Grand-Prix Nürburgring statt. Zum 100jährigen Jubiläum des ersten Grand Prix der Welt in Frankreich und im Zeichen von 80 Jahren Großer Preis von Deutschland stehen originale historische Grand-Prix- und Formel-1-Wagen im Mittelpunkt, mit denen Fahrerlegenden wie Juan-Manuel Fangio, Stirling Moss, Jochen Rindt, Jackie Stewart oder Emerson Fittipaldi ihre größten Erfolge feierten. Mehr als 70.000 Zuschauer lassen sich dieses einmalige Spektakel nicht entgehen.
Doch nicht nur Formel-1-Wagen aus vielen Jahrzehnten sind auf dem Nürburgring im Renntempo zu bewundern, sondern Rennwagen aller Kategorien. Dazu zählen berühmte Tourenwagen und GT wie auch die spektakulären CanAm-Boliden der ORWELL SuperSports-Serie. Die McLaren, Lola und March bringen mit den über 800 PS starken V8-Motoren die stärksten Renner auf die Strecke. Insgesamt werden am Wochenende des AvD-Oldtimer-Grand-Prix 13 verschiedenene Fahrzeugfelder zu bewundern sein. Hinter dem Steuer sitzen auch zahlreiche prominente Fahrer wie Rallye-Weltmeister Walter Röhrl, Le-Mans-Sieger Derek Bell, Klaus Ludwig oder Rallye-Europameister Jochen Berger.
Den Startschuss zu einem abwechslungsreichen Wochenende geben am Freitag der AvD-Historic-Marathon auf der Nordschleife und die erstmals ausgetragene Nürburgring Challenge 100 für die Gentleman Drivers mit hochkarätigen GT-Fahrzeuge und die neue U2 TC-Serie für Renn-Tourenwagen 1963 bis 1965 unter zwei Liter Hubraum. Neu und erweitert ist auch das Programm für Vorkriegs-Rennwagen bis 1940. Neben einem längeren Rennen wird es auch eine Ausfahrt für die ältesten Fahrzeuge des AvD-Oldtimer-Grand-Prix geben. Zum reichhaltigen Programm für die Fahrzeuge aus den 20er und 30er Jahren gehören außerdem eine Fahrt auf der Nordschleife sowie ein Auftritt als Demonstrationsfahrt auf dem Grand-Prix-Kurs.
Ein weiterer Höhepunkt wird das Gedenken an den 50. Todestag von Dino Ferrari sein. Seinem früh verstorbenen Sohn widmete der charismatische Firmengründer Enzo Ferrari eine eigene Marke. Das ganze Programm wird eingerahmt durch das Grand-Prix-Jubiläum und den 80jährigen Geburtstag des Großen Preises von Deutschland. Dieser Traditionslauf im aktuellen Formel-1-Kalender wird seit der Premiere 1926 durch den Automobilclub von Deutschland ausgerichtet.
zou wel raar zijn als ze het aangeven als dat de ring open is en dat dat straks niet zo is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt het grote circuit en het kleine circuit toch? Het grootste truckevenment van Europa is daar ook, langs de lange baan staan kamperende vrachtwagens, en op de F1-baan zijn truckraces.
of overlapt elkaar dat voor een deel?
Hoe dan ook zal het me wel wat leuke foto's opleveren
we gaan gewoonquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:18 schreef BazzoS het volgende:
Dus dat wordt niet ringen voor jullie..?
En anders staat er een racetruck-simulator in het museum om een rondje te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
oh nee ze hebben het over tribunes en ik zie hier onderaan een kaartje van de GP circuit/sud schleife
http://www.avd.de/ogpraci(...)zze_startseite.shtml
ik snap er weinig van![]()
WE ZIEN WEL!
je wilt niet weten hoeveel ik mail per dagquote:
En TF mag om 10 uur bij het Hotel zijn.quote:
wat een taalgebruikquote:Kil op heenreise@kosmos-hotel-koeln.de en verzend de mail teksloors. U ontvangt per mail een complete wegbeschrijving in tesk en beekd
Daarna vindt u een wegbeschrijving per vervoersmiddle.
quote:
Ik heb NIETS te maken met uitgeverij stofje, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus die site is van uitgeverij stofje
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb NIETS te maken met uitgeverij stofje, laat dat duidelijk zijn.
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.quote:
Ik wil geen mod van PTA wezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, straks zetten ze mij ook op zwart, en dan word jij ff snel tot PTA mod gemoffeld, dat kunnen we niet hebben.
Ik meen 'tquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
opslaat voor archief, copypaste naar eventueel toekomstig afscheidstopic.
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier wordt ik echt beregeil van, momentje, ga ik ff rukken
Waarom zou ik, ik heb al een uitgeverij gevonden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef lipje het volgende:Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx op uitgeverij jacht
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
tot 15 uur dan weekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
slapen, morgen nog een dagje mr. buttkiss spelen![]()
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.quote:Tjabbo:
Dat is dus ook allemaal 'usa groter is beter' praat.
Weet je trouwens wat gek is? Dat bijna geen enkele supra in europa aan de pk aantallen komt die in amerika gehaald worden. En dat met nagenoeg dezelfde mods.
Die amerikanen stellen hun bank gewoon wat anders in denk ik. Ze houden nu eenmaal van big numbers.
Waarom reageer je zo "gefokt" op DS4, zo ken ik je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dacht je dat nou echt? Die banken worden ingesteld en gecalibreerd met SAE regels dus er is geen enkele afwijking. In Nederland zijn ze zelfs zo snugger dat ze op Euro 95 blijven rijden, vind je het gek dat Markus dan maar 500pk heeft? Doodzonde van die 67mm turbo, echt zinloos, een 61 was al te groot geweest als je geen betere benzine gebruikt.
In Polen, Griekenland en Zweden rijden er wel 1000pk supras rond, omdat ze die goed bouwen en de juiste benzine/tuning gebruiken. Verder is de scene in de EU totaal niet te vergelijken met in de VS, tuning ligt hier een decennium voor op EU. Er is in de EU helemaal geen performance scene, alleen spoilers en tupperware. Hier heb je op elke straathoek bijna een tuner, dragstrip en circuit zitten.
Ook moet ik de eerste Europese auto nog zien die op een GT40-X turbo rijdt. Met een 67 haal je inderdaad nooit geen 1000pk en met zo'n ouderwetse T88 ook niet.
bek houwequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:31 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe die tifus supra rel ff lekker hier buiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |