Belhamel!quote:
quote:
ik citeer kabouter wesleyquote:
oh op je startpaginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, ik heb die wesleydinges wel eens gezien, maar ik negeer zo'n beetje 85% van de Alexxxx berichtjes op mijn FB, jij spamt nogal veel
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ik citeer kabouter wesley
nooit de kabouter wesley quote generator op mijn facebook pagina gezien?
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, heftruckchauffeur hè? Gaaf!
Ik ben tegenwoordig machine-operator van beroep. De hele dag metaalbewerken, heerlijk vind ik het. Kantoorbaan is niets voor mij
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkEn kantoorwerk
![]()
quote:[..]
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!
DAT is wel leuk ja. Prototypesquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...
[..]
Neem van mij aan dat ik niet meer drinkquote:
En niet veel minder ookquote:
Laat ze je die papieren halen op hun kostenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
Dat ga ik idd voorstellen aan mn mannetje bij het uwv.. maar die heb ik niet komende maandag al...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ze je die papieren halen op hun kosten
Vergroot je werk kansen moet je zeggen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ga ik idd voorstellen aan mn mannetje bij het uwv.. maar die heb ik niet komende maandag al...
Ik wel. Wij wonen in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om werk te krijgen :S
Hangt er van af. In Venlo zou ik direct aan de slag kunnen bijvoorbeeld, maar goed, elke dag 6 uur reizen is ook zo wat he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om werk te krijgen :S
Ik zeg verhuizenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wel. Wij wonen in the middle of nowhere.
dat doet mn broer al met Land Rovers. Zit aardig meer tijd in dan je denktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef ook_gek het volgende:
Maar alexxxxx ik zit nu wat te speuren naar een leuke tomos brommertje.
Maar als je ziet wat voor levendige handel er is voor 2de hands onderdelen!!
Jij hebt ruimte zat. Ik zou een tomos zonder kenteken opkopen voor 50 euro. Staan er genoeg op marktplaats.
Die strippen de onderdelen schoonnmaken en los verkopen.
Mooie is dat je de meeste onderdelen kan versturennmet tnt.
Kost je weinig tijd en je pakt een leuk graantje mee
Een romos brommer heeft niet zoveel onderdelen als een autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat doet mn broer al met Land Rovers. Zit aardig meer tijd in dan je denkt
Niet alleen werk, ook beschavingquote:
Wat moet je daar tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alleen werk, ook beschaving
Ps
Ik kom eind dit jaar weer jou kant op!
Grote kan dat ik weer naar dat vakantiepark ga
We gaan deze keer met een grote groep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je daar toch. Zo leuk is dat park toch niet.
Trutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
Wat had je gedaan dan?
Als ik daar ga zwemmen kom ik trouwens ook altijd standaard thuis met blauwe plekken overal.
Is misschien wel iets voor Alex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |