Ik kreeg inspiratie door jullie.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef Poppedein het volgende:
Je wordt weer bedankt HuupZit ik hier verdorie bij >30 graden winterkleren te bestellen..
En ik heb niets aan jullie!!! Ik had me voorgenomen wat minder kleertjes te gaan kopenquote:
Misschien doe ik dat welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Twinkly het volgende:
Wahhaha Groofsken, dat is wel het toppunt, een slee!!![]()
Oeh mooie poncho HuupDie zou ik gewoon proberen apart over te nemen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik geloof dat ik die in het Nederlands heb! Wacht ff
edit: yup!
lol! Nou beter dan een schoonmoeder die boos wordt omdat je een gifgroen veel te strak en lang kriebelig wollen truitje niet aantrektquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, mag ik 'm ook?
Mijn schoonmoeder wil zo graag wat maken, maar is weer eens zo bang dat ze iets maakt dat ik niet leuk vindt en ik het uit beleefdheid dan toch aan moet dan en dan dringt ze zich alleen maar op en ik moet zelf maar met iets komen want dan maakt ze het want stel je voor dat ik me voor het blok gezet voel door haar omdat mijn smaak niet overeenkomt met de hare en zij dus iets gemaakt heeft wat ik helemaal niet leuk vind maar ik Lente toch maar aantrek zonder dat het echt mijn smaak is.
Adem in.
Adem uit.
Oeh, wat heb je voor ze gekocht?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Groofsken het volgende:
En daarbij heb ik voor beide kindjes ook lekker gewintershopt bij de H&M.
slimquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb vandaag een slee besteld![]()
. het gaat me potverdorie niet weer gebeuren dat het 1000 dagen sneeuwt en alle slees zijn uitverkocht
.
Dat poezenmutsje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel![]()
maar mn moeke gaat er een breien, naar aanleiding van dit voorbeeldmn moeder is zo'n breiwonder dus het zal vast leuk worden! Ik vind het nu al leuk
Misschien ga ik vragen of ze ook een mutsje kan breien, maar dan zal ik eerst de beschrijving moeten vertalen voor haar. Ik spreek erg goed Frans maar mn brei-jargon is wat minder
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |