Om te laten zien wat we missenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)
Why goes the Hema not international?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning![]()
In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst eropquote:
en duurder hè!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
Die hebben wij ook alleen dan in een kleinere maat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen.Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
Ja, je weet niet wat je mist zonder Hema. Gewone kleertjes, neutraal, zonder stomme Winnie's, prinsesjes of belachelijke frutsels. Makkelijk combineren en gewoon goeie kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.
Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema.I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"
Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning![]()
ze moeten ook de transportkosten betalen hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en duurder hè!
Belgen worden op alle fronten afgezet![]()
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:47 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50![]()
Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk?
) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
Hmzz.. bummerquote:
Nee niet eens!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Meimeltje het volgende:
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Groofsken het volgende:
Twinkly, de rompertjes zijn binnen. Echt heel erg lief en bedankt voor het kaartje erbij
.
Ik hou zo van die heldere kleur blauw hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die laarsjes zijn zo leukquote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef lily het volgende:
Ik heb net ook weer voor 118 euro bij H&M in mijn winkelwagentje gestopt.
Ook die "foute bontlaarsjes". Ik wist alleen de maat niet en kan nu Leah's voetjes niet opmeten.
ohquote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef lily het volgende:
Die zwarte tuniek voor jou is mooi. Die andere gaat volgens mij tegenvallen (H&M kenner)
tis nog niet zeker hoorquote:
Ik ook niet, ik haat licht blauwquote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Poppejans het volgende:
Dat vestje vind ik ook leuk Twinkly, maar de kleur niet. Jammer dat het er maar in 1 kleur op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |