Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de autoquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met dat confronteren man
Straks zit hij weer te janken in de auto met z'n "client" ernaast
Die zitten meestal achterinquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop eens met dat confronteren man
Straks zit hij weer te janken in de auto met z'n "client" ernaast
Fuck wat 'n fuckface.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Tis weer tijd voor een potje:
[afbeelding]
Als je getroost moet worden kruip je er toch wel even tegenaanquote:
Die Chrysler die ik nu heb gaat niet zo hardquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de auto
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dan gaat de bekleding eraan en als je 230+ rijdt kan dat slecht zijn voor de balans van de auto
Ik zou idd ook achterin gaan zitten met m'n koptelefoon op om niet naar je geblaat te hoeven luisterenquote:
Pauper zooi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al die vloeistoffen in de auto zorgen idd voor een verminderde wegligging boven de 230
Zo naar is dat, vorige keer ook man, ik reed in een Q7, 210, begon ineens m'n rechtervoorwiel te stuiteren omdat hij luchtvering had... Pauperbak man
M'n client zei ook, ik ga een XC90 halen, dus hij die XC90 halen, kom ik aanrijden bij hem thuis, zegt hij "straalt klasse uit, die 155" Dus ik zeg, moet je m'n mattenset zien man! Ook die vond hij er erg mooi uitzien, hij gaat ze kopen voor de 911 van z'n vrouw... Maar goed, moest ik hem dus weer rijden (hij is trouwens CEO van een groot bedrijf, heeft nog 28 andere auto's, waaronder een CL600) dus hij zegt zo van "trap die XC90 maar op zijn staart" dus ik trap hem op zijn staart, begint de rechter zonneklep te klapperen bij 240, wat een grafbak manEcht, koop nooit zo'n ding.
![]()
Ja man, ook zo'n grafding. Vorige keer ook man, ik rij in die Veyron, echt een stuk ongeluk is dat. Dus ik raad hem aan een 155 te halen, nou wij kijken naar mijn bak enzo, vond hij echt klasse uitstralen, vooral dat tape kon hem bekoren, dus hij bood ruim 2 ton voor mijn wagen, maar daar doe ik hem zeker niet voor weg, komop man, het is een klassieker, een echte babe-magnet. In die Veyron ging ik zo flirten met dames enzo, maar die zagen me niet staan, nee, in m'n 155 heb ik pas echte aandacht... Vooral vorige week toen ik m'n mattenset op m'n achterruit had geplakt, al die vrouwtjes geilen man!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pauper zooi.Ik had dat dus, die client had een M5 staan, gaan die dingen niet harder dan 250
Dus ik zo van moetje een Bugatti Veyron halen die gaan 450 dus ik die halen voor hem rijden we 450 zegt kan dat niet harder!
Bij de geur van mn mattenset worden ze al nat van onderquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja man, ook zo'n grafding. Vorige keer ook man, ik rij in die Veyron, echt een stuk ongeluk is dat. Dus ik raad hem aan een 155 te halen, nou wij kijken naar mijn bak enzo, vond hij echt klasse uitstralen, vooral dat tape kon hem bekoren, dus hij bood ruim 2 ton voor mijn wagen, maar daar doe ik hem zeker niet voor weg, komop man, het is een klassieker, een echte babe-magnet. In die Veyron ging ik zo flirten met dames enzo, maar die zagen me niet staan, nee, in m'n 155 heb ik pas echte aandacht... Vooral vorige week toen ik m'n mattenset op m'n achterruit had geplakt, al die vrouwtjes geilen man!
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik datquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de geur van mn mattenset worden ze al nat van onder
Ja op de christelijke jongeren soos!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik dat
Ja dat zei je echt tegen me op MSN Peu
Nee, op 'n festival.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja op de christelijke jongeren soos!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat geil is, als je staat te dansen enzo, en dan tegen die kont aandansen man, doe ik altijd expres een dunne broek aan, zo lekker met je lul tegen die kont schuren, heerlijk vind ik dat
Ja dat zei je echt tegen me op MSN Peu
Whehehe, het zit diep ehquote:
Bump 'n grind for the lord!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, op 'n festival.
Ik zeg lekker niet dat het een weekend lang "Praise the Lord, hallelujah" is, want dat klinkt niet tof, nee ik heb het steeds over een festival, maar het is enkel voor gristenen
zo serieus hoef je het nou ook weer niet op te vatten..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, het zit diep eh
Zo'n Peu helpt dan ook wel weer goed je vooroordelen te bevestigen ja
Ah oke, en ja Gristenen, zo noemt Hugo ze altijd, vind ik wel een mooi woordquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo serieus hoef je het nou ook weer niet op te vatten..
ik heb vrinden die geloviger zijn dan de paus, dus wat dat betreft
p.s. ik krijg wel een naar gevoel bij het woord: "gristenen"
dat zijn meestal de extremere figuren
zijn vader spoorde alleen niet. Want dan flikkert hij een bol in de ruimte en dan noemt hij dat aarde. Maar dat is toch raar? Want de wereld bestaat 80% uit waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |