abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84145560
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Waarom laat je ze dan zien?
Om te laten zien wat we missen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:37:25 #52
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84146100
Hihi, nou fijn. Bedankt.
pi_84146334
Moet je je eens voorstellen hoe rijk de mensen van de Hema, H&M en V&D zouden kunnen worden als ze fatsoenlijke voorraden hadden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:42:31 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_84149525
Claudia, wat je nog kan proberen met je eigen romper: weken in vaatwasmachinespul. En als je dan tabletten hebt, alleen het witte gedeelte. Een nachtje weken doet wonderen, zelfs voor rode wijn vlekken.

En inderdaad, rompers in 74-80 zijn een ramp. Driekus heeft een aantal simpele witte van de hema verknoeid op vakantie met buikschuiven. Ik heb er maar even gewone witte voor terug gekocht. Tis toch te heet om iets anders aan te hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 17 juli 2010 @ 05:22:12 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84160620
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)

Why goes the Hema not international?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84161737
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:
Hier hebben ze helemaal geen leuke rompertjes... Nog gekker zelfs, wilde ik ook eens wat kopen voor den nieuwe beeb, kon ik gewoon helemaal geen newborn spul vinden in den H and M. Ook geen wat grotere pakkies. Ik kon er wel van janken zeg, ging ik eens een keertje winkuluh (en had ik bedacht dat ik ook nu wel een pakje kon kopen, vond ik al zo'n dappere stap van mezelf)

daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.

Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema. I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"

Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84161851
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

Echt te grappig. Toen vond ik het vooral hilarisch om te horen, toen ik zelf zwanger was en daaraan terugdacht voelde ik vooral herkenning
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84163172
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 05:22 schreef Basboussa het volgende:

In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84163222
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

In Belgie wel! Zo grappig om precies dezelfde spulletjes te zien, maar dan met Franse tekst erop
en duurder hè!

Belgen worden op alle fronten afgezet
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:30:39 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84163450
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:

Ik ben heel verdrietig omdat Ivan één rompertje had dat hem leuk stond en uitgerekend daarin hebben hij en zijn vader een vlek gemaakt die ik er niet uit kan krijgen. Het gaat om het wit/rode rompertje van de Hema met tractoren erop (74/80).
Die hebben wij ook alleen dan in een kleinere maat.
Maar volgens mij heb ik hem pas nog wel in de winkel zien liggen. Moet ik van de week nog eens voor je kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 17-07-2010 11:32:32 (of je leest even verder...) ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:34:30 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_84174517
Voor de zuiderlingen onder ons (en voor hen die nog wel eens in de lichtstad komen): de outlet heeft opruiming! ALles tot en met 86 voor 7,50 en alles daarboven voor 9,95. Ik heb mooi een tusseninjasje voor Driekus gescoord voor 7,50 euro. Wel een groot maatje (86) maar dat gaat zo passen, jassen moeten ruim vallen vind ik.
En de Mexx had ook leuke sale, 70% korting en omdat ik een klantenpas had daar nog weer 20% boven op. Dat shopt best lekker kan ik je vertellen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84174620
Lekker, Mef!

Ik heb net op de braderie hie rin het dorp een badpakje voor Lente gekocht. Die roze van de Hema met pijpjes, die Evie ook altijd aanheeft in d'r zwembadje. 20 cent!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:45:05 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84174824
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

daar waren wel plannen voor ooit toch dacht ik? Maar dikke kans dat het eerst op Europese bodem zal blijven dan.

Ik had een docente een jaar of twee terug die was zwanger en zij gaf colleges sociologie enzo, toen het over consumentengedrag etc ging kwam de Hema naar voren (zij was Japans/Duits en had hiervoor jaaaaaren in de VS en Japan gewoond, dus niet bekend met Hema ofzo). "ah yea, Hema. I love Hema. It's the reason why I wanted to know the sex of my baby after all, buy buy buy"

Ja, je weet niet wat je mist zonder Hema. Gewone kleertjes, neutraal, zonder stomme Winnie's, prinsesjes of belachelijke frutsels. Makkelijk combineren en gewoon goeie kwaliteit.

Mijn familie sjopt voor me nu, maar das toch anders....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84174895
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50 Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk? ) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
pi_84175572
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

en duurder hè!

Belgen worden op alle fronten afgezet
Vero Moda en Zara en weet ik het zijn ook allemaal duurder in België, zo maf.
ze moeten ook de transportkosten betalen he
mama van 3 kids!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:38:47 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84176697
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:47 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben hier een kringloopwinkel en die verkoopt alle kinderkleding voor 1 euro!! Elke 1 a 2 weken loop ik er even binnen en koop weer een boel. Ook de merkkleding is 1 euro. Gisteren 17 kledingstukken voor 12,50 Waaronder Esprit, Airforce, Mexx. Ed Hardy, Claessens (is dat een duur merk eigenlijk? ) Ook wel een Bikkemberg en Tommy Hillfiger gekocht. Ben zo blij met die winkel!
Waar woon je?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:24:58 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84178249
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef LadyS het volgende:

In Zandvoort
Hmzz.. bummer

Ik begreep van Keshet dat de DPAM bestelling ook onderweg is Altijd leuk nieuwe kleertjes.

Dacht vandaag eens een Ducky beau broekje mt. 68 te passen bij Daan, hij leek me nl. best klein toen ik 'm toevallig uit de kast had gehaald. Maar goed dat ik het gedaan heb, want het past maar net. Wat valt Ducky Beau smal zeg Meestal zit mt. 62 nog ruim.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:36:10 #69
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84180577
Oh, ik heb een goodmoodkid-jumpsuit besteld , met korte mouw. Ik hoop zo dat hij goed past. Altijd gevaarlijk met die pakjes.
pi_84181708
Claudia, ik heb deze twee voor je in 74/80

en deze in 86/92, die laatste had je niet gevraagd ik wist niet meer of ie er nou bij stond of niet dus als je hem niet leuk vindt, voel je niet verplicht, ik vind ze wel leuk namelijk
wacht ik kan geen plaatje vinden, even foto maken, het is er 1 met sterren in het lichtblauw en 1 met streepje, zo'n duoverpakking.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84182671
En anders wil ik die duoverpakking ook wel overnemen, die hadden ze hier weer niet
pi_84182988
oh dat mag ook als ik jou daar blij mee maak het is wel 86/92 hè, wel n grotere maat dus.
Dus kijk maar Claudia of je ze wilt!

Hier een foto van welke ik bedoel, de onderste set uiteraard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84183115
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
pi_84183221
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Meimeltje het volgende:
Owja is natuurlijk wel een beetje erg groot nog en tja voor de winter zie je toch niet wat voor romper er onder de kleding zit
Maar jullie hebben dus een goed gevulde Hema! Zeker het Noorden ofzo
Nee niet eens!

Dit komt van het dorp van mn ouders, gewoon in de Randstad, onder de rook van R'dam, maar dus wel een dorp, misschien scheelt dat ofzo, ik laat mijn moeder wel eens vaker kijken voor dingen die online en in Rijswijk hier uitverkocht zijn. Maar ik moet zeggen dat hier juist de 86/92's schaars waren, dat two-pack was het enige nog in die maat, die andere twee waren er alleen groter of kleiner.

Ik kom eigk niet zo vaak op dat dorp, maar als ik weer ga zal ik je pm'en goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84183223
Owja als iemand toevallig weet waar ik singlets in maat 104 kan krijgen. Echt nergens meer te vinden, behalve met allerlei afbeeldingen erop. Ik hou van neutraal, ookal vindt de oudste Cars, Diego e.d. wel leuk erop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')