Oh die geen wilde inbreken in het zwembad wn is met ze arm op iets gevallen. Gevolg... Groot gat in ze armquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
Wat had je gedaan dan?
Als ik daar ga zwemmen kom ik trouwens ook altijd standaard thuis met blauwe plekken overal.
Is misschien wel iets voor Alex!
Whehe jij hebt echt niks te doen he?quote:
altijdquote:
ik heb het druk zatquote:
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enigequote:
Ik bagger nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enige
Zijn we niet meer gewend hier hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bagger nietin de goede oude tijd baggerde ik pas!
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
Tja, ik krijg die dingen niet meer van mijn netvlies af.
Dat heb jij nooit mee gemaakt!quote:
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit mee gemaakt!
En zal je ook nooit gaan mee maken!
Het was een leuke tijd andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[TK] Volvo 340 aut. uit 1986
tip voor barca, voor je verzameling
Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
Ow ja? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Hoe kan je die mooie tijd nou vergeten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe nou niet man
ik was het bijna vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |