Nee.... ik wil DAT witte bolero'tjequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedeinheel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
oh! op die fiets!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
Deze lurker heeft ook even niks te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is iddnamelijk!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein![]()
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Ja da's ook zo & misschien kunnen hun een na bestelling doen ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Anna is bijna 4 en heeft dezelfde maat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef trui het volgende:
[..]
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
Het probleem is dat deze items nu al worden uitverkocht. Bij de Zeeman hebben wij nog een leuke zonnehoed/pet gescoord. Prenatal kun je ook proberen, daar verkopen ze bij ons de laatste dingen nu ook uit. Je hebt trouwens bij een grotere winkel altijd meer geluk, als je de keuze hebt. Verder hadden ze ook hele leuke bij C&A, die toen nog wat groot waren. Ik heb er wel spijt van nu dat ik de een niet heb gekocht in de kleinste aanwezige maat. Een hoedje met rand in rood-wit/ blauw-wit. Die was zo leuk en uit de Zeeman hoed is Jair al zowat weer uitgegroeid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Iemand tips waar ik zonnepetjes voor kleine mannetjes kan scoren?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden (liefst wit, beige of blauw ofzo). Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. H&M en Hema hebben ze ze niet of te groot in ieder geval.
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?
Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.
Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen.Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
Dat is heel lief van je!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn (), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.
En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
hé da's gek!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
Wil je niet liever rompers zonder mauwen in 74/80 en die met mauwen in de grotere maat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Die tweede heeft Seb, zijne rg leuk maar vallen best wel groot.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je!![]()
Het gaat om dit rompertje:
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.
Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen.Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
Oh ik ben jaloersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef wickie het volgende:
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant![]()
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Waarom laat je ze dan zien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker
Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
[ afbeelding ]
Om te laten zien wat we missenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)
Why goes the Hema not international?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning![]()
In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst eropquote:
en duurder hè!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
Die hebben wij ook alleen dan in een kleinere maat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen.Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
Ja, je weet niet wat je mist zonder Hema. Gewone kleertjes, neutraal, zonder stomme Winnie's, prinsesjes of belachelijke frutsels. Makkelijk combineren en gewoon goeie kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.
Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema.I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"
Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning![]()
ze moeten ook de transportkosten betalen hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en duurder hè!
Belgen worden op alle fronten afgezet![]()
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:47 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50![]()
Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk?
) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
Hmzz.. bummerquote:
Nee niet eens!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Meimeltje het volgende:
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Groofsken het volgende:
Twinkly, de rompertjes zijn binnen. Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij
.
Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die laarsjes zijn zo leukquote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef lily het volgende:
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.
Ook die "foute bontlaarsjes". Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
ohquote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef lily het volgende:
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner)
tis nog niet zeker hoorquote:
Ik ook niet, ik haat licht blauwquote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat
Ja,inderdaad! ik hem hem er weer uit gegooid en ben voor de grijze kleur gegaan van dat shirtquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik haat licht blauwMaar het is wel een handig vestje, voor in de doek zou ik die wel kopen.
Die trui vind ik ook leuk, maar dan wel stoer gecombineerd, anders lijkt 'ie net een kakkerrrrr
Ik dacht dat het ook voor binnen de bedoeling was, maar misschien ook niet. Hij is wel dun, die jij liet zien met dat pompoentje erop vind ik echt zo'n lekker warm buitenmutsjequote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Is dat een siermutsje? Die kan toch ook wel voor de warm in de winter? Ik vind die kleurtjes zo mooi
Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat alleen te twijfelen over de maat. Volgens de groeicurve zit Ivan rond 1 februari op 80cm (dus dan gaat hij op maat 86 over). Ik heb nu vooral maat 80 gekocht en hier en daar maat 86, bijvoorbeeld voor een jasje.
Wel potvergnorfquote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Trouwens, heb nog werkende kortingscodes gevonden!
1304 geeft 5 euro korting
8747 geeft op 1 kledingstuk 25% korting
Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer![]()
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop![]()
Ik heb 19/21 gedaan. Ik had werkelijk geen flauw idee en volgens mij heb ik in een maattabel gekeken wat vanaf 12 maanden een geschikte maat zou zijn. Liever te groot dan te klein; de sokken van de Hema vallen vrij klein, vind ik. En ach, als ze veel te groot zitten bestel ik er wel weer kleinere sokken bij.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Poppejans het volgende:
Claudia, wat heb jij ingevuld bij die dikke sokken maat 16/18? ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen van die 3 maten. 19/21 leek me weer erg groot
Ivan is 72,2cm lang en weegt ongeveer hetzelfde. Ik heb wat kledingstukken van de H&M in maat 74 en die past hij nu nog prima. Ik gok dus dat hij met maat 80 wel een tijdje vooruit kan, maar als dat tegenvalt dan stuur ik het een en ander terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.
En hij woog 9,2c kilo.
Weet niet of je er iets aan hebt.....
Welke Tijn? En welke new born collectie?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:
Nee joh, Tijn had die romper ook aan en die leek ook echt niet meisjesachtig daarin![]()
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
Van Hetismijquote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Welke Tijn? En welke new born collectie?
Ik vond het jongetje enormquote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
Ohh ok, ik dacht al. Ik was ook al aan het zoeken namelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
H&M check. Zelfde coupe
. Wel een ander snoetje
.
Nu Tijn nog. Blz 4 van het fototopic, maar die foto is verwijderd (als dat hem was).
Hier vielen ze precies kloppend bij de maten in zijn andere kleertjes. Niet extra groot ofzo, dacht ik toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
Ik vind ze eerlijk gezegd niet per se groot vallen. Gewoon normaal. 74 is idd 74 cm zeg maar, Amélie is nu 74 cm en het wordt nu proppenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfstMaar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedanktVallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
Idemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Allebei niet gezien. Ik ga nu op zoek.
Nou wat jij zegt, tijn liep met de hema altijd goed, tot idd 74 en nu begint het.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.
Tot maat 68 vond ik het alles meevallen maar nu is Amélie alweer uit de maat 80 shirtjes aan het groeien van Hema
Broekjes vallen wel mee trouwens qua maat bij Hema, maar ik heb weer geen ervaring met de jongensbroeken.
Oh ja, dat was hemquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
![]()
ttsskkk naar aanleiding van DEZE foto wilde JIJ die sterrenrompers
![]()
![]()
(of iig geen saaie witte)
[ afbeelding ]
Koop romperverlengers danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Hema valt niet heel ruim, maar dat vind ik al vanaf het begin. Het grote voordeel is dat Driekus vooral lang is en niet breed. Die heeft nu nog een kik kid broekje maatje 68 aan en dat zit nog perfect. Maar ja, kind heeft geen kont, dat helpt. Het is wel lastig met rompers. Ik zag gisteren dat de lange mouwen rompers van de hema in de breedte nog steeds ruim zijn, maar in lengte al kort worden. Nou heeft ie een groeispurt gehad, dus hij zal wel rond de 76 cm zitten ofzo.
O en schoenmaten, wij zijn geen goede maatstaf. Driekus heeft nu al schoentjes maat 19 want 18 is te krap.
geen ideequote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
@ huup, ja dat is de planning. Maar waar haal die dingen in 's hemelsnaam?
Ik kreeg inspiratie door jullie.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef Poppedein het volgende:
Je wordt weer bedankt HuupZit ik hier verdorie bij >30 graden winterkleren te bestellen..
En ik heb niets aan jullie!!! Ik had me voorgenomen wat minder kleertjes te gaan kopenquote:
Misschien doe ik dat welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Twinkly het volgende:
Wahhaha Groofsken, dat is wel het toppunt, een slee!!![]()
Oeh mooie poncho HuupDie zou ik gewoon proberen apart over te nemen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik geloof dat ik die in het Nederlands heb! Wacht ff
edit: yup!
lol! Nou beter dan een schoonmoeder die boos wordt omdat je een gifgroen veel te strak en lang kriebelig wollen truitje niet aantrektquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, mag ik 'm ook?
Mijn schoonmoeder wil zo graag wat maken, maar is weer eens zo bang dat ze iets maakt dat ik niet leuk vindt en ik het uit beleefdheid dan toch aan moet dan en dan dringt ze zich alleen maar op en ik moet zelf maar met iets komen want dan maakt ze het want stel je voor dat ik me voor het blok gezet voel door haar omdat mijn smaak niet overeenkomt met de hare en zij dus iets gemaakt heeft wat ik helemaal niet leuk vind maar ik Lente toch maar aantrek zonder dat het echt mijn smaak is.
