oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb een winterslaapzak van Bambino (9,95 bij het Kruitvat in de aanbieding) en die is heel dik en prettig. Ik heb de 100cm genomen, op de groeiDie pyjamaatjes heb ik nu idd ook, voor de zomer/herfst. Maar even kijken hoe lang ze daar nog mee kan. Dat is een 74.
Zo'n winterpak is ook verplicht op het kdv hier. Ze spelen iedere dag van het jaar buiten, wat voor weer dan ook.
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja, dan is zo'n winterpak wel écht nodig ja![]()
Claudia das wel een goeie! Hoewel wij echt een superfijne voetenzak hebben, een wallaboo (echt een enorme aanrader), maar ik weet nog steeds niet hoe we dat straks gaan doen met kinderwagens enzo dus misschien is zo'n extra pakje tzt ook wel een optie. Die ga k onthouden.
Thnx voor de kruidvat-tip! Ik ga zo even kijken.
oh okay op die manier. Nouja ik heb hier een buitensporig grote kruidvat op t durp dus misschien ligt er nog wel eea. en ik krijg nog eftelingkortingsdingen van zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ze nu hebben hoor, wij hadden 'm voor deze winter al. Maar meestal herhalen die aanbiedingen zich wel
Ik ben altijd te nieuwsgierig om niet open te doen.Ik wil nog wel steeds zo'n anti colportage sticker plakken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Poppejans: foto's!
oh! fijn! ze zijn laat danquote:
oh ik weet eigk niet of het een winterslaapzak is, maar de zomerslaapzakken die ik heb zijn echt veel dunner, das gewoon een dikkig lakentje zeg maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuke dingen Poppejans!
Huups, hebben ze ook winterslaapzaks dan nu? Foto? Mijn mams had laatst wel zomerse gehaald voor 8,99..
Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Groofsken het volgende:
Wolf, geweldig! wat staat dat je allemaal goed zeg. R en Wolf zullen er deze herfst in basics hetzelfde uitzien
. Welke maat heb jij alles besteld Poppejans? Ik in maatje 80
, ziet er keigrpoot uit nog
.
Ah oké. ja, ik dacht omdat het toch een beetje pofbroekjes zijn enzo durfde ik wel te gokken op maat 80. En dan kan hij er mooi de hele winter mee doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het spijkerbroekje in 74 en lijkt nu al aardig goed te passen, de truitjes en bodywarmer allemaal in 80. Zoals je ziet nog een beetje groot, maar dat vind ik vooral bij truien helemaal niet erg. Ik was ook al benieuwd naar welke maat jij gekocht had haha
Oh ze hebben straks echt dezelfde garderobe, want ik heb hartstikke spijt dat ik het skibroekje niet gekocht heb, die laat ik mijn moeder morgen nog even kopen in de winkel
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:
oh en Lily ik vond dat shirtje en ook dat broekje zo enorm leukIk vind het ook heel erg bij jullie passen
![]()
Ik wilde hem ook bestellen maar B. vond het maar stom (we zijn toch geen stones-fans?)
![]()
Ah joh, B. is gewoon een drol met zulke dingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:35 schreef lily het volgende:
[..]
Nou ja, stones fan vind ik een groot woord. Ik vind The Stones best leuk en ik heb zelfs een keer een concert van ze bezocht maar wij hebben ladingen bandshirts voor de jongens. Wij zijn gewoon muziekliefhebbers.
Ik bewaar ze ook allemaal voor Leah![]()
Het jeansbroekje had ik in 68 en 74 besteld maar ik hou 68. Het shirtje is 74
oh thanks, duidelijk! Ik heb een hele anderequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:33 schreef Linda2205 het volgende:
Huup, ik heb even foto's gemaakt voor je..
Zomerslaapzakken van Bambino:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winterslaapzak:
[ afbeelding ]
Poging om de dikte van de voering te laten zien:
[ afbeelding ]
Ze zijn alle drie 100cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |