Belhamel!quote:
quote:
ik citeer kabouter wesleyquote:
oh op je startpaginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, ik heb die wesleydinges wel eens gezien, maar ik negeer zo'n beetje 85% van de Alexxxx berichtjes op mijn FB, jij spamt nogal veel
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
ik citeer kabouter wesley
nooit de kabouter wesley quote generator op mijn facebook pagina gezien?
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, heftruckchauffeur hè? Gaaf!
Ik ben tegenwoordig machine-operator van beroep. De hele dag metaalbewerken, heerlijk vind ik het. Kantoorbaan is niets voor mij
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie, ikke? Nee. Ik gebruik dat FB niet zoveel, tenzij ik een e-mail krijg.
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben zeme ook angeboden, bij hetzlefde bedrijf, maar ik word gek van productiewerkEn kantoorwerk
![]()
quote:[..]
ik had het tegen mn allereerste pta sc facebook vrind! Barca!
DAT is wel leuk ja. Prototypesquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik doe alleen prototypes en speciaal gereedschap maken, iedere dag anders en daadwerkelijk nadenken dus. Veel beter dan productielijn inderdaad...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |