Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik ook, maar was bang dat het te klein zou zijn. Staat S goed!
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh ja, Kim is natuurlijk ook al wat ouder.
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ze zit meestal in 116 qua shirts en jurken.
Houden jullie eens op over de H&M site.Ik ga niet kijken voor tyler, ik doe het niet ...
Gelukkig heeft ze genoeg jurkjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Die van mij nu in 92, dus dat scheelt nogal wat ja. Ik heb de bandjes opgeknoopt, maar ik denk inderdaad toch dat dit jurkje haar dan al te klein zou zijn geweest.
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik kreeg net de bestelde kleertjes van de H&M al aan de deur![]()
![]()
Alles is leuk, denk dat vooral het spijkerbroekje met elastiek band en de Barbabob bodywarmer erg veel gebruikt gaan worden. De geitenwollensokjes zijn echt mega lief
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn lief had geen zin om de deur open te doen op de vroege morgen omdat hij nog niet gedoucht was![]()
![]()
oh dat doe ik ook vaak hoor! Als ik niks of niemand verwacht zeg maar. Maar nu had ik gezegd dat ik een pakje verwachttequote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Dat is nog niks. Ik doe vaak de deur niet open gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Poppejans: foto's!
even bellenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
Oww nou wil ik ook thuis gaan kijken of het bezorgd is (man is thuis)
Naja nog ff volhouden tot 6 uur.
H&M? Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Woehoee! De postbode had het in de brievenbusbak gepropt!had ie ook wel even de track/trace dinges mogen scannen maar soit
ik ben echt super blij met de vestjes en het spijkerbroekje dat ik besteld haden de pyjama's zijn zo drollig <3 ik zie ons nu al in pyjama 's avonds op de bank zitten
![]()
En mn eigen spullies zijn echt heel erg leukdat zwartgrijze shirt is leuk en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
Yay ik ben weer gelukkig![]()
Dit!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
H&M? Wat had je besteld?
Ik heb net ook mn winkelmandje volgegooid, ondanks herhaaldelijk moeten beloven dat ik nog niks voor d'r zou kopen. Nu maar hopen dat het komt alsie niet thuis is
Ah, ik had het misquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
en die trui is bovenverwachting leuk. Model enzo zijn precies goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |