Ja, we rijden ook niet echt vaak met trailer hoor. Denk max. 3 keer per jaar. Straks in de zomer naar Cadzand-Bad a 150km en terug natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
Ik zou de gok nemen Riet...
Bel anders even met Mitsu zelf... die geven je daar best goed advies in denk ik.
onzinquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi.
Een Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 Sport (dus met sport onderstel) in combinatie met een geremde aanhanger van 1200kg, hoe erg is dit af te raden?
Wij hebben die auto op het oog maar de man (vriend van ons) van de Mitsubishi raad het af omdat die 2 liter Sport verlaagd schijnt te zijn.... en dan drempels icm een aanhanger van 1200kg (trailer + paard) gaat niet echt goed zegt hij..?
Het gaat om de laagste van de auto icm met zware trailer + drempelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onzin![]()
Als die zo uit de fabriek is gerold zal het vrijwel geen invloed hebben of de trek mogelijkheden vergeleken met een normale versie!
dat zeg ik dat maakt geen donder uit als de auto gewoon een standaard sport versie uit de fabriek is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het gaat om de laagste van de auto icm met zware trailer + drempels
Ben je niet op je werk?quote:
Je hield het niet meer zonder internetquote:
Heb even geen zin meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hield het niet meer zonder internet
Je lijkt Bo welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb even geen zin meer
Straks naar huis![]()
Met een blik benzine en een aansteker hoop ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:38 schreef t0n het volgende:
zo naar Ajax..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een blik benzine en een aansteker hoop ik![]()
+5 geen vriendenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10
oquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog tot 1u wachten, ben maar naar kantoor gegaan, zit hier al sinds half 10
Die studeren of werkenquote:
Nee Peu dat zijn je collega'squote:Op woensdag 22 februari 2006 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die studeren of werken![]()
mn vrienden zitten hier op kantoor![]()
Ik zit al te stuiterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Tis weer tijd voor een potje:
[afbeelding]
Stop eens met dat confronteren manquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Peu dat zijn je collega's
En over een uurtje zitten je vrienden ook niet bij je in de auto, dat zijn dan klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |