abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84394404
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groei Die pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.

Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
Lotte!
Noah!
pi_84394608
Leuke kleertjes, Linda!

Ik heb het sneeuwpak gekocht omdat wij geen voetenzak hebben in de kinderwagen. Misschien koop ik die nog wel, maar als we het zo redden dan zou dat mooi zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:01:06 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394754
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groei Die pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.

Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader ), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.

Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394938
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader ), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.

Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:10:23 #230
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84395112
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
oh okay op die manier. Nouja ik heb hier een buitensporig grote kruidvat op t durp dus misschien ligt er nog wel eea. en ik krijg nog eftelingkortingsdingen van ze
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84396046
Huup, de rompertjes zijn binnen!
pi_84396143
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

!

Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.

Poppejans: foto's!
Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet open te doen.Ik wil nog wel steeds zo'n anti colportage sticker plakken.
Wolf ligt nu net op bed, ik hijs hem vanavond wel even in zn nieuwe winter (ah mishandeling!) kleren. Het zal allemaal nog iets te groot zijn, maar toch.

Oh gaaf dat het er ook bij jou al is Huup!

Voetenzak heb ik nog niet, skipakje is dan ook wel handig inderdaad Claudia. Moet nog even denken wat ik doe als het kouder gaat worden

Wooooh Linda heeft even de hele kinderafdeling v H&M leeg geshopt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:50:18 #233
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84396598
Ik heb die skibroek vooral gekocht voor als we gaan sleeën. Op al die 1000 dagen sneeuw . En voor op de nietsneeuwdagen op de fiets . En verder heb ik van een neefje een heel leuk, fijn, stoer, groen jasje.

Voor S kan ik er geen vinden, ook niet op marktplaats .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:22:05 #234
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84400432
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, de rompertjes zijn binnen!
oh! fijn! ze zijn laat dan geen strafport?

@Linda, bedankt voor de kruidvattip! ik heb net inderdaad voor 8.99 een winterslaapzak 100 cm gekocht voor de geinteresseerden wil ik best een foto maken, ze hadden ze ook in het groen en blauw. Ik ben helemaal blij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84400963
Hierbij showt Wolf u de nieuwe herfst/winter collectie van H&M

[ Bericht 51% gewijzigd door DustinHenderson op 23-07-2010 15:41:39 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:54:03 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401624
Wolf
het staat hem echt enorm leuk Poppejans!! <3
hihi het idee dat je hem gelijk even alles aangetrokken hebt vind ik echt heel schattig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84401672
oh Wolf! wat leuk

Leah verzuipt in de schoenen, laarsjes en wintersokken maat 18/19 echt heel erg
Het jeansbroekje en rollingstones truitje passen wel

ps Dit is niet Leah
pi_84402238
Oh kan nu helemaal niet meer wachten tot de bestelling ook hier binnen is
pi_84402609
Wat een leuke dingen Poppejans!

Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
Lotte!
Noah!
pi_84403996
Dankuwel allen

Coole kleren Lily, echt stoer! Die dikke sokjes heeft Wolf ook maar maat 16/18 van hoor, en die lijken zelfs nog ietsje ruim. Ik vond het ook lastig inschatten qua voetmaat als er geen leeftijdsaanduiding bij staat.
pi_84404024
Volgens mij zijn ze vanmiddag met m'n H&M-pakketje aan de deur geweest, maar ik had geen zin om open te doen. Nah, ik had het te druk. Zul je net zien. Ik moet naar beneden lopen voor een pakketje en dat komt niet altijd handig uit, bijvoorbeeld als je net een poepluier staat te verschonen.

Huup, geen strafport!

De bodywarmer vond ik op de H&M-foto niet leuk, maar hij staat Wolf echt geweldig! Hij lijkt er zelf ook heel blij mee!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:43:51 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405795
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuke dingen Poppejans!

Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
oh ik weet eigk niet of het een winterslaapzak is, maar de zomerslaapzakken die ik heb zijn echt veel dunner, das gewoon een dikkig lakentje zeg maar deze is een stuk dikker maar nu je het zegt zitten er inderdaad geen mouwen aan dus het zal wel als zomerslaapzak door moeten gaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Amélie's winterslaapzak van Prénatal die mouwen er ook nooit aan heb gehad en die is wel van ongeveer gelijke dikte.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:47:38 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405952
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leuk Ik vind het ook heel erg bij jullie passen
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans? )

Misschien laat ik mn moeder hem wel kopen en dan zeg k van oh verrek, kijk nou wat we kado kregen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:52:09 #244
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84406126
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg . R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien . Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80 , ziet er keigrpoot uit nog .

En S verzuipt verdorie in haar nieuwe spijkerbroek die ik helemaal niet zoveel te groot heb gekocht. Maar ja, geen luierkontje meer hè, dan blijft er maar weinig over om zo'n broek mee te vullen. Nou ja, een keer omslaan in de taille en het staat toch wel .

Ik vind die kleertjes ook echt wat voor leah . Heel schattige mouwtjes .
pi_84406260
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Groofsken het volgende:
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg . R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien . Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80 , ziet er keigrpoot uit nog .

Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:59:08 #246
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84406384
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
Ah oké. ja, ik dacht omdat het toch een beetje pofbroekjes zijn enzo durfde ik wel te gokken op maat 80. En dan kan hij er mooi de hele winter mee doen!

En het blauwe vestje gaat lekker mee kamperen . Ik heb trouwens voor R ook bodywarmer op zolder liggen, relaiseer ik me nu. Was een kraamcadeautje. Van de hema geloof ik.
pi_84407563
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leuk Ik vind het ook heel erg bij jullie passen
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans? )
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah

Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:39:20 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84407730
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef lily het volgende:

[..]

Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah

Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
Ah joh, B. is gewoon een drol met zulke dingen die vindt bandshirts maar raar als je ze niet op een concert gekocht hebt.
ik snap het helemaal hoor, ik vind het een leuk shirtje en ik vind de stones leuk dus waarom niet Het broekje vind ik echt schetig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84409771
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..

Zomerslaapzakken van Bambino:

Winterslaapzak:

Poging om de dikte van de voering te laten zien:

Ze zijn alle drie 100cm
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:45:12 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84410232
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..

Zomerslaapzakken van Bambino:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Winterslaapzak:
[ afbeelding ]

Poging om de dikte van de voering te laten zien:
[ afbeelding ]

Ze zijn alle drie 100cm
oh thanks, duidelijk! Ik heb een hele andere mijne was truowens maar 6 euro ook zag ik op de bon, op het ding zat een sticker met 8.99. Hij is net zo dik als jouw winterding geloof ik, ik ga zo even een foto maken, nu ben ik benieuwd ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')