abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84328152
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:38:27 #202
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84328261
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
pi_84328425
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.

Houden jullie eens op over de H&M site. Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:06:51 #204
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84329533
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.

Houden jullie eens op over de H&M site. Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest .
pi_84329778
ik vond op de h&m site de kleertjes eigenlijk niet zo leuk dat grijze vestje met die knopen vond ik wel maar goed dat heb ik vaak online
maar k koop ook even niets voor floris, komt wel als ie wat groter is en.alle kraamvisite geweest is
pi_84332383
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest .
Gelukkig heeft ze genoeg jurkjes
Minstens 5 uit mn hoofd. Denk ook wel 5 rokjes. En dan 2 jurkjes dacht ik van Trui erbij nu. En 2 rokjes.
Staat zo leuk, echt meisjesachtig.
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:03:18 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84335505
groofsken, wat staat ie goed!!! dit was ook een van cato's lievelingsjurken! (ze weet zelfs nog niet eens dat ie weg is, dat heb ik wijselijk maar niet overlegd...) maar hij past perfect bij S. en die paar extra dingen zaten er expres bij hoor.

ingrid, dat kim al in 116 zit qua shirts & jurken.. wow! wat een verschil dan met die broeken. dan snap ik wel dat sommige dingen die ik erbij gedaan had toch wat te klein uitvallen. maak er maar iemand anders blij mee. fijn dat dit allemaal is aangekomen, dit waren wel de grootste pakketten.

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 21-07-2010 23:31:28 ]
in de haak.
pi_84337395
Ja en ze past zelfs soms nog 98 qua broeken en leggings. De broeken 104 zijn nog iets te wijd, maar nu niet nodig.
En de andere broeken op de groei dus
Ze zit een beetje tussen 98 en 104 in eik. Heb net dapper snappers besteld, riemen zitten niet goed.
Shirts ed 110 passen soms ook wel, ligt aan het merk. Sommige dingen 110 van jou passen wel.
Ook voor minikontje Tyler meteen een dapper snapper erbij.

Krijgt Selene morgen nog meer kleertjes
pi_84358551
Vandaag bij de Hema in Rijswijk geweest. Ik twijfelde heel erg over de romper met rode mauwen en verder grijs en met visjes die Ivan draagt. Helaas was die er alleen in maat 96/104 of zo. Dat vond ik dan toch veels te groot. Al die andere leuke rompertjes die hier voorbij zijn gekomen waren er ook niet meer een maat groter dan onze huidige rompers, namelijk 84/96. Misschien toch maar nog in Amstelveen kijken of op marktplaats wat leuke dingen kopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84389838
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:51:41 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84390183
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was

Ik hoop dat ie bij mij vanmiddag nog even langskomt.

Leuk dat het zo leuk is!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:57:30 #212
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84390343
Oh, ik wil ze ook, ben ze benieuwd! Dat spijkerbroekje heb ik ook besteld voor R .
pi_84390367
haha, wat snel, Poppejans

Hier nog niks (het meeste was trouwens voor mij, schoenen enzo)
pi_84390372
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was
!

Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.

Poppejans: foto's!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:16:43 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84390947
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

!

Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.

Poppejans: foto's!
oh dat doe ik ook vaak hoor! Als ik niks of niemand verwacht zeg maar. Maar nu had ik gezegd dat ik een pakje verwachtte nouja maakt ook niet uit, ze komen vast nog wel een keer, vandaag of morgen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84391071
Ik heb ook een bestelling gedaan bij de H&M.

En die sokken Zo lief. Jammer dat het nu nog zomer is
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:45:49 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84392075
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt! had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit

ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld had en de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten

En mn eigen spullies zijn echt heel erg leuk dat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393467
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:27:52 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393580
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
even bellen
haha en anders ligt er een leuke verrassing voor je thuis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393643
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt! had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit

ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld had en de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten

En mn eigen spullies zijn echt heel erg leuk dat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig
H&M? Wat had je besteld?

Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:36:24 #221
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393896
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

H&M? Wat had je besteld?

Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Dit!

ik al helemaal plaatjes zoeken, herinner ik me dat k mn bestelling al gepost had een tijdje terug

Het is niet zo heel boeiend maar gewoon fijne basics. Ik had nog geen spijkerbroekje voor het najaar/winter. Wel een tweetal buitenspeelbroekjes maar ik wil er ook graag eentje voor gewoon hebben zeg maar, waar niet de gaten en vlekken inzitten En ze heeft een hoop shirtjes met korte mouwen in 80/86 gekregen. Dus daarom maar een hoop vesten, dan kan ze die ook mooi aan!
Die paarse is erg mooi van kleur truowens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393954
Haha, die vestjes heb ik ook

Het broekje en de pyjama's vond ik eigenlijk best duur

Ik ga ook even plaatjes plakken
Lotte!
Noah!
pi_84394029
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Ah, ik had het mis

chauffeur is onderweg
pi_84394218

Maar dan in het bruin

En voor op het KDV:

Ik vond het setje wat dat meisje in de katalogus aan had zo leuk, maar ook wel duur..al kreeg ik wel koop-toestemming daarvoor. Nog even over nadenken (die met dat grijze wikkelvestje). Dat giletje vond ik ook leuk, maar volgens mij zit dat helemaal niet lekker...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:49:01 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394330
Leuk!

Jij zult dat sneeuwpak wel nodig hebben ja ik vond het sneeuwpak ontzettend leuk en ik kan al helemaal blij worden van het idee van mn kleine meisje in de sneeuw straks maar zul je zien dat we weer zo'n nepwinter krijgen hier

Die pyjama's waren ook wel prijzig ja maar ik vind het wel erg prettige pyjama's en het zijn er 2, samen met de ene die ik al heb in die maat ben ik nu wel klaar qua pyjama's en zulks.
Nu nog een winterslaapzak zien te scoren alvast in haar maat. Weet iemand welke maat ik dan moet hebben ongeveer qua lengte? Ik zie ze nu nog wel eens in de reclame hangen namelijk Hoef ik er straks niet de volle mep voor te betalen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')