Adem in.
Adem uit.
Oeh, wat heb je voor ze gekocht?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Groofsken het volgende:
En daarbij heb ik voor beide kindjes ook lekker gewintershopt bij de H&M.
slimquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb vandaag een slee besteld![]()
. het gaat me potverdorie niet weer gebeuren dat het 1000 dagen sneeuwt en alle slees zijn uitverkocht
.
Dat poezenmutsje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel![]()
maar mn moeke gaat er een breien, naar aanleiding van dit voorbeeldmn moeder is zo'n breiwonder dus het zal vast leuk worden! Ik vind het nu al leuk
Misschien ga ik vragen of ze ook een mutsje kan breien, maar dan zal ik eerst de beschrijving moeten vertalen voor haar. Ik spreek erg goed Frans maar mn brei-jargon is wat minder
![]()
[ afbeelding ]
Te veel om op te noemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je voor ze gekocht?
aah dat gebreide setje is echt enorm schetig
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Huup, speur es een jongenspakket 74 of 80 voor mijJij kan altijd leuke pakketdingen vinden en ik nooit.
Ik ga ook es effe speuren nu
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt Huup! Je hebt het pakket teruggevonden wat ik vanmiddag niet kon weervinden. Die tweede link vond ik leuke spulletjes hebben, maar ik zou er niet alles van willen hebben. Kan het altijd effe proberen bij de verkoper natuurlijk
Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer![]()
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop![]()
Ze hebben wel onderbroekjes per zoveel verpakt van Barbapapa en een Barbabob pyjama vanaf 86-92quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*
Helaas gaan de Barbapapakleren tot en met 86, en dat heeft Thijs nu (van boven, van onder 80). Jammer!
Dan zou ik heel hard balen dat ik dit keer niet met je meezwanger (van een meisje) hoor! Kleurdoos en jij hebben echt verschrikkelijk veel meisjesleuks!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Als ik een jongetje krijg dit keer ga ik dozen met meisjeskleding vol proppen voor hier ofzo, kleurdoosstijle
foto?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Huup, ik heb nog wel een grijze mantel.
ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.quote:
ohja pffquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef trui het volgende:
ja, gisteren verstuurd!ingrid heeft de hare al wel binnen.
Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.
Houden jullie eens op over de H&M site.Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
Gelukkig heeft ze genoeg jurkjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest.
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur![]()
![]()
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was![]()
![]()
oh dat doe ik ook vaak hoor! Als ik niks of niemand verwacht zeg maar. Maar nu had ik gezegd dat ik een pakje verwachttequote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Poppejans: foto's!
even bellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
H&M? Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt!had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit
ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld haden de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten
![]()
En mn eigen spullies zijn echt heel erg leukdat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig![]()
Dit!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
H&M? Wat had je besteld?
Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Ah, ik had het misquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groeiDie pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.
Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja![]()
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.
Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
oh okay op die manier. Nouja ik heb hier een buitensporig grote kruidvat op t durp dus misschien ligt er nog wel eea. en ik krijg nog eftelingkortingsdingen van zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet open te doen.Ik wil nog wel steeds zo'n anti colportage sticker plakken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Poppejans: foto's!
oh! fijn! ze zijn laat danquote:
oh ik weet eigk niet of het een winterslaapzak is, maar de zomerslaapzakken die ik heb zijn echt veel dunner, das gewoon een dikkig lakentje zeg maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuke dingen Poppejans!
Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Groofsken het volgende:
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg. R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien
. Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80
, ziet er keigrpoot uit nog
.
Ah oké. ja, ik dacht omdat het toch een beetje pofbroekjes zijn enzo durfde ik wel te gokken op maat 80. En dan kan hij er mooi de hele winter mee doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leukIk vind het ook heel erg bij jullie passen
![]()
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans?)
![]()
Ah joh, B. is gewoon een drol met zulke dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef lily het volgende:
[..]
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah![]()
Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
oh thanks, duidelijk! Ik heb een hele anderequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..
Zomerslaapzakken van Bambino:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winterslaapzak:
[ afbeelding ]
Poging om de dikte van de voering te laten zien:
[ afbeelding ]
Ze zijn alle drie 100cm
Maar das de enige met slabbetje en dat was mn excuusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, spam dan een nieuwe, deze ken ik al.
nah ze trekt er gewoon aan zeg maar, en daardoor trekt de stof aan haar keel. Ik heb een zo'n sillybillyslab met mouwen en daar trekt ze ook aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Linda2205 het volgende:
Deze zijn vierkant, met een vrij grote hoofdopening. Zulke lange armpjes heeft ze vast niet, om zich aan op te hangen. Was een pakje van 3, voor 3¤ ofzo.
Zijn die aantrek-slabbetjes van de IKEA niks voor dr dan?
oh my gosh! regel een bouwlamp danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Pvoesss het volgende:
haha ja ik ben bezig maar het licht is hier zo kutjes
Ja dat is wel zo hoor! Leren lopen is beter op soepele slofjes enzoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb begrepen dat lopen op soepele slofjes juist heel erg goed is, zo leren kleintjes beter de voetjes af te wikkelen?
en ik heb voor nu die rode gekocht in maat 2, want Evie heeft 1 paar in maat 1 en die zijn nu bijna te klein,
de paarse heb ik in maat 3 besteld.
Maar Evie heeft kleine voetjes hoor, nog niets eens 10 cm momenteel...![]()
en ik vind die rode ook zooooo schattig!!
Volgens mij heeft de C&A ook al winterslaapzakken. Alleen de prijzen van de slaapzakken, die jij hebt gekocht leken mij wel heel erg aantrekkelijk. Zal gewoon ook nog even rondneuzen bij de Kruidvats bij ons in de buurt, misschien ligt daar ook nog het een en ander.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:07 schreef huuphuup het volgende:
Tinuviel ik heb geen afritsbare mouwen aan de mijne zitten. Mijn kruidvat heeft die slaapzakken wel nog maar dat lijken me een soort restpartijen van vorig jaar ofzo, ik had vorig jaar een slaapzak van Prénatal die wel afritsbare mouwen had maar die mouwen heb ik nooit gebruikt.
In het najaar zal C&A vast ook wel weer slaapzakken krijgen lijkt me?
Als het qua seizoenen en maten overeenkomt natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 10:10 schreef Stiemie het volgende:
Leuke slofjes allemaal zeg![]()
Ik was vrijdag gaan shoppen en ze hadden uitverkoop bij Petit LouieVeel te goed geslaagd. Maar de dingen van Linde kan Esmee straks ook weer aan toch?
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:10 schreef Stiemie het volgende:
Leuke slofjes allemaal zeg![]()
Ik was vrijdag gaan shoppen en ze hadden uitverkoop bij Petit LouieVeel te goed geslaagd. Maar de dingen van Linde kan Esmee straks ook weer aan toch?
aaaah kijk hem nouquote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die robopakjes ook heel schattig!
Huup, nogmaals bedankt!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Poppedein het volgende:
Ja? Ga je die schoenen passen denk je? You wannabe hip mom![]()
weet je dat ik heel vaak schoenen koop van de H&M kinderafdeling?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Poppedein het volgende:
Ja? Ga je die schoenen passen denk je? You wannabe hip mom![]()
ik vind vooral de 2e maillotjes leuk!! <3
Pvoesss....ohhh dr komt gewoon echt een jungske bij julliewat leuk al die kleine kleertjes weer!
hmmm misschien wel n idee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup ik heb wel langemouwenrompers in 80/86
Als je die niet al hebt tenminste
nee, bah, vooral die hele hoge, brrrquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
en de allstar-achtige varianten vind ik ook niet zo
Hahah ja deze kunnen wel idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Die vallen alles mee! Die vind ik ook schattigvolgens mij had k ze al ergens voorbij zien komen op een foto.
Ik vind LelliKelli's best lellik (geniale naam trouwens![]()
) maar je hebt er wel gradaties in haha. Die met een hakje enzo komen dr echt niet in, en de allstar-achtige varianten vind ik ook niet zo maar dit model vind ik best ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |