abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84106437
Ik heb deze voor mijn nicht gekocht die vandaag heeft gehoord dat ze zwanger is van een meisje. Hij is zacht roze met zilveren stiksels en een zilver strikje + text. Ik hoop wel dat ze hem leuk vind.
pi_84106493
Wat een prachtig pakje V-T, ik weet wel zeker dat ze die mooi vindt! (ik wel in ieder geval)
pi_84106515
Vrouwtje theelepel die is leuk zeg

Wow de kleertjes voor Linde's verjaardag waren vandaag al binnen (en zo leuk verpakt ) en ze zaten gewoon helemaal goed
pi_84106791
wat schattig VT!

Oeh stiemie das fijn! Snel geleverd dan zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84106951
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ohhh Wat kun je daar vrolijk van worden he Stiemie!! En zo''n leuke verpakking maakt t dan ook nog extra feestelijk!

Weten jullie nog die bruiloft van mijn zwager en schoonzusje volgend jaar waarvoor ik nog geen kleren voor Lena zou kopen omdat ik toch nog geen flauw idee had in wat voor maat ze zou zitten??

Deze is het geworden

Het rokje en topje, naar het bolerootje zoek ik nog driftig
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84107013
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107060
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 20:58 schreef Poppedein het volgende:
Heel lief VT!! Weet je al dat het meiske Olivia gaat heten? Of is dit een voorbeeld plaatje?

Ik dacht dat het Olivia zou gaan heten maar ze zijn er nog niet helemaal uit. Het word olivia of isabelle, na het zien van dit pakje word het Olivia Ik had hem al besteld en laten opsturen en daarna heb ik het pas gevraagd
pi_84107097
Oh wat leuk Poppedein

Het voelde gewoon een beetje als een cadeautje ondanks dat het geen kleren voor mezelf waren
pi_84107184
Oh dat vind ik echt heel erg leuk poppedein!!
pi_84107204
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat schetig Poppedein heel feestelijk ook!
Wil je een wit bolero'tje?
Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
pi_84107266
Ik ben heel benieuwd hoe t Lena zal staan, het meisje op de foto is er echt t type voor vind ik (maar die was helaas niet los verkrijgbaar) Nu kan ik nog niet echt kijken of t haar zal staan, aangezien ze m nu waarschijnlijk zelf nog met een hoepel zal moeten dragen

Echt livin' on the edge hier dus
pi_84107321
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee.... ik wil DAT witte bolero'tje
oh! op die fiets!
merk en maat? ga k s even speuren straks (toch niets te doen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84107822
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
pi_84107942
Enorm leuk Poppedein, echt een feestoutfit!

Leuk VrouwtjeTheelepel, erg geschikt voor een pasgeborene zo lief zachtroze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84108115
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is van Mim pi uit de "Roses are red" lijn. Maat 92 of 98, rokje is 98, maar die was in 92 niet meer te krijgen...I'll take whatever size you can find!
Deze lurker heeft ook even niks te doen

Had je deze al gezien?

http://ishethelemaal.nl/q/roses_pagina11.html

Edit: Ow, volgens mij staat idd overal niet beschikbaar
pi_84108252
Maat 98?
Meike draagt nu broekjes maat 98!
is dat straks niet een beetje te groot?

Tis wel enorm schattig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84108338
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
pi_84108518
Hoe oud is ze tegen die tijd Poppedein?
Dana draagt nu maat 86 en is 2 jaar en 1 maand. 2 maanden terug zat ze nog in maat 80
pi_84110837
hahahahha lieve meedenkers! Ik heb gelukkig een typfoutje gemaakt, ik ging voor een 98, maar die was er niet meer, dus heb ik een 92 genomen in de hoop dat een rokje eventueel wel iets te klein kon zijn... Aan jullie reacties te lezen moet ik daar dus maar blij om zijn ook! Dank! en Dank voor t meezoeken pannekoekske, ik loop idd dus steeds tegen dat probleem aan dat al die sites verwijzen naar kleertjes.com

Lena is dan op 2 wkn na 2 jaar en is wel aan de lange kant, maar met een rokje maat 92 lijk ik dus redelijk save te zitten? Mooi!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:16:14 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84111067
quote:
Mim pi is leuk hé! 't valt alleen wel groot vind ik.
Heb hier nog rokjes en shirtjes van liggen.
Alleen geen bolero
pi_84111744
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:38:35 #22
298315 SacreCoeur
pi_84112229
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh maar als je ze kwijt moet dan staat mn PM box open hoor..Mim-pi is idd namelijk!
Maar wat ik heb komt allemaal uit de zwarte series.
Isa past 't allemaal nog.. dingen gaan super lang mee.
Alles is stretch spul enzo.

De badpakjes zijn ook
pi_84113155
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:06:21 #24
298315 SacreCoeur
pi_84113762
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik kom het ook zo snel niet tegen Poppedein
Wel in een maat 104 en ook in 122, maar niet in 92. Op de website van mim-pi staan adressen van verkooppunten, is het geen idee om er een paar te bellen om te vragen of zij het nog op voorraad hebben?
Als je naar die hier in de regio belt (R'dam, Den Haag, Schiedam enz.) dan wil ik ook best voor je ophalen en opsturen eventueel als de winkel het niet wil opsturen hoor!
Als ze het online al niet meer hebben dan meestal in de winkels ook niet meer.
Vaak kopen dat soort winkel van elke maat èèn in & dat is zo weg.
Echt lomp is dat, heb ik ook gehad met een maillotje toen van Mim pi.

Maar proberen kun je altijd natuurlijk
pi_84114278
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:19:50 #26
298315 SacreCoeur
pi_84114455
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
och een telefoontje er tegenaan gooien kan geen kwaad en ik denk dat er zo al grofweg 20 winkels zijn bij en bij haar in de buurt die gebeld kunnen worden. Kans is misschien klein maar wie weet.
Ja da's ook zo & misschien kunnen hun een na bestelling doen ofzo.
Geen verstand verder van die dingen.
pi_84114488
Ik denk dat het met de kleine kans wel meevalt. Zeker met de winkel hier in het durp die het verkoopt.
Die heeft altijd massa's aan oude collectie over. En ook meerdere maten.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:04:42 #28
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84116494
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft nu ook maat 98/104 (verschilt per merk) en die is bijna 3
Anna is bijna 4 en heeft dezelfde maat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 juli 2010 @ 01:20:19 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84118609
quote:
let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
in de haak.
pi_84120776
Ik heb gisteravond ook nog lopen zoeken naar dat bolerotje (niet gevonden) maar er zitten inderdaad echt hele leuke dingen tussen. Moet k even onthouden voor Dana's wintercollectie
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:02:18 #31
298315 SacreCoeur
pi_84121753
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef trui het volgende:

[..]

let op dat mim-pi echt heel klein valt! ik koop standaard een maat groter van mim-pi en dan past 't nog maar net (want ook smal).
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:11:11 #32
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_84123205
Poppedein! Stop de persen! Ik heb die Bolero voor onze Lena, ze had 'm 's avonds aan op ons trouwen. 1 keer gedragen en je mag hem gerust lenen als je geen nieuwe vind. (qua emo doe ik het niet weg.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_84123398
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?

Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.

Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen. Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84123420
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Iemand tips waar ik zonnepetjes voor kleine mannetjes kan scoren?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden (liefst wit, beige of blauw ofzo). Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. H&M en Hema hebben ze ze niet of te groot in ieder geval.
Het probleem is dat deze items nu al worden uitverkocht. Bij de Zeeman hebben wij nog een leuke zonnehoed/pet gescoord. Prenatal kun je ook proberen, daar verkopen ze bij ons de laatste dingen nu ook uit. Je hebt trouwens bij een grotere winkel altijd meer geluk, als je de keuze hebt. Verder hadden ze ook hele leuke bij C&A, die toen nog wat groot waren. Ik heb er wel spijt van nu dat ik de een niet heb gekocht in de kleinste aanwezige maat. Een hoedje met rand in rood-wit/ blauw-wit. Die was zo leuk en uit de Zeeman hoed is Jair al zowat weer uitgegroeid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84123584
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las dat meer mensen moeite hebben met het vinden van rompertjes. Ik ben op zoek naar leuke rompertjes in maat 74/80 en 86/92. Ik vind ze van de Hema erg leuk, maar op de website hebben ze die maat nooit in voorraad en in de winkel zijn de bakken ook steevast leeg. Ziet iemand ze wel eens liggen?

Ook ben ik op zoek naar leuke korte broekjes, of naar leuke dunne broekjes in maat 80. Loont het om een H&M op te zoeken? Op de website staat bijna niets meer.

Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen. Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn ( ), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.

En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84123748
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

welke zoek je precies? Heb je er een plaatje van? Ik wil best mn ogen openhouden en eens rondkijken voor je hoor! In het gat waar mn ouders wonen zit ook een Hema daar hebben ze vaak nog dingen die overal al uitverkocht zijn ( ), ik ga er morgen toch heen, kan wel even kijken.

En probeer die romper eens een nachtje in de vanish of gewoon biotex te weken en daarna bij zonnig weer in het zonnetje op je balkon te drogen leggen. Die vlek zit er toch al dus proberen kan geen kwaad. Echt, zon doet wonderen voor vlekken!
Dat is heel lief van je!

Het gaat om dit rompertje:

Ik vind deze ook leuk:

Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.

Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen. Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:39:58 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84123890
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou dat vond ik dus totaal niet. Vooral de rokjes.
Ik heb alles een maat kleiner moeten bestellen & dat doe ik nu dus ook standaard
't Is te vergelijken met de maten van Blond&Blond, valt ook zo groot.
hé da's gek! ik heb er vrij veel van maar doorgaans is de gewone maat echt te klein voor m'n dochter. nou is dat de smalste niet, dus misschien ligt het vooral aan de breedte.
in de haak.
pi_84126552
Claudia die met de tractoren hebben ze hier niet meer in 74/80 maar groter volgens mij wel.
Zal ik kijken voor je?
Verder zijn de 74/80 rompers echt roofgoed geloof ik, want ik heb me ook al rot gezocht.
nog wat gevonden bij Henk ten Hoor (zwart/wit gestreept met een aapje erop)
En twee rompers met pijpjes bij Etos in 86/92 die gewoon al past!! (blauw met een poppetje erop, en groen/wit gestreept)
(daar hadden ze ook nog een pakje van liggen maandag...dus daar kan ik ook nog naar kijken voor je)
pi_84129692
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84129859

die heb ik zien liggen! Ik kan vanavond of morgen voor je kijken.
En die zwart-wit gestreepte met het visje heb ik ook gezien, vind je die leuk?

Nog maar een keer, maar bij de V&D hebben ze hele leuke gekleurde effen rompertjes. Niels heeft ze in het turquoise, rood, oranje en grijs.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84129911
Claudia, ik zag die tractoren liggen, maar in 96/112 ofzo, leek me iets te groot. Voor de rest helegaar niks.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84134331
Jammer Claudia dat ik het niet eerder wist. Was vanochtend toevallig even bij de Hema binnengelopen om te kijken of ze daar ook zwembadjes hebben. Had ik anders voor je kunnen kijken. Ik weet nog niet wanneer ik de volgende keer bij de Hema kom. Zag laatst ook volgens mij bij Kruidvat rompers liggen. Weet niet zeker of ze leuk zijn omdat ik ze niet goed heb bekeken. Kijken loont misschien wel
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84134549
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Claudia is prima, ik ga morgen even voor je kijken!
Zal ik voor die rode en lichtblauwe in 74/80 kijken en de rest in de grotere maat? Of is het je om het even?
Die grotere maat zal Ivan vooral tijdens het najaar en de winter dragen lijkt me toch? Denk dat hij daar best lang in zal zitten.
Wil je niet liever rompers zonder mauwen in 74/80 en die met mauwen in de grotere maat?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84135107
Claudia: heb je hm al gevonden? Anders kan ik hm ook wel meenemen, zitten genoeg Hema's in de buurt. Als je erg verdrietig bent wil ik zelfs die van Dyon (maat 74/80) wel opsturen hoor, hij heeft genoeg rompers
pi_84135636
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je!

Het gaat om dit rompertje:

[ afbeelding ]

Ik vind deze ook leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ivan past momenteel in 74/80, maar het gaat niet lang duren voor ik 86/92 ga proberen. Ik wil dus wat massaler inkopen in die laatste maat, maar in die eerste maat zouden een paar rompertjes ook echt van pas komen.

Ik ben al in de weer geweest met ossegalzeep, biotex en buiten in de zon leggen. Ik ben eigenlijk nog niet een vlek tegengekomen die ik er niet uit kon krijgen, maar dit is een rare vlek en ik heb het idee dat hij er al een tijdie in zit.
Die tweede heeft Seb, zijne rg leuk maar vallen best wel groot.

86/92 rompers is echt een drama vind ik. Altijd uitverkocht als je niet heel erg snel bent. Bij de Hema zeker en bij Kruidvat ook al, maar die laatste leggen dus de aanbiedingen al op maandag voor zes uur in de winkel kwam ik laatst achter. Dus je kan op maandag aan einde vande dag de aanbiedingen al kopen. Vandaar dat er op dinsdagochtend al niks meer is. Die gestreepte rompers die ze laatst bij Kruidvat hadden zijn echt super,de pasvorm is geweldig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84137019
Jullie zijn lief! Ik wacht even af wat de score van Huup is.

Huup, het is me eigenlijk om het even wat je in welke maat vindt. Ik zou het alleen leuk vinden als dat rompertje met de tractoren er ook in 74/80 tussen zit. Het had emotionele waarde en dan kan ik het vervangen en doen alsof er niks mee gebeurd is. Ik heb trouwens het liefst rompertjes met korte mouwen of zonder mouwen, want die rompertjes trek ik hem ook in de winter aan onder zijn gewone kleding. Maar lange mouwen zijn ook wel weer prima, want ik kan ook shirtjes met korte mouwen erover aantrekken. Eigenlijk ben ik dus heel makkelijk. Ik kan het geld trouwens ook wel voorschieten als dat fijner is.

Dat rompertje met die visjes vind ik trouwens ook leuk! Waarom liggen die dingen hier nou niet. Suf. Maar ik ga ook bij het Kruidvat en de V&D kijken!
pi_84137336
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:36:18 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84137424
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef wickie het volgende:
Claudia, als niemand iets kan vinden. Ik heb een Hema letterlijk om de hoek, ben vaste klant
Ik kan morgen zo even kijken. Anders gewoon een seintje geven ik kom daar gemiddeld 2x per week (ik koop niet altijd wat hoor..) Ze hebben best grote hoeveelheden rompertjes altijd.
Oh ik ben jaloers
pi_84145012
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker

Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:14:17 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84145070
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ook een Hema erg dichtbij, nog geen 3 minuten lopen. Erg verleidelijk haha
Hier trouwens ook opvallend veel mouwloze rompers al uitverkocht, echt een run is er op die dingen!
Las dat Twinkly al kijken gaat, die boerderij diertjes ligt er nog wel, en streepjes met het visje ook (die heeft Wolf ook allebei!) tractortjes weet ik niet heel zeker

Zag op de V&D site ook leuke met krokodillen en leeuwen maar die zijn ook al uitverkocht
[ afbeelding ]
Waarom laat je ze dan zien?
pi_84145560
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Waarom laat je ze dan zien?
Om te laten zien wat we missen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:37:25 #52
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84146100
Hihi, nou fijn. Bedankt.
pi_84146334
Moet je je eens voorstellen hoe rijk de mensen van de Hema, H&M en V&D zouden kunnen worden als ze fatsoenlijke voorraden hadden.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:42:31 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_84149525
Claudia, wat je nog kan proberen met je eigen romper: weken in vaatwasmachinespul. En als je dan tabletten hebt, alleen het witte gedeelte. Een nachtje weken doet wonderen, zelfs voor rode wijn vlekken.

En inderdaad, rompers in 74-80 zijn een ramp. Driekus heeft een aantal simpele witte van de hema verknoeid op vakantie met buikschuiven. Ik heb er maar even gewone witte voor terug gekocht. Tis toch te heet om iets anders aan te hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 17 juli 2010 @ 05:22:12 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84160620
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)

Why goes the Hema not international?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84161737
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)

daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.

Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema. I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"

Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84161851
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning
pi_84163172
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:

In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
pi_84163222
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
en duurder hè!

Belgen worden op alle fronten afgezet
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:30:39 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84163450
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:

Die hebben wij ook alleen dan in een kleinere maat.
Maar volgens mij heb ik hem pas nog wel in de winkel zien liggen. Moet ik van de week nog eens voor je kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 17-07-2010 11:32:32 (of je leest even verder...) ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:34:30 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_84174517
Voor de zuiderlingen onder ons (en voor hen die nog wel eens in de lichtstad komen): de outlet heeft opruiming! ALles tot en met 86 voor 7,50 en alles daarboven voor 9,95. Ik heb mooi een tusseninjasje voor Driekus gescoord voor 7,50 euro. Wel een groot maatje (86) maar dat gaat zo passen, jassen moeten ruim vallen vind ik.
En de Mexx had ook leuke sale, 70% korting en omdat ik een klantenpas had daar nog weer 20% boven op. Dat shopt best lekker kan ik je vertellen.
pi_84174620
Lekker, Mef!

Ik heb net op de braderie hie rin het dorp een badpakje voor Lente gekocht. Die roze van de Hema met pijpjes, die Evie ook altijd aanheeft in d'r zwembadje. 20 cent!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:45:05 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84174824
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.

Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema. I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"

Ja, je weet niet wat je mist zonder Hema. Gewone kleertjes, neutraal, zonder stomme Winnie's, prinsesjes of belachelijke frutsels. Makkelijk combineren en gewoon goeie kwaliteit.

Mijn familie sjopt voor me nu, maar das toch anders....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:47:45 #64
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_84174895
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50 Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk? ) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_84175572
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

en duurder hè!

Belgen worden op alle fronten afgezet
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
ze moeten ook de transportkosten betalen he
mama van 3 kids!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:38:47 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84176697
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:47 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50 Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk? ) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
Waar woon je?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:42:29 #67
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_84176817

In Zandvoort
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:24:58 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84178249
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef LadyS het volgende:

In Zandvoort
Hmzz.. bummer

Ik begreep van Keshet dat de DPAM bestelling ook onderweg is Altijd leuk nieuwe kleertjes.

Dacht vandaag eens een Ducky beau broekje mt. 68 te passen bij Daan, hij leek me nl. best klein toen ik 'm toevallig uit de kast had gehaald. Maar goed dat ik het gedaan heb, want het past maar net. Wat valt Ducky Beau smal zeg Meestal zit mt. 62 nog ruim.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:36:10 #69
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84180577
Oh, ik heb een goodmoodkid-jumpsuit besteld , met korte mouw. Ik hoop zo dat hij goed past. Altijd gevaarlijk met die pakjes.
pi_84181708
Claudia, ik heb deze twee voor je in 74/80

en deze in 86/92, die laatste had je niet gevraagd ik wist niet meer of ie er nou bij stond of niet dus als je hem niet leuk vindt, voel je niet verplicht, ik vind ze wel leuk namelijk
wacht ik kan geen plaatje vinden, even foto maken, het is er 1 met sterren in het lichtblauw en 1 met streepje, zo'n duoverpakking.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84182671
En anders wil ik die duoverpakking ook wel overnemen, die hadden ze hier weer niet
pi_84182988
oh dat mag ook als ik jou daar blij mee maak het is wel 86/92 hè, wel n grotere maat dus.
Dus kijk maar Claudia of je ze wilt!

Hier een foto van welke ik bedoel, de onderste set uiteraard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84183115
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
pi_84183221
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Meimeltje het volgende:
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
Nee niet eens!

Dit komt van het dorp van mn ouders, gewoon in de Randstad, onder de rook van R'dam, maar dus wel een dorp, misschien scheelt dat ofzo, ik laat mijn moeder wel eens vaker kijken voor dingen die online en in Rijswijk hier uitverkocht zijn. Maar ik moet zeggen dat hier juist de 86/92's schaars waren, dat two-pack was het enige nog in die maat, die andere twee waren er alleen groter of kleiner.

Ik kom eigk niet zo vaak op dat dorp, maar als ik weer ga zal ik je pm'en goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84183223
Owja als iemand toevallig weet waar ik singlets in maat 104 kan krijgen. Echt nergens meer te vinden, behalve met allerlei afbeeldingen erop. Ik hou van neutraal, ookal vindt de oudste Cars, Diego e.d. wel leuk erop
pi_84183319
Hihi is goed Huup.
Ik kom zelf wel erg vaak bij de Hema (fiets er tijdens het werken wel paar keer op een dag langs, dus heel soms spiek ik ff op ze weer wat nieuws in de collectie hebben ). Ben er meestal dus wel op tijd bij haha.
pi_84190831
Huup, wat ontzettend lief van je! Ik vind die duopack geweldig (vooral het rompertje met sterren)!

Twinkly was ookal zo lief geweest om wat rompers voor me mee te nemen. En ik heb er een paar van Stiemie overgenomen, dus ik ben nu wel voorzien. Voor 86/92 heb ik nog wel tijd om rustig rond te kijken naar meer.

Ik heb nog veel meer aanbiedingen gehad van mensen die wel voor me wilden kijken. Heel erg bedankt.

En ik kan ze straks ook vrijwel allemaal voor nummer 2 gebruiken! Best een grappig idee.
pi_84191256
yay blij dat je ze leuk vindt ik pm je straks even.

Wij krijgen dus eens in de zoveel tijd een hele doos met doorschuivers van B.'s nicht en daar zitten ook altijd heel veel rompers in, ik koop er dus maar 2 ofzo bij, hooguit als ik een hele leuke zie of net zoals nu met die warmte dan koop ik een hemdromper want die zaten er niet tussen.
ik geloof dat we voorlopig nog 30 rompers hebben liggen ofzo en ik hoef pas weer los als ze uit maat 86 gaat dus ik heb nog wel even
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84191397
Oh ik vind die Hema rompers ook geweldig. 74/80 is ook de enige maat waarvan wij nog echt veel in de kast hebben liggen. Ik denk dat ik binnenkort toch ook nog maar eens ga kijken of er in de Hema in Amstelveen of Amsterdam nog wat te halen valt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 19 juli 2010 @ 14:44:36 #80
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84235146
Twinkly, de rompertjes zijn binnen . Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij .

Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.
pi_84235434
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Groofsken het volgende:
Twinkly, de rompertjes zijn binnen . Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij .

Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.

Ik vond ze ook zo leuk, sterretjes Maar mocht ze van mezelf niet kopen, want Niels heeft al genoeg rompertjes Flauw hoor van mezelf.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84235843
Haha Twinkly
die met die sterren zijn leuk hè? ze gaan straks naar je op de bus Claudia! en ik ga je zo ff pm'en

Er staan weer nieuwe babykleertjes in de online shop van H&M
ik heb enkel wat basics besteld, ik heb pas nog een hele lading Elin-kleertjes gekocht en kleertjes van B.'s nicht gehad dus het voelt echt te schandalig om nog bij te bestellen

ik ben een sucker voor foute pyjama's uit 1 stuk

En voor mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84235947
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.

Ook die "foute bontlaarsjes" . Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
Het is buiten 32 graden en ik koop bontlaarsjes en een roze wintermuts met bloem
pi_84235995
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef lily het volgende:
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.

Ook die "foute bontlaarsjes" . Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
oh die laarsjes zijn zo leuk
ik heb een paar van kleurdoos overgenomen, ik had een paar grijze zelf nog staan, en die lichtbruinige en een paar superleuke hysterische
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236012
hahahha je edit

vooruitdenken heet dat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236068
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner )
pi_84236091
Huup wat doe je nou, nou moet ik naar de H&M site grr...
Dat bovenste ding voor jou vind ik heel mooi
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84236144
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef lily het volgende:
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner )
oh
zou zomaar kunnen hoor, ik heb ook wel eens kleding binnen gehad waarna ik nog even nagekeken heb of ik wel hetzelfde binnen had als op het plaatje online Soms valt het idd enorm tegen.
Ik zie het wel, ik zag dat een andere (preview)bestelling al verzonden is, dus als het niet bevalt kan ik straks in een moeite terug naar de winkel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84236241
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
oh
tis nog niet zeker hoor

Ik bestel ook gewoon op de gok. Ook in verschillende maten per artikel als ik twijfel. Gaat zo makkelijk ook, dat terugsturen (ik geef het af bij het postkantoor want in een stad kom ik nooit )
pi_84236298
Leuk die zw dingen voor jezelf Huup, vooral de bovenste!

Ik zie ook veel leuks

maandag 19 juli 2010 @ 15:28:31 #91
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84236523
Huuphuup had je niet moeten zeggen! Mijn winkelwagen puilt nu uit.......
pi_84237008

dit mutsje had hij vorig jaar ( ) ook en is zo schattig en handig met die koortjes

dit vestje is heel fijn in de doek, niet zo dik maar wel lekker warm.

deze zijn ook heel fijn voor in de doek, gewoon een hele grote maat bestellen en hoog optrekken
pi_84237322
Ik heb bijna alles gekocht van de nieuwe H&M-collectie. Nou ja, ik houd alleen niet zo van Barbapapa-spullen.

Ik kijk er vooral naar uit om Ivan in dit sneeuwbroekje te zien:

Het is echt te schattig! En straks zitten we onder de kerstboom met de nieuwe spruit en dan draag Ivan:

Inclusief die sokjes, hè! En met het mutsje dat Twinkly liet zien. Maar eerst is er voor de herfstmaanden dit vestje:

pi_84237489
Ik zat alleen te twijfelen over de maat. Volgens de groeicurve zit Ivan rond 1 februari op 80cm (dus dan gaat hij op maat 86 over). Ik heb nu vooral maat 80 gekocht en hier en daar maat 86, bijvoorbeeld voor een jasje.
pi_84237751
Leuke dingen allemaal
Twinkly dat jasje/vestje even kijken of ie er ook in kleinere maatjes is, misschien wel een idee als ik een jongetje krijg, voor in de doek idd.

Claudia die dingen had ik voor een jongen ook uitgezocht denk ik <3

Die maten vind ik ook lastig, Amélie is heel lang blijven steken op 71 cm terwijl ze in het begin best wel heel hard groeide en groot was dook ze nu onder de curves steeds. Inmiddels heeft ze een groeispurt gehad en zit ze op 74 cm, dus we hangen nu tussen de 74's en 80's in zeg maar. Voor de winterspullen gok ik zelf dus op 86, ik ga een beetje af op hoe lang Elin van kleurdoos in een maat lijkt te zitten. Amélie lijkt redelijk dezelfde lijn te volgen, grofweg. Maar met die vestjes zit ik ook voor het najaar nog wel goed, niet erg als die wat eerder aan moeten.

Schoenen vind ik veel lastiger
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84237989
Achja, de meeste dingen kan hij vanaf oktober wel aan qua temperaturen, en van sommige dingen is het inderdaad niet erg als die te groot zitten (zoals zo'n sneeuwbroek en een jasje). Ik heb nu vooral acuut kleding in maat 80 nodig want ik heb de laatste maanden niets gekocht.

Ik wilde de laarsjes ook kopen maar mijn lief vond ze niet leuk. Nou ja, misschien maar goed ook, want ik heb geen flauw idee wat voor maat voeten hij heeft.
pi_84238050
Voor een vest kan een maatje groter heel goed, zit het tenminste niet te strak!
Ik ben wel Barbapapa fan die newborn set vind ik echt helemaal geweldig, jammer dat het maar tot mt 63 gaat

Deze vind ik ook leuk

Met deze er op
pi_84238228
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat

Dat vestje met die knopen, die Claudia laat zien vind ik ook helemaal geweldig
pi_84238308
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat
Ik ook niet, ik haat licht blauw Maar het is wel een handig vestje, voor in de doek zou ik die wel kopen.

Die trui vind ik ook leuk, maar dan wel stoer gecombineerd, anders lijkt 'ie net een kakkerrrrr
pi_84238467

Ik heb dit setje nu ook in mandje zitten! (zonder mutsje, hou niet van ''sier'' mutsjes)
pi_84238531
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik haat licht blauw Maar het is wel een handig vestje, voor in de doek zou ik die wel kopen.

Die trui vind ik ook leuk, maar dan wel stoer gecombineerd, anders lijkt 'ie net een kakkerrrrr
Ja,inderdaad! ik hem hem er weer uit gegooid en ben voor de grijze kleur gegaan van dat shirt

Claudia, wat heb jij ingevuld bij die dikke sokken maat 16/18? ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen van die 3 maten. 19/21 leek me weer erg groot
pi_84238567
Is dat een siermutsje? Die kan toch ook wel voor de warm in de winter? Ik vind die kleurtjes zo mooi

Edit: vorig jaar heb ik 16/18 ingevuld en die waren veel te groot maar dat was juist handig omdat het dan kniekousen zijn voor in de doek Ik zal zo eens kijken of hij ze nog/al past.
pi_84238634
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Is dat een siermutsje? Die kan toch ook wel voor de warm in de winter? Ik vind die kleurtjes zo mooi
Ik dacht dat het ook voor binnen de bedoeling was, maar misschien ook niet. Hij is wel dun, die jij liet zien met dat pompoentje erop vind ik echt zo'n lekker warm buitenmutsje
pi_84239207
Trouwens, heb nog werkende kortingscodes gevonden!
1304 geeft 5 euro korting
8747 geeft op 1 kledingstuk 25% korting

Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop
pi_84239251
Maat 16/18 past nog!

Lekker warm!
pi_84239380
Bedankt! Heb ik de goede maat besteld!
Hahahha het staat erg guitig zo, nou nog een lederhose kopen.
En Wolf had exact diezelfde sokken ook! en ook dezelfde romper
pi_84239578
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat alleen te twijfelen over de maat. Volgens de groeicurve zit Ivan rond 1 februari op 80cm (dus dan gaat hij op maat 86 over). Ik heb nu vooral maat 80 gekocht en hier en daar maat 86, bijvoorbeeld voor een jasje.
Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.
En hij woog 9,2c kilo.

Weet niet of je er iets aan hebt.....
  maandag 19 juli 2010 @ 16:52:06 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84239653
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Trouwens, heb nog werkende kortingscodes gevonden!
1304 geeft 5 euro korting
8747 geeft op 1 kledingstuk 25% korting

Ik heb uiteindelijk dat setje gekocht van grijze trui met spijkerbroek, zwarte en lichtgrijze dikke sokken, Barbabob trui en de Barbapapa bodywarmer
Ik zie hem al helemaal voor me met die bodywarmer aan, zittend in het fietsstoeltje voorop
Wel potvergnorf
ik dacht ik gooi mn bestelling er nog even uit en dan opnieuw erin met kortingscodes, is ie gewoon al in behandeling muh...

nouja dan moet ik maar nog meer bestellen
/vrouwenlogica
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84243354
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Poppejans het volgende:

Claudia, wat heb jij ingevuld bij die dikke sokken maat 16/18? ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen van die 3 maten. 19/21 leek me weer erg groot
Ik heb 19/21 gedaan. Ik had werkelijk geen flauw idee en volgens mij heb ik in een maattabel gekeken wat vanaf 12 maanden een geschikte maat zou zijn. Liever te groot dan te klein; de sokken van de Hema vallen vrij klein, vind ik. En ach, als ze veel te groot zitten bestel ik er wel weer kleinere sokken bij.

-Edit- Ik zie nu die foto van Niels! Maar da's gewoon een lekker fijn ding.
pi_84243454
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Tijn was vorige week 74,5 cm (ong. dat meten vind ik een beetje raar bij ons) maar die heeft de shirtjes van de hema enzo al mt 80 en sommige merken ook al 86.
En hij woog 9,2c kilo.

Weet niet of je er iets aan hebt.....
Ivan is 72,2cm lang en weegt ongeveer hetzelfde. Ik heb wat kledingstukken van de H&M in maat 74 en die past hij nu nog prima. Ik gok dus dat hij met maat 80 wel een tijdje vooruit kan, maar als dat tegenvalt dan stuur ik het een en ander terug.

Ik vind de rompertjes van de H&M trouwens best fijn. Dat zijn geen gecombineerde maten.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:32:37 #111
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84243558
Daarom heb ik daar meteen veel van gekocht. Alle kleuren die voor jongens zijn en van de witte extra
pi_84243762
Paars staat Ivan trouwens heel goed! Niet echt een typische jongenskleur.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:46:05 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84243993
Rompers van de H&M zijn hier ook favoriet

Hemarompers zijn fijn hoor maar die van de H&M passen over het algemeen net wat beter, zit wat beter ofzo. Zal wel komen door die maten inderdaad. Ik wacht nog even af of er nog wat doorschuivers deze kant op komen en anders koop ik ook een hele stapel h&m rompers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84244193
Ik vind de nieuwe h&m jongens collectie eerlijk gezegd niet heel veel soeps!
De rompers van h&m vind ik inderdaad ook het fijnst! Nu heb ik ze ook zonder mouwen en die zijn ook lekker dun!
Bij de primark hadden ze trouwens echt leuke nieuwe truien voor jongens en enorm schattige zomer jurkjes voor meisjes (winter collectie voor meisjes heb ik niet bekeken)
pi_84245464
Oh H&M rompertjes, die had ik er verdorie ook wel bij kunnen bestellen!
Hier zitten ze hem ook mooi, erg fijn dat dat losse maten zijn. Tot nu toe steeds gehad dat we een tussenmaat echt wel nodig hadden.
Die lange mouw effen kleur kunnen mooi onder een tshirtje. Ik heb zelf verder onder iets wat al lange mouwen had nooit ook nog een romper lange mouw gedaan.Veel te warm

Wibra heeft trouwens ook losse maat rompers
  maandag 19 juli 2010 @ 19:29:40 #116
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84245564
R had een hele lading van die gestreepte van de H&M, die zaten echt perfect inderdaad . Mooier dan die van de hema, vind ik. Alleen zo weinig keus hè. Hij had zes gestreepte .

Hij heeft nu trouwens de hemaromper met sterretjes aan, maar ehm... hij lijkt net een meisje zo . Misschien moet ik er gewoon nog even aan wennen. Ik hoop het .
  maandag 19 juli 2010 @ 19:31:00 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84245621
Oh, en ik vind dat blauwe vest-jasje-gebeuren juist heemaal geweldig . Ik hou van blauw .
pi_84245926
Volgens mij voelt en zit dat jasje ook helemaal lekker perfect, maar die kleur
Ik heb weinig blauws v Wolf
Die sterretjes romper is helemaal niet meisjesachtig joh! Die is hartstikke stoer
  maandag 19 juli 2010 @ 19:38:36 #119
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84245974
Ik weet het niet, in combinatie met zijn haar, het is echt net een meisje zo .
pi_84246228
Nee joh, Tijn had die romper ook aan en die leek ook echt niet meisjesachtig daarin
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
  maandag 19 juli 2010 @ 19:48:58 #121
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84246389
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:
Nee joh, Tijn had die romper ook aan en die leek ook echt niet meisjesachtig daarin
Ik vind dat jongetje dat de New Born collectie showed trouwens wel wat weg hebben van R
Welke Tijn? En welke new born collectie?
pi_84246426
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Welke Tijn? En welke new born collectie?
Van Hetismij
Van de H&M
pi_84246435
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Twinkly het volgende:

Ik vond het jongetje enorm wat de vorige herfst collectie showde. Met bruine haartjes tot bij zn ogen en rond koppie met bolle wangetjes

[ Bericht 3% gewijzigd door DustinHenderson op 19-07-2010 19:57:43 ]
  maandag 19 juli 2010 @ 19:51:48 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84246479
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:50 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Van Hetismij
Van de H&M

Allebei niet gezien . Ik ga nu op zoek.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:53:18 #125
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84246526
H&M check . Zelfde coupe . Wel een ander snoetje .

Nu Tijn nog. Blz 4 van het fototopic, maar die foto is verwijderd (als dat hem was) .
pi_84246755
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
H&M check . Zelfde coupe . Wel een ander snoetje .

Nu Tijn nog. Blz 4 van het fototopic, maar die foto is verwijderd (als dat hem was) .
Ohh ok, ik dacht al. Ik was ook al aan het zoeken namelijk.
pi_84246856
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfst Maar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
pi_84246901
Mooie "saaie" basichemden zitten in de ondergoedseries van de betere merken zoals Vingino of Idare.
Claessens heb ik zelf niet, maar die zal ze ook wel hebben.
Kost wel wat meer, maar de kwaliteit is er ook naar.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:11:34 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84247165
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
H&M rompers vallen groot toch? Als ik uitga van de onderste lijn van de curve dan is Niels ongeveer 72 cm in de herfst Maar als ik 74 bestel en hij is er zo uit is het ook zonde.
Hier vielen ze precies kloppend bij de maten in zijn andere kleertjes. Niet extra groot ofzo, dacht ik toch?
  maandag 19 juli 2010 @ 20:12:28 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247194
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind ze eerlijk gezegd niet per se groot vallen. Gewoon normaal. 74 is idd 74 cm zeg maar, Amélie is nu 74 cm en het wordt nu proppen

En die tussenmaten vind ik ook fijn hoor! Maar er zit zo'n groot verschil tussen 2 tussenmaten zeg maar. Als ze straks uit 74/80 is dan is de volgende tussenmaat 86/92, dat komt neer op 89 cm zeg maar, terwijl als ze uit die 74/80 is dan is ze pak em beet 77 cm. Best een groot verschil vind ik altijd
Om dat stuk te overbruggen ben ik H&M rompers (en zeeman, ook erg fijn!) gaan kopen in enkele maten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84247359
Ik vind ook dat de H&M-rompers precies goed vallen. Ivan is nu ruim 72 cm lang en past nog net in zijn rompers maat 74. Als hij over die 74 heen is zal hij ook vrijwel meteen niet meer in de H&M-rompers passen.
pi_84247503
Ok bedankt Vallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
  maandag 19 juli 2010 @ 20:22:48 #133
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84247624
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Ok bedankt Vallen de andere H&M kleertjes dan zo groot, of valt Hema gewoon klein?
T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:24:27 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84247688
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Twinkly het volgende:
Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.
Tot maat 68 vond ik het alles meevallen maar nu is Amélie alweer uit de maat 80 shirtjes aan het groeien van Hema

Broekjes vallen wel mee trouwens qua maat bij Hema, maar ik heb weer geen ervaring met de jongensbroeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84247847
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:22 schreef Groofsken het volgende:

[..]

T-shirts van de hema vind ik klein vallen. Bij de rest is me dat nog nooit opgevallen.
Idem
Dat Pacman shirt mt74 lijkt gewoon alweer krap

H&M rompers vond ik niet groot of klein vallen. Maar heb wel hetzelfde als Huup, als ze bijv in 62/68 zitten, en er naar toe gaan om mt 68 van broek te dragen passen dus de rompers echt niet meer, en toen was 74/80 nog veel te groot.
Dan koop ik dus los mt 68 een aantal van de Wibra
  maandag 19 juli 2010 @ 20:30:16 #136
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84247949
Wibrarompers zaten bij mijn dochter ook altijd echt perfect. Die hebben op de een of andere manier een andere verhouding (langer en smaller). Ik vind ze heel mooi zitten .
pi_84248006
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Allebei niet gezien . Ik ga nu op zoek.
ttsskkk naar aanleiding van DEZE foto wilde JIJ die sterrenrompers
(of iig geen saaie witte)
pi_84248118
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hema valt vanaf 74 klein heb ik het idee.
Tot maat 68 vond ik het alles meevallen maar nu is Amélie alweer uit de maat 80 shirtjes aan het groeien van Hema

Broekjes vallen wel mee trouwens qua maat bij Hema, maar ik heb weer geen ervaring met de jongensbroeken.
Nou wat jij zegt, tijn liep met de hema altijd goed, tot idd 74 en nu begint het.
Had leuk shirtje blauw met oranje met haaien/vissen maat 80 maar dit zit hem al aardig strak, heel apart.

Ehm....thx voor de h&m romper tip, als ik weer eens in "de stad" ben moet ik daar ff naar kijken.
Moet ff een stadlijstje maken ofzo, das dan weer het nadeel van lekker rustig achteraf wonen
Nou ja, in een darrep maar niet met een h&m helaasch
  maandag 19 juli 2010 @ 20:37:02 #139
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84248261
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

ttsskkk naar aanleiding van DEZE foto wilde JIJ die sterrenrompers
(of iig geen saaie witte)
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was hem . Dat ik dat kon vergeten . Maar hij staat mijn zoon minder goed . Ik denk dat je er blond voor moet zijn.

Ik vind die Tijn zo'n leukerd .
  maandag 19 juli 2010 @ 20:38:05 #140
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84248300
H&M rompers zijn wel duur .
pi_84248377
hahaha, ach ja ik vond het wel geinig.

Jaals je hem een meisje vind lijken mag je het ook zeggen hoor
Ja wij vinden hem ook leuk meer grappig ofzo, van die flapoortjes en dat gezichtje dan.
Zal straks s ff wat foto's miss. online zetten.
Van de week keek ik even niet en toen zat ie in een keer onder die tafel waar hij aan staat, was ie op dat onderste plaatje geschoven zeg maar en een lol dat ie had.

Maarre, nu ik je toch hier tref, knap van je kampeervakantie zelf kamperen vind ik al niks, laat staan met 12 kind(eren)
Toppie!
pi_84248422
Zo en nu zal ik niet meer ot gaan..........

ik ga ff kijken bij de h&m en die rompers van de hema van 3 in een pak vind ik ook leuk die wil ik ook nog ff scoren.
Met zo'n warm weer, romper en stoere broek, klaar!
of niks........
  maandag 19 juli 2010 @ 20:43:03 #143
100412 mefke79
komt goed!
pi_84248498
Hema valt niet heel ruim, maar dat vind ik al vanaf het begin. Het grote voordeel is dat Driekus vooral lang is en niet breed. Die heeft nu nog een kik kid broekje maatje 68 aan en dat zit nog perfect. Maar ja, kind heeft geen kont, dat helpt. Het is wel lastig met rompers. Ik zag gisteren dat de lange mouwen rompers van de hema in de breedte nog steeds ruim zijn, maar in lengte al kort worden. Nou heeft ie een groeispurt gehad, dus hij zal wel rond de 76 cm zitten ofzo.
O en schoenmaten, wij zijn geen goede maatstaf. Driekus heeft nu al schoentjes maat 19 want 18 is te krap.
  maandag 19 juli 2010 @ 20:49:05 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84248709
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Hema valt niet heel ruim, maar dat vind ik al vanaf het begin. Het grote voordeel is dat Driekus vooral lang is en niet breed. Die heeft nu nog een kik kid broekje maatje 68 aan en dat zit nog perfect. Maar ja, kind heeft geen kont, dat helpt. Het is wel lastig met rompers. Ik zag gisteren dat de lange mouwen rompers van de hema in de breedte nog steeds ruim zijn, maar in lengte al kort worden. Nou heeft ie een groeispurt gehad, dus hij zal wel rond de 76 cm zitten ofzo.
O en schoenmaten, wij zijn geen goede maatstaf. Driekus heeft nu al schoentjes maat 19 want 18 is te krap.
Koop romperverlengers dan 1 of 2 ofzo, in het geval van lange smalle kindjes zijn die dingen echt ideaal, hoef je nog niet over naar een volgende maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84248802
Je wordt weer bedankt Huup Zit ik hier verdorie bij >30 graden winterkleren te bestellen..
  maandag 19 juli 2010 @ 20:53:33 #146
100412 mefke79
komt goed!
pi_84248866
@ huup, ja dat is de planning. Maar waar haal die dingen in 's hemelsnaam?
  maandag 19 juli 2010 @ 21:02:28 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84249218
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
@ huup, ja dat is de planning. Maar waar haal die dingen in 's hemelsnaam?
geen idee
Wickie had er dacht ik een paar? Ik geloof dat www.musjes.com ze verkoopt, of had die nou alleen van die dappersnappers? Anders even googelen op rompervelengers?

Poppedein
niet mijn schuld, Flugel kwam in Z&G met de aanvullingen bij H&M hoor...
t heb je besteld?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 21:21:47 #148
100412 mefke79
komt goed!
pi_84250050
huup, musje inderdaad! Ik vind ze wel duur. Ga eens even mijn mama lief aankijken of ze iets kan freubelen.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:42:29 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84251095
Ik vind het wel meevallen nog met de prijs, 10 euro voor 3 stuks, je hoeft de romperverlenger natuurlijk niet in de was te doen als je de romper in de was doet. Kan me voorstellen dat je minimaal een week per verlenger doet voordat je ze wast ofzo.

Maar aan de andere kant zijn ze idd vrij simpel zelf te maken met een stukje stof en wat drukkertjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 22:23:39 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_84253361
o wacht, per drie. Ik dacht per stuk...'t wordt tijd dat ik mijn bed in duik...
pi_84263364
Twinkly, bedankt!

pi_84263530
Ohh, Ivan Het staat hem echt super dat grijs en rood. Cutiepie!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:28:27 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84263532
Oh wat is het toch een mooie knul Claudia!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:34:48 #154
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84263650
Ivan staat hem goed dat rood/grijs Claudia!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:42:22 #155
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84263797
Wat een mooie jongen
pi_84264129
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:42 schreef appelfan het volgende:
Wat een mooie jongen
Nou he?
pi_84264928
Ik moet er gewoon van glunderen! Als hij zit ziet hij er ook ineens zoveel groter uit. En inderdaad, de combinatie rood/grijs is geslaagd!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:09:09 #158
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84268404
Kijk hem nou zitten. Hij lijkt inderdaad groot zo . Mooi snoetje.

Gisteravond in bedje. Als ik zijn haar eraf knip, kan het best, de sterrenromper .
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:45:25 #159
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84270019
hahahaha groofs muppet!
het kan sowieso wat een prachtig ventje heb je toch <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:24:14 #160
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84274091
Ahw, ik zit een beetje te marktplaatsen omdat ik me verveel

het is dat ik écht al ruimschoots voorzien ben in maat 80, maar kijk dit pakket nou!

Misschien een tip voor iemand van hier? Ik vind die poncho zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:05:16 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84282665
oeee gaat op handen zitten....
idd mooi pakket Huup
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:46:35 #162
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84286373
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef Poppedein het volgende:
Je wordt weer bedankt Huup Zit ik hier verdorie bij >30 graden winterkleren te bestellen..
Ik kreeg inspiratie door jullie.

Ik heb vandaag een slee besteld . het gaat me potverdorie niet weer gebeuren dat het 1000 dagen sneeuwt en alle slees zijn uitverkocht .

En daarbij heb ik voor beide kindjes ook lekker gewintershopt bij de H&M. Dit was denk ik voor het eerst dat ze alles gewoon nog hadden in de goede maat enzo. Wauw! Ik heb echt wat aan jullie .
pi_84287457
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Groofsken het volgende:

[..]
Wauw! Ik heb echt wat aan jullie .
En ik heb niets aan jullie!!! Ik had me voorgenomen wat minder kleertjes te gaan kopen
Heb gisteren dus ook weer een bestelling gedaan bij de H&M...

R is schetig in zn sterretjesromper
pi_84287577
Die kleuren staan Ivan zeker goed!! Mooi mannetje!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:26:40 #165
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84288170
De H&M heeft in elk geval wel wat aan ons .
pi_84288228
Kortingscodes ojee... nou moet ik gaan shoppen.....

Ik heb uiteindelijk geen romperverlengers genomen. Ik ben voor mn slanke meisie verslingerd geraakt aan stretch-rompertjes. Dus die van de Hema en Prenatal bijvoorbeeld. Jammergenoeg hebben die geen leuke prints...
Maar ja die druk ik er dan zelf maar op.

Oja Claudia, helemaal geslaagd voor de rompertjes of moet ik morgen nog even bij de Hema kijken?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84288318
Wahhaha Groofsken, dat is wel het toppunt, een slee!!
Oeh mooie poncho Huup Die zou ik gewoon proberen apart over te nemen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:43:20 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84289008
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Twinkly het volgende:
Wahhaha Groofsken, dat is wel het toppunt, een slee!!
Oeh mooie poncho Huup Die zou ik gewoon proberen apart over te nemen
Misschien doe ik dat wel
maar mn moeke gaat er een breien, naar aanleiding van dit voorbeeld mn moeder is zo'n breiwonder dus het zal vast leuk worden! Ik vind het nu al leuk Misschien ga ik vragen of ze ook een mutsje kan breien, maar dan zal ik eerst de beschrijving moeten vertalen voor haar. Ik spreek erg goed Frans maar mn brei-jargon is wat minder

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84289119
Huup ik geloof dat ik die in het Nederlands heb! Wacht ff
edit: yup!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:21:14 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84290962
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik geloof dat ik die in het Nederlands heb! Wacht ff
edit: yup!
je bent geniaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84291408
Oooh, mag ik 'm ook?

Mijn schoonmoeder wil zo graag wat maken, maar is weer eens zo bang dat ze iets maakt dat ik niet leuk vind en ik het uit beleefdheid dan toch aan moet dan en dan dringt ze zich alleen maar op en ik moet zelf maar met iets komen want dan maakt ze het want stel je voor dat ik me voor het blok gezet voel door haar omdat mijn smaak niet overeenkomt met de hare en zij dus iets gemaakt heeft wat ik helemaal niet leuk vind maar ik Lente toch maar aantrek zonder dat het echt mijn smaak is.

Adem in.

Adem uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-07-2010 21:35:17 ]
pi_84291691
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, mag ik 'm ook?

Mijn schoonmoeder wil zo graag wat maken, maar is weer eens zo bang dat ze iets maakt dat ik niet leuk vindt en ik het uit beleefdheid dan toch aan moet dan en dan dringt ze zich alleen maar op en ik moet zelf maar met iets komen want dan maakt ze het want stel je voor dat ik me voor het blok gezet voel door haar omdat mijn smaak niet overeenkomt met de hare en zij dus iets gemaakt heeft wat ik helemaal niet leuk vind maar ik Lente toch maar aantrek zonder dat het echt mijn smaak is.

Adem in.

Adem uit.
lol! Nou beter dan een schoonmoeder die boos wordt omdat je een gifgroen veel te strak en lang kriebelig wollen truitje niet aantrekt
Als je mij je emailadres PMed dan stuur ik het door!
pi_84306303
quote:

En daarbij heb ik voor beide kindjes ook lekker gewintershopt bij de H&M.

Oeh, wat heb je voor ze gekocht?

aah dat gebreide setje is echt enorm schetig
pi_84306462
quote:
Ik heb vandaag een slee besteld . het gaat me potverdorie niet weer gebeuren dat het 1000 dagen sneeuwt en alle slees zijn uitverkocht .
slim

wij zaten vorige winter ook zonder namelijk
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:53:36 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84306504
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Misschien doe ik dat wel
maar mn moeke gaat er een breien, naar aanleiding van dit voorbeeld mn moeder is zo'n breiwonder dus het zal vast leuk worden! Ik vind het nu al leuk Misschien ga ik vragen of ze ook een mutsje kan breien, maar dan zal ik eerst de beschrijving moeten vertalen voor haar. Ik spreek erg goed Frans maar mn brei-jargon is wat minder

[ afbeelding ]
Dat poezenmutsje!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84306527
Dat pakket is inderdaad leuk, huup, maar maat 80...nah..te ver weg nog
pi_84307793
Huup, speur es een jongenspakket 74 of 80 voor mij Jij kan altijd leuke pakketdingen vinden en ik nooit.
Ik ga ook es effe speuren nu
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:29:23 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84310155
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oeh, wat heb je voor ze gekocht?

aah dat gebreide setje is echt enorm schetig
Te veel om op te noemen . Voor mijn dochter in elk geval het bruine fleece vestje met orse hartjes (ik hou niet zo van fleece, maar deze vond ik ). En het rose-grijze setje dat een meisje aanheeft (rose rokje, rose shirt en grijs majootje met stipjes) en nog meer, maar dat zien jullie vast tegen die tijd wel op de foto's voorbij komen.

En voor mijn zoon uiteraard dat blauwe vestje, die coole sokken en twee broeken en wat romper-spul.

Oh en de skibroek . Daardoor kwam ik uiteindelijk op het idee voor de slee.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:30:32 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84310199
Oh, en ik heb echt keitof spul van Trui voor mijn dochter gekocht. oftewel, voor de komende twee jaar zit die gebakken .

En voor mijn zoon heb ik een stoer goodmoodkidspakje (jumpsuit met korte mouw) gekocht: donkerblauw met grijze peer .

[ Bericht 39% gewijzigd door Groofsken op 21-07-2010 12:35:57 ]
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:02:51 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84311355
ha, heb je 't al binnen groofsken?
in de haak.
pi_84311864
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Huup, speur es een jongenspakket 74 of 80 voor mij Jij kan altijd leuke pakketdingen vinden en ik nooit.
Ik ga ook es effe speuren nu

ik vul altijd gewoon pakket in bij zoektermen en dan baby/kinderkleren in de gewenste maat selecteren en dan voor meisje in mijn geval. En dan maar gewoon al die pagina's afgaan (soms doe ik het meer om me te verbazen over wat mensen wegdoen en hoeveel ze er nog voor willen hebben dan dat ik echt op zoek ben hoor! )

ik ga vanmiddag ns kijken leuk! Ik kijk eigk nooit naar jongensspul! (logisch natuurlijk )

Groofs wat leuk dat je zo goed geslaagd bent! En je slee
ik vind het jammer dat de kleding die Trui aanbiedt net te groot is voor mij om vooruit te kopen want er zitten zulke enorm leuke dingen bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:18:46 #182
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84311969
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:02 schreef trui het volgende:
ha, heb je 't al binnen groofsken?
Nee . Maar het is dus onderweg begrijp ik .
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:22:01 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84312101
ja, gisteren verstuurd! ingrid heeft de hare al wel binnen.
in de haak.
pi_84316638
Hier ook nog geen Trui-spullies, maar vast morgen!
Meike gaat ws echt uit haar dak van dat Hello Kitty tshirt
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:13:34 #185
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84323074
Trui, de kleertjes zijn binnen . Sommig spul echt pas voor over een jaar (of twee ), maar sommig spul past gewoon al, wauw!!!

We zijn er heel blij mee . Enne volgens mij zat er meer bij dan ik gekocht had , maar alles even leuk .

BEDANKT !!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Groofsken op 21-07-2010 18:28:28 ]
pi_84323451
oh kijk nou wat staat dat haar leuk!! <3 echt heel erg snoepig groofs!

Jemig ik ben voor de zomaar even aan het speuren naar jongenskleertjes maar dat valt nog niet mee zeg om een heel pakket te vinden dat ik leuk vind

http://link.marktplaats.nl/362495914
dit pakje vind ik wel drollig

http://link.marktplaats.nl/361103258
dit pakket ziet er goed uit qua basics en veel enzo

Deze vind ik erg leuk <3 en voor goed doel (moet je altijd maar bezien natuurlijk, maar goed )
http://link.marktplaats.nl/357230284

Bestemd voor: jongetje.
Ik weet het niet hoor...
http://link.marktplaats.nl/355007664

En dat waren 20 pagina's maat 74

wat een hoop zooi ertussen en wat een hoop slechte foto's zeg. Jeetje, je wilt je spullen toch verkopen? Waarom dan een bewogen foto van een hoopje kleding?

en als ik een linkje weg moet halen wegens interesse enzo, geef even een gil in mn pm
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84323658
Bedankt Huup! Je hebt het pakket teruggevonden wat ik vanmiddag niet kon weervinden . Die tweede link vond ik leuke spulletjes hebben, maar ik zou er niet alles van willen hebben. Kan het altijd effe proberen bij de verkoper natuurlijk
pi_84324967
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:34 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt Huup! Je hebt het pakket teruggevonden wat ik vanmiddag niet kon weervinden . Die tweede link vond ik leuke spulletjes hebben, maar ik zou er niet alles van willen hebben. Kan het altijd effe proberen bij de verkoper natuurlijk
hahaha yay!
ik heb dat ook altijd, zie je wat leuks, kan ik het daarna onmogelijk terugvinden
Ik vond idd niet alles even leuk wat er in dat pakket zat, maar het pakket over het algeheel wel leuk genoeg om die dingen erbij te nemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84325085
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*

Helaas gaan de Barbapapakleren tot en met 86, en dat heeft Thijs nu (van boven, van onder 80). Jammer!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84325539
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

Grrrrrrr.... ik naar H&M rennen (online).... *barbapapaaaa*

Helaas gaan de Barbapapakleren tot en met 86, en dat heeft Thijs nu (van boven, van onder 80). Jammer!
Ze hebben wel onderbroekjes per zoveel verpakt van Barbapapa en een Barbabob pyjama vanaf 86-92
Ik vind het ook zo geweldig Vandaag al even de bestelde bodywarmer en Barbabob shirt in de winkel bewonderd haha
pi_84325590
Die schoentjes!!! (3e foto aan de onderkant, helemaal rechts)
http://link.marktplaats.nl/361125507
de rest van t pakket vind k niet zo maar die schoentjes zijn leuk zeg!

Dit is niet zo heel veel, maar ik zou t zo kopen, dit vind k erg leuk
http://link.marktplaats.nl/362574362

hier zit wel wat leuks tussen geloof ik? maar kan het niet zo goed zien
http://link.marktplaats.nl/357770733

en so far voor maat 80.

Als ik een jongetje krijg dit keer ga ik dozen met meisjeskleding vol proppen voor hier ofzo, kleurdoosstijl en dan lekker los op jongensspul als ik een meisje krijg hoef k alleen wat kleine dingen bij te kopen, ook wel leuk, kan ik eventueel naar ietsjes duurder spul kijken waar ik nu nooit naar kijk <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84325933
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:

Als ik een jongetje krijg dit keer ga ik dozen met meisjeskleding vol proppen voor hier ofzo, kleurdoosstijl e
Dan zou ik heel hard balen dat ik dit keer niet met je meezwanger (van een meisje) hoor! Kleurdoos en jij hebben echt verschrikkelijk veel meisjesleuks!
Oeh die schoentjes zijn inderdaad erg de rest is me te kakballerig.
Voor een pakket heb ik zelf denk ik toch al te veel 74/80 in huis, heb nog wel wat nodig maar gewoon een paar hele leuke dingen... vooral leuke jongensbroekjes vind ik moeilijk te vinden (geen spijker, het lijkt wel of jongetjes alleen maar spijkerbroekjes horen te hebben, zal wel stoer gevonden worden ofzo.Hij heeft ze wel, maar allemaal gekregen van kraambezoek haha)

Oeke, heb jij niet toevallig nog 74/80 in de aanbieding? Jij hebt ook altijd veel leuks
pi_84326265
Haha ja bij Oeke bedelen of probeer bass-miss over te halen misschien heeft ze nog oude kleertjes van Fons.

Ik heb toch een bod gedaan op dat ene pakket met die poncho. Ben gister eens kritisch door de maat 80/86 dingen heen gegaan maar eigenlijk valt het best mee nog. Zonder gekheid echt! Ze heeft bijvoorbeeld nog geen broekjes, wel veel leggings maar geen broekjes, en ze kan best wat extra longsleeves gebruiken ipv al die zomershirtjes die er nu liggen. Dat kindje van wie we spullen doorgeschoven krijgen zit soms net in een ander seizoen dus dan lijkt het of je hopen kleding in de kast hebt maar uiteindelijk valt het wel mee

zag trouwens nog leuke winterjasjes
http://link.marktplaats.nl/362764162
ontzettend lief! maar ontzettend onpractisch ook lijkt me met buiten spelen qua kleur

http://link.marktplaats.nl/362716542
blutsbaby
echt, dat merk

en deze <3
http://link.marktplaats.nl/362726503

maar goed. ik wacht nog maar even met een winterjas uitzoeken tot de volgende kinderbijslag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:57:24 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84326517
Huup, ik heb nog wel een grijze mantel.
pi_84326540
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Huup, ik heb nog wel een grijze mantel.
foto?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84326541
Oooh die jasjes ik moet echt een meisje, echt!
Ik heb al maanden een winterjasje , uit de sale van afgelopen winter, met heel veel korting. Zo'n mantel model zwart wol met zwarte knopen.

Bij BassMiss heb ik al wel vaker proberen te bedelen, maar die doet geen kleertjes weg helaas
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:02:56 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84326711
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

foto?
ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.
pi_84326812
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik ga m opzoeken zodra ik uit de rommel ben.
ohja pff ik hoop dat je snel op orde bent en daarna bevallen en genieten en dat jasje komt wel ben benieuwd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84327989
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef trui het volgende:
ja, gisteren verstuurd! ingrid heeft de hare al wel binnen.

Kim heeft alles gepast vandaag. Is vooral fan van het Snoopy jurkje. En de rokken.
Broeken op de groei vind ze maar raar.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:32:49 #200
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328038
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dat jij dat jurkje niet hebt gekozen. Ik vind het ook echt wat voor Kim .
pi_84328152
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:38:27 #202
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328261
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
pi_84328425
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.

Houden jullie eens op over de H&M site. Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:06:51 #204
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84329533
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.

Houden jullie eens op over de H&M site. Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest .
pi_84329778
ik vond op de h&m site de kleertjes eigenlijk niet zo leuk dat grijze vestje met die knopen vond ik wel maar goed dat heb ik vaak online
maar k koop ook even niets voor floris, komt wel als ie wat groter is en.alle kraamvisite geweest is
pi_84332383
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest .
Gelukkig heeft ze genoeg jurkjes
Minstens 5 uit mn hoofd. Denk ook wel 5 rokjes. En dan 2 jurkjes dacht ik van Trui erbij nu. En 2 rokjes.
Staat zo leuk, echt meisjesachtig.
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:03:18 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84335505
groofsken, wat staat ie goed!!! dit was ook een van cato's lievelingsjurken! (ze weet zelfs nog niet eens dat ie weg is, dat heb ik wijselijk maar niet overlegd...) maar hij past perfect bij S. en die paar extra dingen zaten er expres bij hoor.

ingrid, dat kim al in 116 zit qua shirts & jurken.. wow! wat een verschil dan met die broeken. dan snap ik wel dat sommige dingen die ik erbij gedaan had toch wat te klein uitvallen. maak er maar iemand anders blij mee. fijn dat dit allemaal is aangekomen, dit waren wel de grootste pakketten.

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 21-07-2010 23:31:28 ]
in de haak.
pi_84337395
Ja en ze past zelfs soms nog 98 qua broeken en leggings. De broeken 104 zijn nog iets te wijd, maar nu niet nodig.
En de andere broeken op de groei dus
Ze zit een beetje tussen 98 en 104 in eik. Heb net dapper snappers besteld, riemen zitten niet goed.
Shirts ed 110 passen soms ook wel, ligt aan het merk. Sommige dingen 110 van jou passen wel.
Ook voor minikontje Tyler meteen een dapper snapper erbij.

Krijgt Selene morgen nog meer kleertjes
pi_84358551
Vandaag bij de Hema in Rijswijk geweest. Ik twijfelde heel erg over de romper met rode mauwen en verder grijs en met visjes die Ivan draagt. Helaas was die er alleen in maat 96/104 of zo. Dat vond ik dan toch veels te groot. Al die andere leuke rompertjes die hier voorbij zijn gekomen waren er ook niet meer een maat groter dan onze huidige rompers, namelijk 84/96. Misschien toch maar nog in Amstelveen kijken of op marktplaats wat leuke dingen kopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84389838
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:51:41 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84390183
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was

Ik hoop dat ie bij mij vanmiddag nog even langskomt.

Leuk dat het zo leuk is!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:57:30 #212
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84390343
Oh, ik wil ze ook, ben ze benieuwd! Dat spijkerbroekje heb ik ook besteld voor R .
pi_84390367
haha, wat snel, Poppejans

Hier nog niks (het meeste was trouwens voor mij, schoenen enzo)
pi_84390372
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was
!

Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.

Poppejans: foto's!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:16:43 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84390947
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

!

Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.

oh dat doe ik ook vaak hoor! Als ik niks of niemand verwacht zeg maar. Maar nu had ik gezegd dat ik een pakje verwachtte nouja maakt ook niet uit, ze komen vast nog wel een keer, vandaag of morgen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84391071
Ik heb ook een bestelling gedaan bij de H&M.

En die sokken Zo lief. Jammer dat het nu nog zomer is
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:45:49 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84392075
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt! had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit

ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld had en de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten

En mn eigen spullies zijn echt heel erg leuk dat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393467
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:27:52 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393580
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
even bellen
haha en anders ligt er een leuke verrassing voor je thuis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393643
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt! had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit

ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld had en de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten

En mn eigen spullies zijn echt heel erg leuk dat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig
H&M? Wat had je besteld?

Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:36:24 #221
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393896
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

H&M? Wat had je besteld?

Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Dit!

ik al helemaal plaatjes zoeken, herinner ik me dat k mn bestelling al gepost had een tijdje terug

Het is niet zo heel boeiend maar gewoon fijne basics. Ik had nog geen spijkerbroekje voor het najaar/winter. Wel een tweetal buitenspeelbroekjes maar ik wil er ook graag eentje voor gewoon hebben zeg maar, waar niet de gaten en vlekken inzitten En ze heeft een hoop shirtjes met korte mouwen in 80/86 gekregen. Dus daarom maar een hoop vesten, dan kan ze die ook mooi aan!
Die paarse is erg mooi van kleur truowens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393954
Haha, die vestjes heb ik ook

Het broekje en de pyjama's vond ik eigenlijk best duur

Ik ga ook even plaatjes plakken
Lotte!
Noah!
pi_84394029
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Ah, ik had het mis

chauffeur is onderweg
pi_84394218

Maar dan in het bruin

En voor op het KDV:

Ik vond het setje wat dat meisje in de katalogus aan had zo leuk, maar ook wel duur..al kreeg ik wel koop-toestemming daarvoor. Nog even over nadenken (die met dat grijze wikkelvestje). Dat giletje vond ik ook leuk, maar volgens mij zit dat helemaal niet lekker...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:49:01 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394330
Leuk!

Jij zult dat sneeuwpak wel nodig hebben ja ik vond het sneeuwpak ontzettend leuk en ik kan al helemaal blij worden van het idee van mn kleine meisje in de sneeuw straks maar zul je zien dat we weer zo'n nepwinter krijgen hier

Die pyjama's waren ook wel prijzig ja maar ik vind het wel erg prettige pyjama's en het zijn er 2, samen met de ene die ik al heb in die maat ben ik nu wel klaar qua pyjama's en zulks.
Nu nog een winterslaapzak zien te scoren alvast in haar maat. Weet iemand welke maat ik dan moet hebben ongeveer qua lengte? Ik zie ze nu nog wel eens in de reclame hangen namelijk Hoef ik er straks niet de volle mep voor te betalen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394404
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groei Die pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.

Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
Lotte!
Noah!
pi_84394608
Leuke kleertjes, Linda!

Ik heb het sneeuwpak gekocht omdat wij geen voetenzak hebben in de kinderwagen. Misschien koop ik die nog wel, maar als we het zo redden dan zou dat mooi zijn.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:01:06 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394754
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groei Die pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.

Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader ), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.

Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394938
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader ), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.

Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:10:23 #230
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84395112
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
oh okay op die manier. Nouja ik heb hier een buitensporig grote kruidvat op t durp dus misschien ligt er nog wel eea. en ik krijg nog eftelingkortingsdingen van ze
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84396046
Huup, de rompertjes zijn binnen!
pi_84396143
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

!

Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet open te doen.Ik wil nog wel steeds zo'n anti colportage sticker plakken.
Wolf ligt nu net op bed, ik hijs hem vanavond wel even in zn nieuwe winter (ah mishandeling!) kleren. Het zal allemaal nog iets te groot zijn, maar toch.

Oh gaaf dat het er ook bij jou al is Huup!

Voetenzak heb ik nog niet, skipakje is dan ook wel handig inderdaad Claudia. Moet nog even denken wat ik doe als het kouder gaat worden

Wooooh Linda heeft even de hele kinderafdeling v H&M leeg geshopt
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:50:18 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84396598
Ik heb die skibroek vooral gekocht voor als we gaan sleeën. Op al die 1000 dagen sneeuw . En voor op de nietsneeuwdagen op de fiets . En verder heb ik van een neefje een heel leuk, fijn, stoer, groen jasje.

Voor S kan ik er geen vinden, ook niet op marktplaats .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:22:05 #234
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84400432
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, de rompertjes zijn binnen!
oh! fijn! ze zijn laat dan geen strafport?

@Linda, bedankt voor de kruidvattip! ik heb net inderdaad voor 8.99 een winterslaapzak 100 cm gekocht voor de geinteresseerden wil ik best een foto maken, ze hadden ze ook in het groen en blauw. Ik ben helemaal blij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84400963
Hierbij showt Wolf u de nieuwe herfst/winter collectie van H&M

[ Bericht 51% gewijzigd door DustinHenderson op 23-07-2010 15:41:39 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:54:03 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401624
Wolf
het staat hem echt enorm leuk Poppejans!! <3
hihi het idee dat je hem gelijk even alles aangetrokken hebt vind ik echt heel schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84401672
oh Wolf! wat leuk

Leah verzuipt in de schoenen, laarsjes en wintersokken maat 18/19 echt heel erg
Het jeansbroekje en rollingstones truitje passen wel

ps Dit is niet Leah
pi_84402238
Oh kan nu helemaal niet meer wachten tot de bestelling ook hier binnen is
pi_84402609
Wat een leuke dingen Poppejans!

Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
Lotte!
Noah!
pi_84403996
Dankuwel allen

Coole kleren Lily, echt stoer! Die dikke sokjes heeft Wolf ook maar maat 16/18 van hoor, en die lijken zelfs nog ietsje ruim. Ik vond het ook lastig inschatten qua voetmaat als er geen leeftijdsaanduiding bij staat.
pi_84404024
Volgens mij zijn ze vanmiddag met m'n H&M-pakketje aan de deur geweest, maar ik had geen zin om open te doen. Nah, ik had het te druk. Zul je net zien. Ik moet naar beneden lopen voor een pakketje en dat komt niet altijd handig uit, bijvoorbeeld als je net een poepluier staat te verschonen.

Huup, geen strafport!

De bodywarmer vond ik op de H&M-foto niet leuk, maar hij staat Wolf echt geweldig! Hij lijkt er zelf ook heel blij mee!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:43:51 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405795
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuke dingen Poppejans!

Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
oh ik weet eigk niet of het een winterslaapzak is, maar de zomerslaapzakken die ik heb zijn echt veel dunner, das gewoon een dikkig lakentje zeg maar deze is een stuk dikker maar nu je het zegt zitten er inderdaad geen mouwen aan dus het zal wel als zomerslaapzak door moeten gaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Amélie's winterslaapzak van Prénatal die mouwen er ook nooit aan heb gehad en die is wel van ongeveer gelijke dikte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:47:38 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405952
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leuk Ik vind het ook heel erg bij jullie passen
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans? )

Misschien laat ik mn moeder hem wel kopen en dan zeg k van oh verrek, kijk nou wat we kado kregen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:52:09 #244
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84406126
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg . R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien . Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80 , ziet er keigrpoot uit nog .

En S verzuipt verdorie in haar nieuwe spijkerbroek die ik helemaal niet zoveel te groot heb gekocht. Maar ja, geen luierkontje meer hè, dan blijft er maar weinig over om zo'n broek mee te vullen. Nou ja, een keer omslaan in de taille en het staat toch wel .

Ik vind die kleertjes ook echt wat voor leah . Heel schattige mouwtjes .
pi_84406260
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Groofsken het volgende:
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg . R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien . Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80 , ziet er keigrpoot uit nog .

Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:59:08 #246
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84406384
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
Ah oké. ja, ik dacht omdat het toch een beetje pofbroekjes zijn enzo durfde ik wel te gokken op maat 80. En dan kan hij er mooi de hele winter mee doen!

En het blauwe vestje gaat lekker mee kamperen . Ik heb trouwens voor R ook bodywarmer op zolder liggen, relaiseer ik me nu. Was een kraamcadeautje. Van de hema geloof ik.
pi_84407563
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leuk Ik vind het ook heel erg bij jullie passen
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans? )
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah

Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:39:20 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84407730
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef lily het volgende:

[..]

Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah

Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
Ah joh, B. is gewoon een drol met zulke dingen die vindt bandshirts maar raar als je ze niet op een concert gekocht hebt.
ik snap het helemaal hoor, ik vind het een leuk shirtje en ik vind de stones leuk dus waarom niet Het broekje vind ik echt schetig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84409771
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..

Zomerslaapzakken van Bambino:

Winterslaapzak:

Poging om de dikte van de voering te laten zien:

Ze zijn alle drie 100cm
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:45:12 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84410232
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..

Zomerslaapzakken van Bambino:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Winterslaapzak:
[ afbeelding ]

Poging om de dikte van de voering te laten zien:
[ afbeelding ]

Ze zijn alle drie 100cm
oh thanks, duidelijk! Ik heb een hele andere mijne was truowens maar 6 euro ook zag ik op de bon, op het ding zat een sticker met 8.99. Hij is net zo dik als jouw winterding geloof ik, ik ga zo even een foto maken, nu ben ik benieuwd ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:02:25 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84410853

links de bambino en rechts een zomerslaapzak van prénatal.
Ik krijg niet goed op de foto hoe dik die bambino is, maar die andere is 1 laag stof, ongevoerd en redelijk dun. Die roze is wel echt dik en gevoerd enzo.
Maar geen mouwen dus. Misschien is ie dan bedoeld voor t voorjaar en najaar ofzo ik heb er echt niet op gelet ook omdat ik die mouwen niet gebruik voor Amélie ze draagt ook al een pyjama en slaapt onder n deken.

Beter kreeg ik het er niet op hij was bij vergelijking trouwens net zo dik als de winterzak die we hebben van prénatal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84411312
Ohja, das een oudere Dat was toen een serie, met slabbetjes en rompertjes ook! Toen had ik geen slaapzak nodig Die is idd een stuk dikker
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:21:58 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84411614
oh is dat een oudere serie ja? ik let eigk nooit zo op dat bambino spul, tot er weer een folder in de bus valt en ik toevallig wat nodig heb nu ik terugdenk heb ik ook wel gestreepte zien liggen maar dan alleen die blauwe, dus die hebben ze ook blijkbaar.
Er lagen er nog meer van deze, ik ben nu geneigd om er nog 1 te halen, voor 9 euro vond k et iets te veel, maar voor 6 euro sja... 2 is geen luxe als ze per ongeluk langs de luier plast of ziek is/spuugt ofzo is een tweede wel handig.

Goed... so far voor de slaap'kleding'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84411906
Ik heb er idd ook 2, en 2 voor op het kdv. Wel zo makkelijk bij ongelukjes en wassen enzo... Alleen een winterslaapzak heb ik maar 1x, maar dat komt nog wel.

Bijpassend slabbetje:

niet dat dat nou boeiend is, maar wel een goed excuus om nog een foto te spammen
Lotte!
Noah!
pi_84411973
Ja zeg, spam dan een nieuwe, deze ken ik al.
pi_84412004
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, spam dan een nieuwe, deze ken ik al.
Maar das de enige met slabbetje en dat was mn excuus

er staan nieuwe foto's op de blog, van deze maand
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:33:45 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84412095
ahw drollie
leuke slabber Amélie laat ze niet meer zitten, ze hangt zichzelf een soort op aan dr slabbers net zo lang tot ze rood aanloopt en ik ze maar afdoe...Wel lastig want ik moet nu wel een beetje hannessen met dr kleertjes schoonhouden. Op zich heb ik geen probleem met vies worden enzo, hoort erbij. Maar een halve pasta bolognese over een leuk shirtje heen wrijven vind k wat minder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84412180
Deze zijn vierkant, met een vrij grote hoofdopening. Zulke lange armpjes heeft ze vast niet, om zich aan op te hangen. Was een pakje van 3, voor 3¤ ofzo.

Zijn die aantrek-slabbetjes van de IKEA niks voor dr dan?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:39:38 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84412319
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Linda2205 het volgende:
Deze zijn vierkant, met een vrij grote hoofdopening. Zulke lange armpjes heeft ze vast niet, om zich aan op te hangen. Was een pakje van 3, voor 3¤ ofzo.

Zijn die aantrek-slabbetjes van de IKEA niks voor dr dan?
nah ze trekt er gewoon aan zeg maar, en daardoor trekt de stof aan haar keel. Ik heb een zo'n sillybillyslab met mouwen en daar trekt ze ook aan Papieren wegwerpslabbers gingen even goed maar die heeft ze nu ook door.

Ach, t gaat vast weer over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84412904
Linda; Jij hebt een megabestelling gedaan hihi, leuke kleertjes!

Wolf, wat doet je mama je aan met dit weer :D Maar het staan je wel goed!

Hier ook pas die slaapzakken (die streepjes van Linda en die linker van Huup (de jongersversie dan) gekocht voor 6,- alvast in 100cm. Vond het gewoon lekker goedkoop vergeleken met die cottonbaby slaapzakken van 30,- die hij nu heeft :P

H&M was hier ook binnen!! Maandag nog een H&M pakketje :D ...en dan pas eind augustus de rest (winterjas oudste).
pi_84428114

Deze heb ik gekocht :D hahah vor mijn kleine grote prinses *O*
Ik twijfel nu of ik er nog 1 bij zal halen :D maar dan een fee O+ O+

En ik heb voor baby echt gruwelijk veel gekocht dat zal ik ook nog wel op de foto gaan zetten :+
pi_84429616
hahaha heerlijk hysterisch pvoess O+ niks mis mee <3 koop er een voor jezelf bij! Kunnen jullie samen zo boodschappen gaan doen :D

Ben benieuwd wat je allemaal voor de baby hebt. Ik vind het maar lastig dat ik het nog niet weet :') geduld is niet echt mn sterkste punt in deze haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84431740

Ik heb er nog 1 bij gehaald.. deze :D _O- Ik vind het zulke leuke verkleedjurken.
En ze zijn niet heel duur en fair trade O+

Mijn maat hebben ze niet helaas. vanaf 1 jaar is die te koop tot en met 6 jaar. :'(

Ik ga zo meteen foto's maken wat ik voor de baby heb gehaald :D
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:51:19 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84449720
wat een toffffe verkleedkleren *O*

en Huup; die slaapzak heeft Evie ook gehad deze winter en beviel heel erg goed. Evie heeft ook altijd mouwloze slaapzakjes, en ik heb zowel zomer als winterslaapzakken van de Kruidvat en die bevallen prima :Y

Evie krijgt nieuwe slofjes:

O+

(de paarse alvast voor de winter)
pi_84451118
Geweldig die verkleedjurkjes Pvoess! Die zou ik vroeger helemaal fantastisch hebben gevonden

oh die met rood met witte stippen vind ik erg leuk BJ, volgens mij gaat haar dat echt heel lief staan.
Toevallig was ik zelf vandaag ook aan het rondneuzen voorslofjes voor komende winter.
Welke maat heb jij besteld BJ? Lastig inschatten vind ik, en hoe ik nou heel goed een voet moet opmeten weet ik ook niet.
Ben helemaal verliefd op deze
pi_84451398
oh wauw die rode zijn echt geweldig BJ!! O+ O+

Ik koop nog geen schoenen vooruit voor de winter omdat ik het zo lastig inschatten vind. Amélie is net stapjes aan het zetten aan de hand. Wie weet loopt ze voor het einde van de zomer los en heeft ze goeie stevige schoenen nodig, of voor hetzelfde geld duurt het nog tot Kerst voor ze echt zelf loopt en zijn slofjes beter. Lastig dus, beter even afwachten.

Poppejans die zijn leuk zeg! Stoer en ze lijken me heerlijk warm!
Kun je de eigenaar van de webshop niet even mailen voor een maatadvies? Gewoon Wolf zn voetje in cm's doorgeven en dan advies vragen voor de winter?

@Pvoesss... }:| schiet ns op met die foto's van al je jongensspul?! Ik ben benieuwd c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84451545
haha ja ik ben bezig maar het licht is hier zo kutjes :D
pi_84451648
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Pvoesss het volgende:
haha ja ik ben bezig maar het licht is hier zo kutjes :D
oh my gosh! regel een bouwlamp dan :o :+
nee grapje, ik ben gewoon heel nieuwsgierig :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84451764
Die lamp moet je toch al hebben als je thuis bevalt toch? Hup hup... :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:42:38 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84451799
ik heb begrepen dat lopen op soepele slofjes juist heel erg goed is, zo leren kleintjes beter de voetjes af te wikkelen?
en ik heb voor nu die rode gekocht in maat 2, want Evie heeft 1 paar in maat 1 en die zijn nu bijna te klein,
de paarse heb ik in maat 3 besteld.
Maar Evie heeft kleine voetjes hoor, nog niets eens 10 cm momenteel... :Y

en ik vind die rode ook zooooo schattig!!
pi_84451995
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb begrepen dat lopen op soepele slofjes juist heel erg goed is, zo leren kleintjes beter de voetjes af te wikkelen?
en ik heb voor nu die rode gekocht in maat 2, want Evie heeft 1 paar in maat 1 en die zijn nu bijna te klein,
de paarse heb ik in maat 3 besteld.
Maar Evie heeft kleine voetjes hoor, nog niets eens 10 cm momenteel... :Y

en ik vind die rode ook zooooo schattig!!
Ja dat is wel zo hoor! Leren lopen is beter op soepele slofjes enzo :Y Maar ik zit er dus mee of ze straks nog in een 'leren lopen' fase zit of echt al in de 'lopen' fase waarbij ze dus gewoon zelf buiten wil lopen enzo, dat idee, en dan hebben ze weer wel iets stevigere schoenen nodig. Dus in plaats van allebei de schoensoorten te kopen zoals mn hormonen willen :') wacht ik nog maar even af naar hoe het straks gaat.

Sommige kindjes blijven heel lang er tegenaan hikken en die durven niet goed los en andere kindjes zoals mijn buurjongetje gaan in 2 weken van immobiel (echt :') ) naar rennen. :{
Binnen heeft ze nooit slofjes aan eigk. Altijd op blote voeten, in de winter zijn slofjes voor binnen wel een idee denk ik, minder glad dan sokjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 juli 2010 @ 01:19:38 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84457150
ahhh op die manier.. duidelijk :Y

Evie zit nog in die eerste fase, probeert nu te kruipen, en trekt zichzelf op tot staan. (aan mijn handen).
en dr zijn zoveeeeel leuke schoentjes en slofjes O+

en wooowww die zijn ook superleuk Poppejans! en ik vind ze ook echt bij je mannetje passen :Y O+

en oooeee ik ben ook gezwicht voor de nieuwe collectie van H&M
:@

uhh het paarse vestje en appelshirtje, het paars gebloemde en roze corduroybroekje, gestreept shirtje, bruin shirtje met tekst, sokken, pyama's (die roze)en die uberschattige bontlaarsjes in het rozzzze O+ O+ O+ :@

[ Bericht 22% gewijzigd door Beessie-Jen op 25-07-2010 01:47:01 ]
pi_84460048
Huup je kan sowieso allebei de schoenen kopen mocht ze buiten al los lopen. Binnen zul je haar dan toch niet de buitenschoenen aandoen dus kan ze dan lekker op leren slofjes lopen en krijgt ze ook nog eens geen koude voeten. Huup hebben ze die slaapzakken ook bij andere Kruidvats nog denk je? Ik heb namelijk in de nieuwe folder van Kruidvat en op de website gezocht en kan nergens die slaapzakken vinden en zou ze ook graag willen kopen. Voor vorige winter hadden wij een dikke C&A slaapzak met afritsbare mouwen, die was echt tof. Ik kan niet goed zien op de fotos van Linda of de mouwen van haar slaapzakken afritsbaar zijn.

Linda en Huup hebben jullie slaapzakken met afritsbare mouwen gekocht/gezien?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 25 juli 2010 @ 09:07:29 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84460071
Tinuviel ik heb geen afritsbare mouwen aan de mijne zitten. Mijn kruidvat heeft die slaapzakken wel nog maar dat lijken me een soort restpartijen van vorig jaar ofzo, ik had vorig jaar een slaapzak van Prénatal die wel afritsbare mouwen had maar die mouwen heb ik nooit gebruikt.
In het najaar zal C&A vast ook wel weer slaapzakken krijgen lijkt me?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84460197
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:07 schreef huuphuup het volgende:
Tinuviel ik heb geen afritsbare mouwen aan de mijne zitten. Mijn kruidvat heeft die slaapzakken wel nog maar dat lijken me een soort restpartijen van vorig jaar ofzo, ik had vorig jaar een slaapzak van Prénatal die wel afritsbare mouwen had maar die mouwen heb ik nooit gebruikt.
In het najaar zal C&A vast ook wel weer slaapzakken krijgen lijkt me?
Volgens mij heeft de C&A ook al winterslaapzakken. Alleen de prijzen van de slaapzakken, die jij hebt gekocht leken mij wel heel erg aantrekkelijk. Zal gewoon ook nog even rondneuzen bij de Kruidvats bij ons in de buurt, misschien ligt daar ook nog het een en ander.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 25 juli 2010 @ 10:10:13 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84460633
Leuke slofjes allemaal zeg O+

Ik was vrijdag gaan shoppen en ze hadden uitverkoop bij Petit Louie :X Veel te goed geslaagd. Maar de dingen van Linde kan Esmee straks ook weer aan toch? O-)
pi_84461083
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:10 schreef Stiemie het volgende:

Ik was vrijdag gaan shoppen en ze hadden uitverkoop bij Petit Louie :X Veel te goed geslaagd. Maar de dingen van Linde kan Esmee straks ook weer aan toch? O-)
Als het qua seizoenen en maten overeenkomt natuurlijk :Y.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 25 juli 2010 @ 10:48:43 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84461183
heb vooral vestjes en shirtjes met korte mouw gekocht. De vestjes kunnen in de zomer als jas en de shirtjes kunnen in de winter met een shirt met lange mouw eronder. Ik heb eigenlijk maar weinig dat seizoensgebonden is. Alleen wollen jurkjes, echte zomerjurkjes en korte broeken. Maar daar heb ik dus niet zo veel van :)
  zondag 25 juli 2010 @ 11:37:57 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84462215
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:10 schreef Stiemie het volgende:

:D!

maar wel leuk zeg, ik vind dat spul van Petit Louie zo leuk O+ O+ maarja die prijs hè }:| :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84462492
C&A heeft altijd slaapzakken met afritsbare mouwen ja. Wel duur...20-30¤
Lotte!
Noah!
pi_84468042
HUUUUUP!!!!! Hier de eerste helft.. ik zal ooit nog eens de andere helft fotograferen

zondag 25 juli 2010 @ 15:19:12 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84468882
ooooh je robotpakjes~!! :D O+ die vind ik zo leuk O+ je andere kruippakjes enzo zijn ook tof zeg.
En die dino's aaaah <3 leuk geslaagd zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84508299
Ik vind die robopakjes ook heel schattig!

Huup, nogmaals bedankt! :*

pi_84508600
Leuk Pvoesss! Noppies kleertjes zijn zo schattig bij pasgeborenen, en leuk dat pakje aan 1 stuk boven die robotpakjes.
Die robotpakjes had Wolf ook! Staat echt megacute
  maandag 26 juli 2010 @ 16:29:01 #285
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84509270
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die robopakjes ook heel schattig!

Huup, nogmaals bedankt! :*

[ afbeelding ]
aaaah kijk hem nou :D wat een toetje zo O+
en die romper zo hagelwit nog _O-

graag gedaan :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 juli 2010 @ 18:00:55 #286
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84512982
Pvoess! Wat een leuke kleertjes
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:35:56 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84537718
Poppejans dank nog voor de kortingscodes! *O* t deed inderdaad zn werk en ik heb nog snel wat kleins in mn mandje gegooid O+ (en schoenen voor mezelf :') )

Nu ben k dr wel weer even klaar mee :P
In principe ben ik klaar met kleding kopen in 80/86 voor Amélie. Het enige wat ze echt nog nodig heeft zijn rompers, ze heeft er nu maar 3 ofzo) en een winterjas. Maar dat komt tzt wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84539543
Ja? Ga je die schoenen passen denk je? You wannabe hip mom :P
ik vind vooral de 2e maillotjes leuk!! <3

Pvoesss....ohhh dr komt gewoon echt een jungske bij jullie O+ wat leuk al die kleine kleertjes weer!
pi_84539632
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Poppedein het volgende:
_O-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:45:14 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84539734
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Poppedein het volgende:
ik vind vooral de 2e maillotjes leuk!! <3

Pvoesss....ohhh dr komt gewoon echt een jungske bij jullie O+ wat leuk al die kleine kleertjes weer!
weet je dat ik heel vaak schoenen koop van de H&M kinderafdeling? :o maar dan niet deze :+ maar de jongens en meiden maten gaan t/m 39 dus das meestal mooi goedkope schoenen voor mij :7
maar nee ik heb lellike nepuggs voor mn opzwellende peuties in t mandje gedaan ;(

Ik heb nu wel met die maillots die ik van TF heb erbij genoeg voor een heel jaar :D van 80 t/m 92 geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84539937
De schoenen van H&M zijn mij altijd te klein.
Ik heb maat 41 en de maat 41 van H&M passen dus nooit (op de ballerina's na).

schattige schoentjes, huup :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:52:11 #292
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84539981
Huup ik heb wel langemouwenrompers in 80/86
Als je die niet al hebt tenminste _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:54:59 #293
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84540067
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup ik heb wel langemouwenrompers in 80/86
Als je die niet al hebt tenminste _O-
hmmm misschien wel n idee.
Ik heb 1 hemdromper en 2 korte mouw geloof ik dus dat schiet niet echt op :P
En ik heb er een stuk of 4 in 86/92 maar dat vind ik voor nu nog wel groot.

Ik kom wel neuzen als ik Simon kom halen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84547021
Nu was de dame aan de beurt maatje 92/98 al weer :o

pi_84547765
Ohhh Pvoesss, écht wat tof! Ik verheug me door dit soort dingen zo op een peutertje!! Dat eerste spijkerjasje..I love it! O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:22:45 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84549056
Leuk Pvoesss! En dat eerste jasje inderdaad O+ té leuk!!
en met zulke lellikelligevallen kan ik leven, die vind ik wel schattig! O+ (ik neem tenminste aan dat het lellekellen zijn door de glimmers en het roze :D )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84549637
Hahah ja. dit is haar 2e paar.
ze heeft ook al met aardbeien erop.. Ik heb er ook maar mee leren leven :') :D

Dit stond echt op het lijstje wat ik later nooit voor mijn kind zou kopen toen ik zwanger was. _O-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:43:01 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84549990
Die vallen alles mee! Die vind ik ook schattig O+ volgens mij had k ze al ergens voorbij zien komen op een foto.
Ik vind LelliKelli's best lellik (geniale naam trouwens _O- :+ ) maar je hebt er wel gradaties in haha. Die met een hakje enzo komen dr echt niet in, en de allstar-achtige varianten vind ik ook niet zo maar dit model vind ik best ok.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84550143
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
en de allstar-achtige varianten vind ik ook niet zo
nee, bah, vooral die hele hoge, brrr

hebben ze deze ook in 41? O+ :D

pi_84550487
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Die vallen alles mee! Die vind ik ook schattig O+ volgens mij had k ze al ergens voorbij zien komen op een foto.
Ik vind LelliKelli's best lellik (geniale naam trouwens _O- :+ ) maar je hebt er wel gradaties in haha. Die met een hakje enzo komen dr echt niet in, en de allstar-achtige varianten vind ik ook niet zo maar dit model vind ik best ok.
Hahah ja deze kunnen wel idd.
En zoals je kan zien is ze nogal heel spekkie op dr voeten..
Iets anders krijg ik amper aan. En alle speciale schoenen vind ik te duur of de dame te lelijk :)
pi_84550724
Ik vind ze leuk die lellie's. :D
Nouja, deze dan.
En leuk, al die kleertjes Pvoess! Zowel die van je dochter als die van je zoon! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')